Рязко смъкване на градуси и твърди маркучи Н6
Автор |
Съобщение |
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
За много години, пичове! За жалост, годината май не започва много добре за мен... Спуках радиатор преди 3 месеца, смених го. Напълних системата и колата я обърнах с вирната предница да се обезвъздушава. Отворено парно на макс и я оставих да работи, подадох газ 5,6 пъти, дойде топло от парното викам ок . . Оставих я да работи.. И се хванах да си оправям габката, че ми бе скъсано въженцето.. Та след 20-на мин викам перки няма още, а трябва да е отворил термостата и т.н. Поглеждам таблото и стрелката на градусите отишла на 11 часа. Почти на горния край на голямата бяла черта, преди малката бяла до червеното вече.. Страшен тъпак съм.. Та подадох пяк малко газ да врътне помпата и огасих колата. След минута пак я запалих стрелката падна.. Маркучите меки, долях антифриз. Отвън беше около 2,3 градуса. Викам си глупендер прегря колата.. След това всичко наред не губи антифриз, парно има, градуси бетон. Маркучи меки.. Но преди седмица ми направи впечятление че при по продължително спускане стрелката пада бая надолу.. Закачих обд-то и 86 градуса за километър пада на 71.После даваш газ и супер рязко отива пак 80-90.На място вдига 96 включва перки и падат на към 90..Но...плашещото е сетрин студена, паля и маркучите след 30-40 секунди бетон корави.. 50 км трип и антифриза 3 пръста се вдигнал в казанчето.. Диагнозата май ми е ясна... Ама дали е заминала главата...?
|
|
|
Нед Яну 05, 2020 11:41 am |
|
|
pojara
Регистриран на: Съб Апр 21, 2018 5:22 pm Мнения: 114
Автомобил: Subaru legacy 2.0r
Рейтинг: 103
|
Според мен маркучите трябва да са корави
|
|
|
Нед Яну 05, 2020 2:24 pm |
|
|
hernando
Регистриран на: Пет Яну 27, 2017 12:03 pm Мнения: 19
Автомобил: subaru outback 2.5
Рейтинг: 107
|
|
Нед Яну 05, 2020 3:11 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Термостата е ок. Проверявах го.. А за маркучите визирам сутрин като е студена и не е карана. Като я запаля са си меки бая време.. Не се вцепяваха както сега... Сутринта 40 секунди и бяха кокал
|
|
|
Нед Яну 05, 2020 4:05 pm |
|
|
Alxx
|
Цитат: Закачих обд-то и 86 градуса за километър пада на 71. Е, как провери термостата, пък ти изстива моторът?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Яну 05, 2020 4:19 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Нов е.. Не се затопля маркуча,преди да вдигне 80 градуса..На втората минута сутринта като я запалих, вдърви маркучи и почна да изхвърля антифриз в разшерителя ... От термостат да надува...не ми се вярва Някъде мярнах : облечена гарнитура???
|
|
|
Пон Яну 06, 2020 6:25 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
plamenpetrov написа: Нов е.. Не се затопля маркуча,преди да вдигне 80 градуса..На втората минута сутринта като я запалих, вдърви маркучи и почна да изхвърля антифриз в разшерителя ... От термостат да надува...не ми се вярва Някъде мярнах : облечена гарнитура??? Гарнитури глави
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Пон Яну 06, 2020 6:36 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
На 25000 км са.... Супер яко... Mladen99 написа: plamenpetrov написа: Нов е.. Не се затопля маркуча,преди да вдигне 80 градуса..На втората минута сутринта като я запалих, вдърви маркучи и почна да изхвърля антифриз в разшерителя ... От термостат да надува...не ми се вярва Някъде мярнах : облечена гарнитура??? Гарнитури глави
|
|
|
Пон Яну 06, 2020 6:47 pm |
|
|
Alxx
|
Помня предния път като имаше драма. Сега като я отваряте, проверете и блока дали не е кривнал и той.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Яну 06, 2020 6:48 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Преди 2 часа се прибрах. Сега я паля няма проблем. Маркучите са ок 10 мин работи вече..не се вцепяват.. Но си хвърля антифриз полека в казанчето... Интересува ме дали е възможно от начина по който я обезвъздушавах и вдигна леко градуси да съм и е..л мамата? О не не. Втори път не се хващам на това хоро. Тя ми излезе на пари като 2014 година бек бензинов.. Ще я махам и приключвам с марката..
|
Последна промяна plamenpetrov на Пон Яну 06, 2020 7:21 pm, променена общо 1 път
|
|
Пон Яну 06, 2020 7:04 pm |
|
|
Alxx
|
Тъп въпрос, ама капачката нова ли е и дали е оригинална? На колко бара е? Водната помпа с каква перка е? Опита ли обезвъздушаване, защото ако прави кавитация на водната помпа, ще надува маркучи защото няма поток на водата. От неправилно поставен термостат е възможен същия резултат.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Яну 06, 2020 7:20 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Нова е..на 25000 е и тя. Не е оригинална 1.1 Alxx написа: Тъп въпрос, ама капачката нова ли е и дали е оригинална? На колко бара е? Водната помпа с каква перка е? Опита ли обезвъздушаване, защото ако прави кавитация на водната помпа, ще надува маркучи защото няма поток на водата. От неправилно поставен термостат е възможен същия резултат.
|
|
|
Пон Яну 06, 2020 7:23 pm |
|
|
Alxx
|
Пробвай обезвъздушаване и оригинална. Аз си чуках главата като тебе 1,5 години ама с 2.0, който слава Богу мноооого прощава грешки.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Яну 06, 2020 7:24 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Помпата е с метална перка..Термостата го смених и него като я правих предния път.. До сега щеше да се обади.. А това ми го прави от 2,3 седмици.
|
|
|
Пон Яну 06, 2020 7:31 pm |
|
|
Alxx
|
Въпросът ми беше коя от двете е? Дясната е податлива на кавитация много повече от лявата, каквито бяха едно време.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Яну 06, 2020 7:44 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Ей тази е. И кво правя? Да точа и да наливам пак полека? Alxx написа: Въпросът ми беше коя от двете е? Дясната е податлива на кавитация много повече от лявата, каквито бяха едно време.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пон Яну 06, 2020 7:48 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
От антифриз може ли да стане това нещо? Замислих се че с радатора смених и него? - 37 градуса готов за употреба Aisin син/зелен е. plamenpetrov написа: Ей тази е. И кво правя? Да точа и да наливам пак полека? Alxx написа: Въпросът ми беше коя от двете е? Дясната е податлива на кавитация много повече от лявата, каквито бяха едно време.
|
|
|
Пон Яну 06, 2020 8:16 pm |
|
|
ico_tech
|
Малко вероятно е да е от антифриза, освен ако не си налял доста концентрат. Това във всеки сервиз могат да го измерят. Разгледай внимателно връзките на охладителната система, ако имаш агу, всичко около неговата подвръзка. Да духнеш гарнитура от работа на място е малко вероятно. До колкото разбирам, като долееш антифриз нещата се оправят за кратко или? Това навява мисли за течове, като падне нивото и стане въздушна възглавница започват резки промени в отчитането на датчика. Ако ти се занимава - махни капачката, купи една фуния, увий в долния край изолирбанд и я бодни в радиатора. Долей антифриз 2-3 см над нивото на гърловината, като обема и трябва да е поне 500 мл. Запали колата, изчакай да загрее и наблюдавай. Ако излязат мехури, чакаш 10 мин, гасиш, изчакваш да изстине и пак палиш. Вече не трябва да има мехури, а при плавно подаване на газ нивото трябва да се качва плавно и после да спада. @Alxx, тия помпи нямат затворена турбина, поне аз не съм виждал да се предлага такава. Кавитацията ..... е по- вероятна с първата
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Яну 07, 2020 8:04 am |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Пробвай с капачката. При нормално работеща система и налягане около 1.1 маркучите са твърди но не като камък, но не и прекалено меки. Ако се втвърдяват яко значи вдига налягане което не излиза през капачкаата. Ако тя не работи правилно може да не се обезвъздушава като трябва и да прави още мизерии. Но това прегравяне което си направил нее много добре. Обезвъздушава се; Спирал на налкон предницата нагоре, наливаш антифриз, разширителя пълен на макс. Палиш и следш с обд температурата, отвреме на време даваш газ да превърти въздуха. Като стигне 95-6 градуса гадиш до пълно истиване, (за да може да си дръпне антифриз от разширителя) и правиш ощо 1-2 пъти тази протцедура, като не отваряш капачката а само доливаш в разширителя.
Не разбрах дали имаш газ. Спри си газта от кранчето на бутилката, или изключи клапана не са малко пътите когато прецакан изпарител вкарва газ в системата.
Ако това не помогне глави.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Вто Яну 07, 2020 8:10 am |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Точно така го правя обезвъздушаването.. Просто тогово се хванах и с жабката да оправям.. Газ има. Сменил съм мембраната на изпарителя, водните маркучи, скоби, всичко А за вкоравяването ясно. Аз говоря за вкоравяването им за няма 2 мин. Сутрин студена. Снощи я запалих 2 часа след като се прибрах няма проблем, маркучите меки. Обърна на газ, не станаха по-корави,, значи е наред изпаритела Mladen99 написа: Пробвай с капачката. При нормално работеща система и налягане около 1.1 маркучите са твърди но не като камък, но не и прекалено меки. Ако се втвърдяват яко значи вдига налягане което не излиза през капачкаата. Ако тя не работи правилно може да не се обезвъздушава като трябва и да прави още мизерии. Но това прегравяне което си направил нее много добре. Обезвъздушава се; Спирал на налкон предницата нагоре, наливаш антифриз, разширителя пълен на макс. Палиш и следш с обд температурата, отвреме на време даваш газ да превърти въздуха. Като стигне 95-6 градуса гадиш до пълно истиване, (за да може да си дръпне антифриз от разширителя) и правиш ощо 1-2 пъти тази протцедура, като не отваряш капачката а само доливаш в разширителя.
Не разбрах дали имаш газ. Спри си газта от кранчето на бутилката, или изключи клапана не са малко пътите когато прецакан изпарител вкарва газ в системата.
Ако това не помогне глави.
|
|
|
Вто Яну 07, 2020 8:56 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|