Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 6:16 pm



Отговори на тема  [ 18 мнения ] 
 Сервиз за автоматици. 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Дек 11, 2017 12:56 pm
Мнения: 74
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте препоръчайте ми сервиз за автоматични кутии в София. Проблема започна със грешка p0741 появи се на дълго еднократно без да се е появява повече. След нея автомата на студено до 15 градуса започна да не сменя добре скоростите. При смяна от 2-3 и 3-4 изключва предавката забавя се и с удар включва следващата.

Чет Май 31, 2018 7:09 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сигурно има и други, но аз през годините и няколко марки коли съм ползвал Джемини в Божурище. Патрик Кацаров е сериозен човек по принцип и съм доволен цялостно от отношение и свършена работа.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Май 31, 2018 7:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
+1 за Джемини. Друг, който хвалят е Коко от Малинова долина, но аз не го харесвам, защото комуникацията с него е адски тегава.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Пет Юни 01, 2018 6:21 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Дек 11, 2017 12:56 pm
Мнения: 74
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Този джемини същия ли е като джемини 4?
http://www.gemini4.com/

Пет Юни 01, 2018 12:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Точно това е :good:

Пет Юни 01, 2018 2:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Дек 11, 2017 12:56 pm
Мнения: 74
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Добре. Явно при мен работата върви към хидротрансформатор защото вчера вдигайки щеката забелязах много финни стружки.

Съб Юни 02, 2018 6:46 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тия стружки никак не са добре, и не са от хидрото :lipseal:

Съб Юни 02, 2018 10:29 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Дек 11, 2017 12:56 pm
Мнения: 74
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
То ще се чуе. А уж били здпави. Аз до сега все калпави рена карах но толкова неща не бях ремонтирал.

Съб Юни 02, 2018 12:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Щом има стружки можеби щее по добре дасе ориентираш към читава друга кутия.
Последното за рената и ремонтите нее за коментиране.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Нед Юни 03, 2018 8:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Дек 11, 2017 12:56 pm
Мнения: 74
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ами не е да. 100000км навъртях и не съм правил нито двигател нито скорости най скъпия ми ремонт беше торсион за 550лв. Това е истината. Видях ги и двете марки така че не ми ги хвалете.

Пон Юни 04, 2018 8:07 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Мар 29, 2014 6:45 pm
Мнения: 49
Автомобил: toyota corolla
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Моето мнение е, че не си случил с читава кола. Няма нищо по здраво от японски автоматик. Със сигурност проблемът е в кутията. Аз лично Джемини ги виждам като вариант само за нови скъпи или служебни коли, където парите не винаги са от особено значение. Иначе при тях един ремонт би излязъл от порядъка на 2-4 хиляди лева, а не е изключено и повече. Скъпчии са. На кутията има етикет с модела на кутията. Виж кой модел е и търси друга кутия, с уговорката за връщане при проблем след монтажа. Задължително след смяната, ново масло и филтър. Успех!

Вто Юни 05, 2018 5:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Дек 11, 2017 12:56 pm
Мнения: 74
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Така ще стане защото при тях цената почва от 2000лв. За момента работи и имам време да търся и други варианти.

Чет Юни 07, 2018 4:57 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 22, 2009 9:58 am
Мнения: 634
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5AT'03 ; Forester 2.5XT;
Телефон: 0885022272
Рейтинг: 487
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега,това е твой коментар от януари 2018 :
" Здравейте тъй като купих възможно най евтиния аутбек 2004 имам много дълъг списък с неща за оправяне. ..."

....а това е сега :
''....Видях ги и двете марки така че не ми ги хвалете..."

Не търси вината в марката и колата, което е присъщо за българина.....

Успех с ремонта, макар че по - скоро отива на подмяна.

_________________
BORN TО RIDE … UNTIL I DIE
 38

Чет Юни 07, 2018 7:35 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Дек 11, 2017 12:56 pm
Мнения: 74
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
И реното беше едно от най евтините но нямаше такива проблеми. Аз като я взимах знаех че ще има за оправяне и оправих почти всичко но скоростите ми идват в повече. Да не говорим че преди да я купя я закарах в сервиз за да я видят уж. Така я видяха че елементарни неща не бяха хванати за което си платих аз 1000лв горница, а сега май ще има още 2000. Ако я бяха гледали по добре можеше и да не я взема. В крайна сметка им се доверих и затова ще си платя. И скоростната кутия беше в списъка с уж оправените неща.
Не си мислете че не ми харесва колата но да си кажа честно ми се струва прехвалена.

Чет Юни 07, 2018 11:50 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нормално е тази кола да има повече плащания спрямо Реното, защото има много повече възли/агрегати, които амортизират и си искат своето. След като е закупена най-евтината на пазара е напълно очаквно да е торба с болести, жалко за лошото впечатление от марката.

Чет Юни 07, 2018 12:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
hristol83 написа:
Ами не е да. 100000км навъртях и не съм правил нито двигател нито скорости най скъпия ми ремонт беше торсион за 550лв. Това е истината. Видях ги и двете марки така че не ми ги хвалете.


Така е колега. Съживяване на Рено от скрап и Субару за скрап води до доста различни разходи, винаги в полза на Реното, с много. Продавай каквото е останало от Субару-то и скачай в едно Рено. Те поне нямат проблем със скоростните кутии - продават ги за 200 лв на всеки ъгъл.
И защо изобщо си се насочил към Субару? Поддържал си една от най-евтините коли, а си скочил на една от най-скъпите (има защитници и на контратезата доста).
Ако ще те успокои - не си сам в нещастието. Цяла камара купувачи на "изгодни" Субара сега измислят нови псувни.
В целия форум, в десетки теми, в стотици постове се наслагва един рефрен, който сякаш убягва на хората започващи да четат това форумно пространство - "Риска с евтино Субару е голям - не скачайте в дълбоката вода ако не сте подходящо подготвени"
Какво е подходящо подготвен? Разбирай - Отивам и си купувам първото Субару с цена 3-пъти под пазарната, НО:
1) прекарал съм няколкостотин часа в четене на специфики, точно на тази марка/модел/мотор/купе
2) имам подходящо образование или квалификация, което ми помага да осмисля информацията в Интернет и да намеря подход към вероятните проблеми
3) инвестирал съм време в подготовка за обслужване на автомобил - от пълнене на масло до измерване на бутала.
4) имам условия да направя почти всичко по колата вкъщи, така че да намаля разходи по евентуални ремонти до минимум
5) имам свободно време в излишък, и бидейки наясно с предстоящите ремонти имам и втора кола, която ще ми позволи да не ми спира живота на семейството заради моето хоби (или доброволна глупост)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Юни 07, 2018 6:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Добавям:

6). Чоевк не е технически гуру, достатъчно е да осъзнава това, чете форума, темите за бай петко и тайната на колите нов внос и събира пари докато е готов да купи кола от представителство в чужбина или по схемата бат буби.

Варианти за правилен избор има много, но за да се стигне до там се иска четене, търпение и кеш на финала.

Към автора не темата - най добре е да търсиш кутия втора ръка или да се довериш на някой от софийските сервизи. Не е добър вариант да се прави ремонт на Суби кутия в сервизи тип Джемини и т.н.

Успех с ремонта и дано по скоро да се радваш на колата.

Чет Юни 07, 2018 8:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Мар 21, 2013 2:12 pm
Мнения: 243
Автомобил: Outback 2.5 AT 2002 и 2.5 2016
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пробвай със добавка за автоматици
Моя на 2003г 2.5 фейслифт удряше при смяна доста неприятно, мислех че ще счупя нещо
Сипах не помня точно модела но беше Ревитаизант на ХАДО и чудо :) намаля доста.
След месец сипах още едно (7грма) е и сега проблема го няма, вече 6 месеца минаха.
Сервизите на автоматици искаха да сменям мозъка на друго място казаха че е селеноид.
И според мен е селеноид, който сега се изчисти и раздвижи и нямам проблеми.
Мога да намеря кое сипах, пиши на лс ще го потърся, ако все още не си решил проблема.

Съб Юли 07, 2018 12:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 18 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор