|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Газова уредба на аутбек 1(98) 2,5
Автор |
Съобщение |
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
Здравейте,
баща ми си купи въпросния аутбек 1(98) 2,5 , който е с обикновена газова с плочка над дросела и "кихалка" поставена(изрязана) на пласмасовата кутия над дросела. Проблемът е че почти при всяко каране газовото му гърми и вече е счупило крачетата на филтърната кутия. Очевидно е че въпросната клапа(кихалка) не е добре затворена и от там дърпа въздух, но и като цяло не ми харесва този начин на свързване. Старото ми легаси 1 моноинжекция беше разпробито под дросела и от там се захранваше през два щуцера и никога не съм имал проблеми с газта. Мисълта ми е дали е добре да го направя така и това понеже на баща ми не му се дават пари за конверсия към газов инжекцион. Благодаря предварително на отзовалите се за съветите.
|
|
|
Сря Мар 14, 2018 8:59 am |
|
|
ico_tech
|
При моно инжекцията дросела е различен. Ако не бъркам този Аутбек е с DOHC мотор. Сигурно има проблем и с подвеждането на газта, но при мен гърмежите се получават ако се появи проблем с токовете - кофти кабел, кофти свещ, слаба искра. Провери първо кабелите.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Мар 14, 2018 5:02 pm |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
DOHC е да, ще ги проверя кабелите и свещите.
|
|
|
Сря Мар 14, 2018 6:37 pm |
|
|
bestbg
Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm Мнения: 491 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0 ; Outback B13 H6
Рейтинг: 209
|
Здравейте колеги. Пиша като стария собственик. Колата за 5г нито един път не е гърмяла. Газта е монтирана 2003 от Митака доколкото знам. Ноември месец ми взеха 300лв да сменят изпарителя че харчеше много. Сменяваха някакви неща и тогава баща ми се оплака че гасне понякога и мислех че трябва да покара още малко и да трябва настройка. Ако е отворило кихалката - сменете само нея и закарайте при добър газаджия. Не препоръчвам последния който ми я прави, но в Горубляне от Софгаз съм доволен (по предишното субару което е пипано). Кабели и свещи съм дал над 200 и кусур лева, защото за щатския модел не стават обикновените кабели и ги чаках сумати време по номер на рама. По спомен бяха на около 20 000км кабелите и свещите. Цитат: Здрасти, кабелите ги имам на BREMI немски, добри са, няма грижи, 105лв е комплекта, а свещите са на NGK платинени каквито са и оригиналните 22лв/бр са. Всичко е налично, само дето ще работим вече чак на 27ми, при теб може да са на 28ми. Ако решиш пиши. Поздрави, Марин.
Цитат: 93лв ще има за доплащане. Ще ги разменим като дойдат новите.
_________________ Subaru XV Premium 2.0 `18 Subaru Outback H6 3.0 `05 Subaru Outback H6 3.0 `03 Subaru Outback 2.5 `98 USA Subaru Legacy 2.2i GX `95 Toyota Corolla D4D `06 Skoda Octavia AXR `07 LR Discovery 300Tdi `96
|
|
|
Пон Мар 26, 2018 11:09 am |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
Здравей,
не съм си помислял да и сменяме кабелите и свещите, защото изглеждат наред, както казах цялостната концепция с кихалката не ми харесва, иначе не е проблем да я сменим и да я настроим. Намерих изгоден преден КИТ за газов инжекцион на BRC и мисля че с него ще се реши най-добре проблема с обикновенното газово.
|
|
|
Пон Мар 26, 2018 4:02 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|