Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Апр 16, 2024 9:39 am



Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
 Проблем с автоматика Н6 2002г 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Фев 24, 2018 1:27 pm
Мнения: 15
Местоположение: Казанлък
Автомобил: subaru outback 3.0 H6
Телефон: 0899633010
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте! Нуждая се от помощ и съвет. Аутбек 3,0 Н6 2002 феислифт.
Проблема е следния: При превключване на предавки между 2 и 3 когато преминава колата се форсира с около 1000 оборота и трета се включва с удар. Маслото не бях го сменял от както съм го купил. Бях изминал 56 000 км, (цвят кафяв) сега го смених с машина но проблема си остана.
Ще бъда много благодарен, ако някой може да ми каже какво може да е и къде мога да направя ремонт ако се скапала кутията нещо. Питах в Габрово в субару, казаха че немогат да ми помогнат. Искам да попитам тези кутии ги водят 4 степенни а моята преминава на 5-та, такли е с всики с 3,0 мотор.Питам защото когато ми сменяха маслото филтър се оказа че не е на кутията а в под предния фар. Има и заден филтър под десния заден калник той за какво е? Неможаха да ми кажат въпросните майстори.

Съб Фев 24, 2018 2:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm
Мнения: 57
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ако по автомобила не са правени някакви модификации трябва да е с 4 предавки. Усещането ти за 5-та предавка е поради причината, че след определено време автоматика предава директно, а не през хидротрансформатора. При мен след като съм на D и превключи на 4-та след около 10 секунди до може би 30 при едно и също натоварване автоматика предава директно и падат оборотите от примерно 2000 на 1500-1600. Това мога да кажа аз.

Съб Фев 24, 2018 2:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 24, 2018 1:27 pm
Мнения: 15
Местоположение: Казанлък
Автомобил: subaru outback 3.0 H6
Телефон: 0899633010
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Превключва като тази на клипа.Спрях да го карам защото незнам дали няма да стане по лошо.
https://www.youtube.com/watch?v=997A0WezdG8

Съб Фев 24, 2018 3:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 24, 2018 1:27 pm
Мнения: 15
Местоположение: Казанлък
Автомобил: subaru outback 3.0 H6
Телефон: 0899633010
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
](*,) Явно в България никой не разбира и не се сбъсквал такъв проблем. Появисе от изведнъж.А да ли е от кутията?Бях слагал добавка на бардал за почистване на системата и карах 4 дена само на бензин докато изгоря 20 литра и след зареждане на газ и прехвърлих се почна на 200м от бензиностанцията. Лошото е че работи така сега на газ и бензин.

Нед Фев 25, 2018 7:58 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm
Мнения: 57
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Според мен вероятността да е от двигателя е малка. Ако е така както на видеото е нещо в кутията или управлението й. Провери нивото на маслото и качеството му. На работещ двигател се проверява.

Нед Фев 25, 2018 11:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am
Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако прави така като в клипа, най вероятно вече са се износили пакетите. Щом и след смяната на маслото не е имало промяна.
Другият вариант е някой от соленоидите да се е скапал, но и в двата случая кутията трябва да се свали и огледа.

П.п.
Маслото се сменя на 24месеца или 50х.км. ,а след покупка (ако нямаш доказателства че е сменявано преди това), трябва да го смениш веднага.


Успех!

Нед Фев 25, 2018 11:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
aleksandar29 написа:
Питам защото когато ми сменяха маслото филтър се оказа че не е на кутията а в под предния фар.


Снимай номера на кутията и го пусни, за да видим каква е?
Филтърът на тези кутии е на самия корпус - няма как да е под предния фар.

С кафяво масло, явно кутията вече е хвърлила кърпата.

Нед Фев 25, 2018 11:54 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 24, 2018 1:27 pm
Мнения: 15
Местоположение: Казанлък
Автомобил: subaru outback 3.0 H6
Телефон: 0899633010
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Както казах филтър не е на кутията зад халогена и маслото е чисто ново на 20км . Ще ходя при въпросния Павлин в Пловдив за почистване на соленоид или смяна на пакет. След това ще пиша за резултата. Благодаря на колегата който ми се обади по телефона за насоките и препоръките. ;)

Нед Фев 25, 2018 12:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
aleksandar29 написа:
Както казах филтър не е на кутията зад халогена и маслото е чисто ново на 20км .


Точно защото филтъра фабрично е на корпуса на кутията, ти подсказах да снимаш номера на АТ-то, за да разберем дали е от тази кола. :idea:
Относно маслото, както ти подсказа и колегата Такев, като купиш кола с незнайна и недоказуема история, първото което сменяш са масла на АТ и двг. Щом си карал на 50х км и си източил кафяво масло, то кутията е най-малкото с износени пакети и т.н.

Успех с ремонта.

Нед Фев 25, 2018 12:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm
Мнения: 654
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Филтара си е точно там където го е намерил колегата.

Нед Фев 25, 2018 5:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Дек 12, 2012 8:14 pm
Мнения: 561
Местоположение: PLEVEN
Автомобил: Legacy 3.0R 2006
Рейтинг: 325
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Филтъра на Б12 Н6 е точно там където е на колегата, соленоидите могат да се проверят на място и да се сменят, ако са пакети ремонта е мн. скъп и си търси кутия втора употреба.

Нед Фев 25, 2018 6:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_4/


http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_2/

Има и двата варианта - отпред в калника и на корпуса ( втория линк ). Филтъра е един и същ, само не става ясно на кои години е отпред и на кои на корпуса.

Краси - ти наясно ли си каква е разликата в моделите?
Иначе по темата, наистина е най-добре да се търси читава кутия втора ръка.

Нед Фев 25, 2018 7:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am
Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз само да вметна леко така, малко разсъждения относно проблема.
Ако са износени пакети, не би ли трябвало да го прави на всяка предавка, а не само м/у 3-та и 4-та. ? (това от лаик като мен, не претендирам за истинност)
Някак си ми се вижда по малко вероятно да са пакети . А щом колегата казва че соленоиди (клапани) може да се ремонтират на място. Най-добре иди в някой сервиз за автоматици да свалят картера и да гледат.

Пон Фев 26, 2018 9:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За да стане кафяво маслото, означава че има износване на пакетите и то сериозно
Соленоиди не се ремонтират - в най-добрия вариант се чистят и то ако стане е на късмет. Ако ли не - смяна с нови.
Случва се само между две скорости, защото въпросния соленоид е сдал багажа.

Както каза Краси - най изгодно е читава кутия втора ръка, защото ремонт на такава е около 2к лева, а втора ръка е около 1000

Пон Фев 26, 2018 9:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 24, 2015 8:27 am
Мнения: 255
Местоположение: София
Skype: koroto
Автомобил: Legacy III '99 SW 2.5L 156bhp AT
Телефон: 0885078788
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Сякаш колата включва за момент на неутрална.
Можеш да пробваш една безболезнена процедура с ECU Reset.

viewtopic.php?f=1&t=19695 :beer:

Пет Мар 02, 2018 5:25 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
rmiroslavov написа:
Сякаш колата включва за момент на неутрална.
Можеш да пробваш една безболезнена процедура с ECU Reset.

viewtopic.php?f=1&t=19695 :beer:



Посочената процедура касае ECU-то, а тази кола има TCU ( transmission control unit ), който управлява трансмисията.
С какво точно ресета на ЕКУ-то може да помогне на проблема с трансмисията? ( риторичен въпрос )

По-добре не пиши подобни постове, когато не си наясно - не помагаш на темата и се генерира излишен спам.

Съб Мар 03, 2018 10:24 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 24, 2018 1:27 pm
Мнения: 15
Местоположение: Казанлък
Автомобил: subaru outback 3.0 H6
Телефон: 0899633010
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте, колата не съм я дал още за ремонт, но сега този месец ще предстои.Реших да си правя моята кутия в субару пловдив, ще струва 2000лв ако е износен пакет. Но за мен си направих тест и разсъждавам така:
Първо ще сменя или почистя въпросния соленоид, тъй като когато настъпя колата здраво с педала няма никакъв проблем с форсирането и предавка "3" си влиза навреме( на 2-ра вдига 130км/ч на 3-та 190км/ч) едвали с износени пакети ще върви така.
Така че според мен си е липса на налягане в кутията.
Колата си тръгва по лек наклон(около 4-5 градуса) без газ на "D" и "R" със закачено ремерке, което е с тегло 280kg (моето).
Така че не съм привърженик на кутия втора употреба, аз си я имам така или иначе.Според мен няма смисъм да си имам 2.
Най - вероятно никой не е сменял маслото на тази кутия. Още като го купих 2015г. неможаха да взязат компа на колата имаше защитен код. Тогава беше на 175 000км незнам да ли са реални сега е на 231 000.
Това е от мен за сега.
Честит празник на всичи! :beer:

Съб Мар 03, 2018 12:17 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Мар 22, 2018 6:00 pm
Мнения: 2
Автомобил: OutBack H6
Телефон: 0887555359
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, искам и аз да попитам нещо. От началото на м.Декември 2017г. карам първото си Субару и за сега всичко е на ред, това което ме озадачава е един странен шум подобен на приплъзване на спряла гума по асфалта, който се появява само при потеглене и то единствено ако автомобилът е бил изгасен. Чува се около 5-6 метра след плавно потегляне и в двете посоки и трае около секунда, след това няма проблем. Имате ли представа на какво може да се дължи и до колко е опасно?

Чет Мар 22, 2018 6:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 24, 2018 1:27 pm
Мнения: 15
Местоположение: Казанлък
Автомобил: subaru outback 3.0 H6
Телефон: 0899633010
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Автомобила вече го (23.03.2018) закарах при Павлин в Пловдив и ще видим какво ще направят. Дано само да е по скоро.
За сега и за тях се указа загадка.

Нед Мар 25, 2018 6:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm
Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
aleksandar29 написа:
Автомобила вече го (23.03.2018) закарах при Павлин в Пловдив и ще видим какво ще направят. Дано само да е по скоро.
За сега и за тях се указа загадка.

Колега,нямаш износени пакети.Кажи му на Павлин да ти замери налягането на хидр.масло в ск.кутия в различните режими.Да ти свали хидравличния блок и му направи генерално почистване със смяна на всички уплътнители и "О"-пръстени.Там ти е проблема,или имаш намалено налягане или имаш затлачени плунжери и се нуждае от почистване и профилактика.Но и двете неща искат сваляне на хидр. блок.

Нед Мар 25, 2018 9:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 35 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор