Тресене във волана OUTBACK III
Автор |
Съобщение |
Vmax
|
а в кой град и сервиз обслужваш колата?
Накарай майстора ти да провери луфта на вътрешните карета.
|
|
|
Чет Мар 15, 2018 11:23 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
В Габрово в Мото Пфое я обслужвам,имаме и Субару тук,но майсторите са голяма трагедия там.Проверяваха ми ги,като правих стенд,били добре,но след като им казах,че няма резултат.Майстора спомена,че нещо можели да клинят вътрешните карета и да не се хване така.А трябва да се смъкнат полуоските и да се ревизират по-обстойно.Но каза също така да сменя тампоните на долните носачи и ако тогава не се оправи,тогава да свалям полуоските...Твоето мнение е,че е вътрешните карета нали? Vmax написа: а в кой град и сервиз обслужваш колата?
Накарай майстора ти да провери луфта на вътрешните карета.
|
|
|
Пет Мар 16, 2018 9:50 am |
|
|
Vmax
|
От прецакани задни тампони на предните долни носачи се получава вибрация във волана, но чак бучене... Би трябвало да са го забелязали в Мото пфое.
Вътрешно каре създава шум като ручене и се разпространява през средата на колата заради вибрациите които генерира.
Не мога се изкажа категорично така че по добре посети читав сервиз
|
|
|
Пет Мар 16, 2018 1:30 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Утре,ще сменя тампоните,дано е от тях..Ще проверя главините и ако остане време,ще измъкна и полуоските..Надявам се с тампоните да приключи драмата.Втори вариант,взел съм нова главина,ако е изпрегнал лагера..Ще пиша утре за резултата.
|
|
|
Пет Мар 16, 2018 5:58 pm |
|
|
SpliFF
Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am Мнения: 215 Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
|
На спирачните апарати провери буталата как се движат. Ако всичко е точно като рзвъртиш пробката за обезвъздушаване буталото трябва да го прибереш с ръка. Все пак аз мисля че е от скъсан ( достатъчна е и много малка дупка) в маншона и от там ръждясва буталото и спира да се движи.
|
|
|
Съб Мар 17, 2018 3:36 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
На предно дясно,като сменях накладките,прибирах буталата със стяга,като прибирах едното,другото излизаше,прибрах ги заедно без усилие.На предно ляво едното бутало с голям зор се прибра,адругото не помръдна.Водачите са им ок и на двете.Но на предно ляво с мъки ги пребрах.Пробвях и на изваден от диска апарат,напомпах педала излезе едното бутало,и другото след още 5,6 напомпвания.Накладките бяха почти еднакво износени,на лявото една идея повече.Възможно ли от леко задържане?Дисковете да ги проверя ли да криво?При спиране леко ми помръдва педала,но волана не.. SpliFF написа: На спирачните апарати провери буталата как се движат. Ако всичко е точно като рзвъртиш пробката за обезвъздушаване буталото трябва да го прибереш с ръка. Все пак аз мисля че е от скъсан ( достатъчна е и много малка дупка) в маншона и от там ръждясва буталото и спира да се движи.
|
|
|
Сря Мар 21, 2018 6:22 pm |
|
|
Alxx
|
Задържат. Взимай ремонтен комплект и за двата апарата, и си ги направи. Ако по буталата има язви, не си играй с полиране защото не става - купи нови. Важни компоненти са и се правят заедно(да не ти задърпа на другата страна), спирачките не са шега работа.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Мар 21, 2018 9:22 pm |
|
|
quietriot
|
Alxx написа: Задържат. Взимай ремонтен комплект и за двата апарата, и си ги направи. Ако по буталата има язви, не си играй с полиране защото не става - купи нови. Важни компоненти са и се правят заедно(да не ти задърпа на другата страна), спирачките не са шега работа. С това купи нови що ядове брахме с Любо докато открием, че едното ново бутало заклинява като се загрее и разшири в апарата и го блокира , да ти ева и новите боклуци...... Е не беше оригинално , от евро 07 беше купувано ма то и това ако почнеш да си купуваш японско заеби. Ремонтният комплект за предните от 30 лв стана 50 лв. при Мимо , и там бие ебати инфлацията
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Мар 22, 2018 8:10 am |
|
|
Alxx
|
Е, аз пазарувам от проверено, Васе и нямам грижи. Ако ще е гарга, да е рошава, иначе VAG вместо Субару и те така...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Мар 22, 2018 9:34 pm |
|
|
SpliFF
Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am Мнения: 215 Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
|
Като за начало си оправи апаратите. След това гледай евентуален проблем с дискове.Аз минах по същия филм. Купих ремонтен комплект (оригинали) без буталата. Бутала си взех афтърмаркет които пасван идеално на ремонтния комплект.
|
|
|
Съб Мар 24, 2018 2:47 pm |
|
|
Rashko-Strashko
Регистриран на: Съб Окт 07, 2017 8:24 pm Мнения: 98 Местоположение: София
Skype: Rashko-strashko
Автомобил: Subaru Forester
Рейтинг: 63
|
plamenpetrov написа: На предно дясно,като сменях накладките,прибирах буталата със стяга,като прибирах едното,другото излизаше,прибрах ги заедно без усилие.На предно ляво едното бутало с голям зор се прибра,адругото не помръдна.Водачите са им ок и на двете.Но на предно ляво с мъки ги пребрах.Пробвях и на изваден от диска апарат,напомпах педала излезе едното бутало,и другото след още 5,6 напомпвания.Накладките бяха почти еднакво износени,на лявото една идея повече.Възможно ли от леко задържане?Дисковете да ги проверя ли да криво?При спиране леко ми помръдва педала,но волана не.. SpliFF написа: На спирачните апарати провери буталата как се движат. Ако всичко е точно като рзвъртиш пробката за обезвъздушаване буталото трябва да го прибереш с ръка. Все пак аз мисля че е от скъсан ( достатъчна е и много малка дупка) в маншона и от там ръждясва буталото и спира да се движи. Най-вероятно е от блокирали цилиндрите на спирачния апарат. При мен се получи същото. Преди около 5000 км. смених накладките почистих и раздвижих само водачите . Около седмица след това започна да ми загрява предно ляво колело и да тресе предницата със същите симптоми, също така с една бутилка газ вместо 240 минавах максимум 180 км градско. Викам си ще се оправи и я карах така около месец... е, не се оправи, даже започна да се чува един дразнещ стържещ звук отляво. Като я разглобихме с един познат онзи ден предните леви накладки бяха изядени до метал... десните бяха още почти нови. Раздвижихме буталата и водачите и на левия (доста зор) и на десния апарат (там беше лесно), гресирахме водачите, сменихме накладките с нови и всичко е ок. Слава богу, че не се наложи да сменям (засега) о-ринговете на буталата, че на мотоциклета си ги сменях преди две годинии видях бая зор... не само откъм работа, а и доста време чаках за доставка на оригинални о-рингове от Сузуки, а апаратите на Субаруто са доста по-тегави за работа...
_________________ Купих си Субару аз и го карам във захлас! Лекинко натискам газ и го вкарвам в много ряз... Яко през гората бяга и към мацките посяга... Дизеля го хич не ще, щото ще се преебе...
|
|
|
Сря Мар 28, 2018 8:53 am |
|
|
SpliFF
Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am Мнения: 215 Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
|
Не че да те отчайвам, но е въпрос на време пак да задържи.Почти съм сигурен че вътре е влезнала вода и е корозирало буталото.В момента си го прибрал и ръждясалата част не е работна. Единствената оправия е подмяна на всички гумички и бутало. Има чати дори и не оригинални. Работата не е кой знае каква. Аз моите сам си ги правих и мисля че да же има тема в раздел "Направи си сам" Ремонт на спирачни апарати.
|
|
|
Сря Мар 28, 2018 9:02 am |
|
|
Subaru_LegacyGX
Регистриран на: Чет Яну 19, 2017 4:08 pm Мнения: 67 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX AT MY99
Телефон: 0883359039
Рейтинг: 36
|
Здравейте! Ще използвам темата, за да попитам дали и моят проблем е възможно да е същия: Ето видео: https://www.youtube.com/watch?v=Crn_NoW4oaEГумите са балансирани, окачването е здраво, скоро и стенд ще мина. Не съм имал сериозни удари по окачването. Цитат: при завой със скорост от 50+км/ч Имам чувството,че ще изтърва завоя..преплъзване едно и блъска в кормилото И при мен е така!
_________________ "Задаващият сложни въпроси неизбежно получава и сложни отговори."
|
|
|
Сря Мар 28, 2018 9:10 am |
|
|
quietriot
|
За съжаление тресенето във волана като от дисбаланс може да е породено от много причини. 1.Крива джанта и дисбанс или криви гуми. 2.Задържавщи бутала на спирачни апарати , преди и задни и криви дискове. 3.Крива главина. 4.Блокиращи водачи. 5.Стари спирачни маркучи. 6.Тампони на предния носач. 7.Накрайници на рейка и самата рейка. 8.Турбина на автомата. сигурно има и още ..... аз съм на последното , другите съм ги проверил или подменил.......
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Сря Мар 28, 2018 12:33 pm |
|
|
Alxx
|
Вътрешни карета забрави
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Мар 28, 2018 8:15 pm |
|
|
quietriot
|
Alxx написа: Вътрешни карета забрави Затова сме колегите да се допълваме..... 9.Вътрешни карета 10. Разбит кардан .
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Мар 29, 2018 7:30 am |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Здравейте колеги Имам една 6 месечна драма с бека и съм на ръба да го засиля в мобилето.Та проблема е следния: скорост от 60 до 100 км/ч. Кормилото се тресе,при завой предимно на десен имам чувството,че ще се откачи лява предна гума.Осещането е при каране със спукана гума.От скоро се чува при рязка смяна на посоката бучене,като при лагер..Обиколих доста майстори,изчетох доста коментари,изгледах много клипове..Смених половината предница и няма оправия..Смених тампони на долен носач,тампони на стабилизираща щанга,сменях гуми,баланс на 3 различни места правих,стенд минавах 2 пъти,лагер купих,проверих и двата предни,сменях ги..ДНЕС смених и полуоските с чисто нови ефект нулев,поеви се даже някво бучене..Какво остава да проверя??? От преден диференциал може ли(лагер заминал)?? Дясната полуоска,вътрешното каре,почти нямаше луфт(ляво-дясно),зегерката си бе на място.Лява полуоска при натискане и дърпане на вътрешното каре към дифа,мърдаше и се чува : тък тък и влиза по-навътре,помислих заминала зегерка,но уви.Помогнете че взе да ми писва,една торба пари,време и нерви,а продължава драмата?Лагер на макферсон?Диференциял?Тампони на мотор,кутия?Какво по дяволите не е добре?Всичко почна зимата след дрифт и леко бутване в бордюр на предна лява гума.
|
|
|
Сря Авг 01, 2018 11:01 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Хубаво е да споменеш и от къде си. Преди време бях чел някъде за вибрации в завой, и се оказало висящ лагер.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Чет Авг 02, 2018 8:10 am |
|
|
ski_person
Регистриран на: Пон Авг 07, 2017 1:33 pm Мнения: 74
Автомобил: 2002 Outback sedan 3.0 H6
Телефон: 0884793503
Рейтинг: 83
|
plamenpetrov написа: Здравейте колеги Имам една 6 месечна драма с бека и съм на ръба да го засиля в мобилето.Та проблема е следния: скорост от 60 до 100 км/ч. Кормилото се тресе,при завой предимно на десен имам чувството,че ще се откачи лява предна гума.Осещането е при каране със спукана гума.От скоро се чува при рязка смяна на посоката бучене,като при лагер..Обиколих доста майстори,изчетох доста коментари,изгледах много клипове..Смених половината предница и няма оправия..Смених тампони на долен носач,тампони на стабилизираща щанга,сменях гуми,баланс на 3 различни места правих,стенд минавах 2 пъти,лагер купих,проверих и двата предни,сменях ги..ДНЕС смених и полуоските с чисто нови ефект нулев,поеви се даже някво бучене..Какво остава да проверя??? От преден диференциал може ли(лагер заминал)?? Дясната полуоска,вътрешното каре,почти нямаше луфт(ляво-дясно),зегерката си бе на място.Лява полуоска при натискане и дърпане на вътрешното каре към дифа,мърдаше и се чува : тък тък и влиза по-навътре,помислих заминала зегерка,но уви.Помогнете че взе да ми писва,една торба пари,време и нерви,а продължава драмата?Лагер на макферсон?Диференциял?Тампони на мотор,кутия?Какво по дяволите не е добре?Всичко почна зимата след дрифт и леко бутване в бордюр на предна лява гума. Здравей колега! Извинявам се, ако въпросът ми звучи глупаво, но след смяната на всички тези компоненти дали си правил реглаж на преден и заден мост? Питам защото не видях да си писал да си правил тази процедура. И аз сега съм с B12 H6, но преди 6 години имах друг автомобил и имах абсолютно същия симптом. Минах по същия път - смяна на тампони, лагери, шарнири, преди това баланс и смяна на гумите. Не и Не, не се оправяше, накрая направих реглаж на преден мост и всичко заспа. Оказах се, че предната ми лява гума беше насочена навътре ето така " / | " и при скорост над 50 имаше константна вибрация и стържещ звук от време на време и точно това усещане все едно гумата иска да се откачи.
|
|
|
Чет Авг 02, 2018 8:47 am |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Крив шенкел? Рейката проверил ли си?
|
|
|
Чет Авг 02, 2018 8:48 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта |
|