Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 9:44 pm



Отговори на тема  [ 81 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща
 Тресене във волана OUTBACK III 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am
Мнения: 123
Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте,пичове!
От няколко дена имам следния проблем: субариту ми тресе във волана,както при крива гума или джанта.Въртях ги нямам криво нищо,но колата при 90+ км/ч.Волана се тресе...Дайте идея от какво може да е?? :beer:

Поеви се след дрифтене на един завой и много леко чукнах предна лява в бордюра,но наистина едвам се усети.Какво може да съм изкривил/изместил? Карета може ли да е?

Нед Мар 04, 2018 2:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am
Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
plamenpetrov написа:
Здравейте,пичове!
От няколко дена имам следния проблем: субариту ми тресе във волана,както при крива гума или джанта.Въртях ги нямам криво нищо,но колата при 90+ км/ч.Волана се тресе...Дайте идея от какво може да е?? :beer:

Поеви се след дрифтене на един завой и много леко чукнах предна лява в бордюра,но наистина едвам се усети.Какво може да съм изкривил/изместил? Карета може ли да е?

Е ти сам си написал тъй че иди на гумаджия да им види баланса и да ти изправи джантите. От там нататък, може и да си изкривил носача, шарнири, тампони и т.н. Но мисля че при гумаджията ще решите проблема.

Нед Мар 04, 2018 3:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am
Мнения: 123
Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Гумите ги въртях,балансирани са,но няма управия.

Нед Мар 04, 2018 3:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am
Мнения: 123
Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Не мисля,че от носач,шарнир или тампон,ще има биене при въртене...Въпроса ми е по-скоро полуоска/каре може ли да е? И как да ги проверя най-вече

Нед Мар 04, 2018 3:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Виж да не ти се е събрал сняг/лед отвътре на някоя джанта. А може и някой каре/полуоска да е цъфнала след дрифта.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Нед Мар 04, 2018 4:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am
Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Главина може да има крива. С микрометричен часовник се хваща лесно. Допуска беше ,по спомен 0.05мм по перифврията на главината.

Нед Мар 04, 2018 5:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm
Мнения: 356
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Виж да не ти задържа спирачен апарат,установява се като пипнеш джантите-ако има някоя осезателно по-топла,значи е това.На първия ми Аутбек минах през този филм-джанти,гуми,кво ли не.Над 90-100 тресене до 140.На втория ми Аутбек се получи същото,ама не можа вече да ме изненада.Апарата задържа малко,не можеш да го усетиш и не мирише на феродо.Малко вероятно,след като казваш,че се е появило след среща с бордюра,,но все пак пипни джантите :idea: .

Нед Мар 04, 2018 11:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am
Мнения: 123
Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Срещата с бордюра беше с няма 20км/ч и то едвам едвам,колата бе 45* спрямо бордюра и едвам се подпря в него.Не е било някъв челен или страничен удар.А просто при поднасянето се отклонихме в него..Главина как се криви?! Не ми се вярва.Полуоските имах филм като я вземах колата.Клатеше се странично колата при тръгване.Бяха скъсани маншоните на вътрешните карета.Смених маншоните и размених полуоските.Но нямаше проблеми,до това чукване леко...

Пон Мар 05, 2018 12:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Ное 18, 2015 8:51 pm
Мнения: 50
Местоположение: София
Skype: ivan_19672918
Автомобил: Субару Форестър
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Отиди да ти проверят геометрията на колата- сходимост и т.н. Случва се при такова подпиране.

Пон Мар 05, 2018 3:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am
Мнения: 659
Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Скъсан кордаж на гума трудно се хваща на баланс освен ако не се наблюдава по време на въртенето. След балансирането сменя ли им местата със задните?

Пон Мар 05, 2018 11:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am
Мнения: 123
Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Да.Размених ги,но никаква промяна.
krismarg написа:
Скъсан кордаж на гума трудно се хваща на баланс освен ако не се наблюдава по време на въртенето. След балансирането сменя ли им местата със задните?

Вто Мар 06, 2018 7:28 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm
Мнения: 292
Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При нен тресеше от крив спирачен диск на задна дясна гума. Странно но факт


Sent from my iPhone using Tapatalk

Вто Мар 06, 2018 8:37 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am
Мнения: 123
Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Вчера минах стенд,никаква промяна.Закъсани задни тампони на долни носачи имам,но майстора каза че не би трябвало да е от тях.Днес слагам летните гуми да пробвам с тях.Може ли спирачен диск да е?Предните накладки са на минимум и дисковете взеха до стават на по-тъмни окръжности,не са застъргали на желязо още? Лагер главина да е заминал?

Вто Мар 13, 2018 1:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Потъмнели дискове говорят за задържащи спирачни апарати. Нищо чудно да прегряват и от това да тресе, ремонтирай ги.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Мар 14, 2018 7:36 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm
Мнения: 356
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Малко по-нагоре съм му написал да си погледне спирачните апарати,ама явно не му се чете.Дисковете ако са криви тресе при натискане на спирачката :idea:

Чет Мар 15, 2018 8:30 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am
Мнения: 123
Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Батко,прочел съм и съм ги проверил,водачите са ок,движат се свободно..Колата и сутр3н я паля студена няма и 20 км да вдигна и тресе.Усещането е че караш по павета едно такова поклащане има, особенно при десен завой със скорост от 50+км/ч Имам чувството,че ще изтърва завоя..преплъзване едно и блъска в кормилото и се поевява на моменти едно бучене при рязко завиване на дясно,изправям волана няма го,пак десен пак бучи,на ляв завой го няма това нещо(на заминал лагер ми прилича)...,но ще се сучи ли така предницата,ако е лагера? В събота е на трупчета и ще проверявам дискове,главини..тампоните ще сменям..А от тях възможно ли такова осукване на носача!? Чак колата да се люлее
fenix написа:
Малко по-нагоре съм му написал да си погледне спирачните апарати,ама явно не му се чете.Дисковете ако са криви тресе при натискане на спирачката :idea:

Чет Мар 15, 2018 10:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Последните сиптоми които си описал много наподобяват блокирано авд ( трансферния соленоид е зацепил трансмисията в 50/50 ). Не казвам че е това, но така изглежда.

Защо не отидеш в сервиз?

Чет Мар 15, 2018 10:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Според мен е изкривил малко някой от накрайниците на рейката от удара в бордюра.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Чет Мар 15, 2018 11:57 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm
Мнения: 356
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
"Батко",виж си първия пост какво описваш като симптоматика и последния също.Аз лично се пообърках кога тресе-на 90,на 50,направо ли, в завой ли?И тресе ли или тътри колелата,че са различни неща?!Успех в откриването на проблема :good: .

Чет Мар 15, 2018 5:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am
Мнения: 123
Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Смених гумите.Със зимните го прави на 90+
Тресе като крива джанта/гума.Сега съм с летните гуми и тресе отново над 90..А в завой на кръгово най вече,е като преплъзване върху павета..Оглеждаха ми цялата ходова част,не откриха нищо освен закъсаните тампони.Стенда е ок..Затова се обръщам към Вас..Извини ме,ако съм те объркал,но аз не съм по-малко объркан,при положение,че направих 20 неща и още 20 чета и не се получава..Днес и лагер главина взех нова и тампони...От скоро карам субару,както и автомат и не съм толкова запознат с поведението на автомобила при някакви подобни ситуации. Кутията ми се стува по шумна при тръгване,ще кажеш виене,и иска повече газ за да тръгне..
fenix написа:
"Батко",виж си първия пост какво описваш като симптоматика и последния също.Аз лично се пообърках кога тресе-на 90,на 50,направо ли, в завой ли?И тресе ли или тътри колелата,че са различни неща?!Успех в откриването на проблема :good: .

Чет Мар 15, 2018 10:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 81 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор