Автор |
Съобщение |
ivo totev
Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm Мнения: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
|
Здравейте. От известно време се боря с дразнещ проблем обтегача на пистовия ремък трака. Проблема е най-ясно изразен при запалване, но само на топъл двигател и при работещ климатик в моментите когато компресора включва и изкючва като тракането идва не от ролката а от самия обтегач ( видимо доста играе ). До тук съм сменял 2пъти обтегача ( един афтърмаркет чисто нов и един 2ра ръка оригинален ), пистов ремък, лагери на генератор и компресор (оригинални), но без никакъв резултат. Видимо няма кривини по-всички шайби. Двигателя работи без клатене и вибрации. Всички насоки ще са полезни.
Поздрави
|
|
|
Чет Апр 26, 2018 5:54 pm |
|
|
Alxx
|
Ми к'ва насока? Взимаш оригинален, ама нов. Не втора ръка и не ноунейм марка.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Апр 26, 2018 8:16 pm |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
Интересен проблем... Не е задължително да е от обтегача. Дефектен ремък ,разлепена демпферна шайба,прецакани канали на някоя шайба... крива ос на хидравликата... това се сещам на първо четене.
|
|
|
Чет Апр 26, 2018 10:15 pm |
|
|
ivo totev
Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm Мнения: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
|
Alxx написа: Ми к'ва насока? Взимаш оригинален, ама нов. Не втора ръка и не ноунейм марка. Афтърмаркета е марков дали е менте не знам. Втората употреба не съм го искал дадоха ми го заедно с хидравличната помпа и стоиката и.
|
|
|
Пет Апр 27, 2018 8:40 pm |
|
|
ivo totev
Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm Мнения: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
|
Dimichos написа: Интересен проблем... Не е задължително да е от обтегача. Дефектен ремък ,разлепена демпферна шайба,прецакани канали на някоя шайба... крива ос на хидравликата... това се сещам на първо четене. Благодаря за насоките. Помпата беше първия заподозрян защото е крива или шайбата или оста. Сменена е но без резултат. Демпфера го гледах, не е разлепен каналите също са ок. Тези дни ще взема друг ремък.
|
|
|
Пет Апр 27, 2018 8:45 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Обърни внимание, че ремъците имат и посока. Не че това е причината, но ако искаш да му ползваш пълния капацитет е хубаво да се спази това нещо
|
|
|
Съб Апр 28, 2018 2:37 pm |
|
|
ggkolev
Регистриран на: Пет Мар 28, 2014 10:57 pm Мнения: 110 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: SUBARU OUTBACK 3.0,2007
Рейтинг: 31
|
Цената на оригиналния 165 лв. ли е? Без труд. Защото такъв ми сложиха?
|
|
|
Съб Апр 28, 2018 8:51 pm |
|
|
ivo totev
Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm Мнения: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
|
Днес реших проблема. Оказа се че, стойката на помпата и обтегача явно е имала някаква недоловима с просто око деформация. Сложих стойката от хидравличната помпата която купувах по други причини и всичко заспа
|
|
|
Съб Май 26, 2018 3:14 pm |
|
|