|
Страница 1 от 1
|
|
Газова уредба на аутбек 1(98) 2,5
Автор |
Съобщение |
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Постове: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
Здравейте,
баща ми си купи въпросния аутбек 1(98) 2,5 , който е с обикновена газова с плочка над дросела и "кихалка" поставена(изрязана) на пласмасовата кутия над дросела. Проблемът е че почти при всяко каране газовото му гърми и вече е счупило крачетата на филтърната кутия. Очевидно е че въпросната клапа(кихалка) не е добре затворена и от там дърпа въздух, но и като цяло не ми харесва този начин на свързване. Старото ми легаси 1 моноинжекция беше разпробито под дросела и от там се захранваше през два щуцера и никога не съм имал проблеми с газта. Мисълта ми е дали е добре да го направя така и това понеже на баща ми не му се дават пари за конверсия към газов инжекцион. Благодаря предварително на отзовалите се за съветите.
|
|
|
Сря Мар 14, 2018 8:59 am |
|
|
ico_tech
|
При моно инжекцията дросела е различен. Ако не бъркам този Аутбек е с DOHC мотор. Сигурно има проблем и с подвеждането на газта, но при мен гърмежите се получават ако се появи проблем с токовете - кофти кабел, кофти свещ, слаба искра. Провери първо кабелите.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Мар 14, 2018 5:02 pm |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Постове: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
DOHC е да, ще ги проверя кабелите и свещите.
|
|
|
Сря Мар 14, 2018 6:37 pm |
|
|
bestbg
Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm Постове: 491 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0 ; Outback B13 H6
Рейтинг: 209
|
Здравейте колеги. Пиша като стария собственик. Колата за 5г нито един път не е гърмяла. Газта е монтирана 2003 от Митака доколкото знам. Ноември месец ми взеха 300лв да сменят изпарителя че харчеше много. Сменяваха някакви неща и тогава баща ми се оплака че гасне понякога и мислех че трябва да покара още малко и да трябва настройка. Ако е отворило кихалката - сменете само нея и закарайте при добър газаджия. Не препоръчвам последния който ми я прави, но в Горубляне от Софгаз съм доволен (по предишното субару което е пипано). Кабели и свещи съм дал над 200 и кусур лева, защото за щатския модел не стават обикновените кабели и ги чаках сумати време по номер на рама. По спомен бяха на около 20 000км кабелите и свещите. Цитат: Здрасти, кабелите ги имам на BREMI немски, добри са, няма грижи, 105лв е комплекта, а свещите са на NGK платинени каквито са и оригиналните 22лв/бр са. Всичко е налично, само дето ще работим вече чак на 27ми, при теб може да са на 28ми. Ако решиш пиши. Поздрави, Марин.
Цитат: 93лв ще има за доплащане. Ще ги разменим като дойдат новите.
_________________ Subaru XV Premium 2.0 `18 Subaru Outback H6 3.0 `05 Subaru Outback H6 3.0 `03 Subaru Outback 2.5 `98 USA Subaru Legacy 2.2i GX `95 Toyota Corolla D4D `06 Skoda Octavia AXR `07 LR Discovery 300Tdi `96
|
|
|
Пон Мар 26, 2018 11:09 am |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Постове: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
Здравей,
не съм си помислял да и сменяме кабелите и свещите, защото изглеждат наред, както казах цялостната концепция с кихалката не ми харесва, иначе не е проблем да я сменим и да я настроим. Намерих изгоден преден КИТ за газов инжекцион на BRC и мисля че с него ще се реши най-добре проблема с обикновенното газово.
|
|
|
Пон Мар 26, 2018 4:02 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта |
|