|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Проблем след ремонт на мотор H6 B13
Автор |
Съобщение |
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Здравейте, Сменях гарнитури на главите на Бека,блока го мериха беше ок,главите,както на всички дясната крива,но здрава според майстора..Та смених гарнитури,шлайф на глави-чела,легла на клапани и клапани.Събрах колата,но губя антифриз.Сутрин маслото на щеката стой странно радко и направо тече.При палене колата пропушва леко бяло за максимум минута и спира.Като загрее мотора след 15-20 мин работа на място,прави балони в разширителя.Маркучите не се втвърдяват веднага след палене,но стават корави след 5-10 мин. Гарнитурата ли не е стегната като свят и пропуска?Какво да гледам при отваряне?От водна помпа може ли да е всичко?Тъй,като и нея смених. Мерси предварително!
|
|
|
Чет Май 24, 2018 8:35 pm |
|
|
Alxx
|
Хайде всичко отначало. Ако си сигурен, че си обезвъздушил добре, отговорите са два: 1. Някой не си е свършил работата както трябва - или механикът, или шлайфистът. 2. Пропуснали сте да дръпнете и блока - не го изключвай никога като причина в алуминиев мотор.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Май 24, 2018 8:39 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Мерихме го,наред е според шлайфиста,а и не съм го цепил блока.На изгасен мотор,наливам малко антифриз в радиатора само в малкото кръгче(да не отива в разширителя),5 мин и спада,наливам пак и отново така.Не излизат балончета,парно има,на газ обръща..Течове няма,а в радиатора си пада нивото.Да свалям всичко до глави и да меря пак всичко?
|
|
|
Чет Май 24, 2018 8:51 pm |
|
|
Alxx
|
Ами...моето мнение е, че не сте се справили първия път. Ако искаш 100% убеденост направи газов тест. Само, че я покарай 100-тина км на бензин преди това. П.С. Спомена газова уредба - колко си сигурен в здравината на редуктора? От пробила мембрана се получава същия ефект.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Май 24, 2018 8:55 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Мисля си,че е ок. За кой ефект по-точно говориш?
|
|
|
Чет Май 24, 2018 9:20 pm |
|
|
Alxx
|
Мехурчета, вдървени маркучи и разход на антифриз.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Май 24, 2018 9:36 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Работи на бензин 20 мин на място.Маркучите меки,на 25 минути работа, направи 7,8 мехура в разширителя,водата бе два пръста над максимума,като от 5-тата минута работа на мотора,взе да се качва.Изгасих,след час 1 пръст под максимума бе паднал антифриза..Не ще е от газта май,ами да почвам да свалям всичко пак..?
|
|
|
Съб Май 26, 2018 1:47 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|