Автор |
Съобщение |
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Постове: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Здравейте,пичове! От няколко дена имам следния проблем: субариту ми тресе във волана,както при крива гума или джанта.Въртях ги нямам криво нищо,но колата при 90+ км/ч.Волана се тресе...Дайте идея от какво може да е?? Поеви се след дрифтене на един завой и много леко чукнах предна лява в бордюра,но наистина едвам се усети.Какво може да съм изкривил/изместил? Карета може ли да е?
|
|
|
Нед Мар 04, 2018 2:47 pm |
|
|
takev
Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am Постове: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
|
plamenpetrov написа: Здравейте,пичове! От няколко дена имам следния проблем: субариту ми тресе във волана,както при крива гума или джанта.Въртях ги нямам криво нищо,но колата при 90+ км/ч.Волана се тресе...Дайте идея от какво може да е?? Поеви се след дрифтене на един завой и много леко чукнах предна лява в бордюра,но наистина едвам се усети.Какво може да съм изкривил/изместил? Карета може ли да е? Е ти сам си написал тъй че иди на гумаджия да им види баланса и да ти изправи джантите. От там нататък, може и да си изкривил носача, шарнири, тампони и т.н. Но мисля че при гумаджията ще решите проблема.
|
|
|
Нед Мар 04, 2018 3:18 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Постове: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Гумите ги въртях,балансирани са,но няма управия.
|
|
|
Нед Мар 04, 2018 3:26 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Постове: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Не мисля,че от носач,шарнир или тампон,ще има биене при въртене...Въпроса ми е по-скоро полуоска/каре може ли да е? И как да ги проверя най-вече
|
|
|
Нед Мар 04, 2018 3:39 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Постове: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Виж да не ти се е събрал сняг/лед отвътре на някоя джанта. А може и някой каре/полуоска да е цъфнала след дрифта.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
|
|
|
Нед Мар 04, 2018 4:42 pm |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Постове: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
Главина може да има крива. С микрометричен часовник се хваща лесно. Допуска беше ,по спомен 0.05мм по перифврията на главината.
|
|
|
Нед Мар 04, 2018 5:24 pm |
|
|
fenix
Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm Постове: 356 Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
|
Виж да не ти задържа спирачен апарат,установява се като пипнеш джантите-ако има някоя осезателно по-топла,значи е това.На първия ми Аутбек минах през този филм-джанти,гуми,кво ли не.Над 90-100 тресене до 140.На втория ми Аутбек се получи същото,ама не можа вече да ме изненада.Апарата задържа малко,не можеш да го усетиш и не мирише на феродо.Малко вероятно,след като казваш,че се е появило след среща с бордюра,,но все пак пипни джантите .
|
|
|
Нед Мар 04, 2018 11:07 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Постове: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Срещата с бордюра беше с няма 20км/ч и то едвам едвам,колата бе 45* спрямо бордюра и едвам се подпря в него.Не е било някъв челен или страничен удар.А просто при поднасянето се отклонихме в него..Главина как се криви?! Не ми се вярва.Полуоските имах филм като я вземах колата.Клатеше се странично колата при тръгване.Бяха скъсани маншоните на вътрешните карета.Смених маншоните и размених полуоските.Но нямаше проблеми,до това чукване леко...
|
|
|
Пон Мар 05, 2018 12:32 pm |
|
|
aleksna
Регистриран на: Сря Ное 18, 2015 8:51 pm Постове: 50 Местоположение: София
Skype: ivan_19672918
Автомобил: Субару Форестър
Рейтинг: 0
|
Отиди да ти проверят геометрията на колата- сходимост и т.н. Случва се при такова подпиране.
|
|
|
Пон Мар 05, 2018 3:14 pm |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Постове: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
Скъсан кордаж на гума трудно се хваща на баланс освен ако не се наблюдава по време на въртенето. След балансирането сменя ли им местата със задните?
|
|
|
Пон Мар 05, 2018 11:08 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Постове: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Да.Размених ги,но никаква промяна. krismarg написа: Скъсан кордаж на гума трудно се хваща на баланс освен ако не се наблюдава по време на въртенето. След балансирането сменя ли им местата със задните?
|
|
|
Вто Мар 06, 2018 7:28 am |
|
|
stoychod
Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm Постове: 292 Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
|
При нен тресеше от крив спирачен диск на задна дясна гума. Странно но факт
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Вто Мар 06, 2018 8:37 am |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Постове: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Вчера минах стенд,никаква промяна.Закъсани задни тампони на долни носачи имам,но майстора каза че не би трябвало да е от тях.Днес слагам летните гуми да пробвам с тях.Може ли спирачен диск да е?Предните накладки са на минимум и дисковете взеха до стават на по-тъмни окръжности,не са застъргали на желязо още? Лагер главина да е заминал?
|
|
|
Вто Мар 13, 2018 1:28 pm |
|
|
Alxx
|
Потъмнели дискове говорят за задържащи спирачни апарати. Нищо чудно да прегряват и от това да тресе, ремонтирай ги.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Мар 14, 2018 7:36 am |
|
|
fenix
Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm Постове: 356 Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
|
Малко по-нагоре съм му написал да си погледне спирачните апарати,ама явно не му се чете.Дисковете ако са криви тресе при натискане на спирачката
|
|
|
Чет Мар 15, 2018 8:30 am |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Постове: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Батко,прочел съм и съм ги проверил,водачите са ок,движат се свободно..Колата и сутр3н я паля студена няма и 20 км да вдигна и тресе.Усещането е че караш по павета едно такова поклащане има, особенно при десен завой със скорост от 50+км/ч Имам чувството,че ще изтърва завоя..преплъзване едно и блъска в кормилото и се поевява на моменти едно бучене при рязко завиване на дясно,изправям волана няма го,пак десен пак бучи,на ляв завой го няма това нещо(на заминал лагер ми прилича)...,но ще се сучи ли така предницата,ако е лагера? В събота е на трупчета и ще проверявам дискове,главини..тампоните ще сменям..А от тях възможно ли такова осукване на носача!? Чак колата да се люлее fenix написа: Малко по-нагоре съм му написал да си погледне спирачните апарати,ама явно не му се чете.Дисковете ако са криви тресе при натискане на спирачката
|
|
|
Чет Мар 15, 2018 10:32 am |
|
|
Vmax
|
Последните сиптоми които си описал много наподобяват блокирано авд ( трансферния соленоид е зацепил трансмисията в 50/50 ). Не казвам че е това, но така изглежда.
Защо не отидеш в сервиз?
|
|
|
Чет Мар 15, 2018 10:41 am |
|
|
quietriot
|
Според мен е изкривил малко някой от накрайниците на рейката от удара в бордюра.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Мар 15, 2018 11:57 am |
|
|
fenix
Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm Постове: 356 Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
|
"Батко",виж си първия пост какво описваш като симптоматика и последния също.Аз лично се пообърках кога тресе-на 90,на 50,направо ли, в завой ли?И тресе ли или тътри колелата,че са различни неща?!Успех в откриването на проблема .
|
|
|
Чет Мар 15, 2018 5:37 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Постове: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Смених гумите.Със зимните го прави на 90+ Тресе като крива джанта/гума.Сега съм с летните гуми и тресе отново над 90..А в завой на кръгово най вече,е като преплъзване върху павета..Оглеждаха ми цялата ходова част,не откриха нищо освен закъсаните тампони.Стенда е ок..Затова се обръщам към Вас..Извини ме,ако съм те объркал,но аз не съм по-малко объркан,при положение,че направих 20 неща и още 20 чета и не се получава..Днес и лагер главина взех нова и тампони...От скоро карам субару,както и автомат и не съм толкова запознат с поведението на автомобила при някакви подобни ситуации. Кутията ми се стува по шумна при тръгване,ще кажеш виене,и иска повече газ за да тръгне.. fenix написа: "Батко",виж си първия пост какво описваш като симптоматика и последния също.Аз лично се пообърках кога тресе-на 90,на 50,направо ли, в завой ли?И тресе ли или тътри колелата,че са различни неща?!Успех в откриването на проблема .
|
|
|
Чет Мар 15, 2018 10:27 pm |
|
|