Автор |
Съобщение |
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
Здравейте колеги! Търсих доста из форума но не намерих точни отговори на въпроси който ме вълнуват... 1.От Pajeroto ми останаха зимни гуми 215/65/16 Syron everest-1 suv на 3-4 хил. км.(неразличими от нови) и мисля да ги търкалям на Бека. В форума четох ,че има колега които кара с този размер гума но бека му (Б12) е с лифт!Може ли някои да ми каже ще опрат ли някъде? ...ще има ли стържене? и т.н... 2.Не мога да намеря каталожен номер на кабели и свещи за Бека (2002 H6) ,а изглежда са за смяна!
Поздрави !
|
|
|
Вто Юни 19, 2018 4:25 pm |
|
|
Alxx
|
Бек-ът ти няма кабели Свещите са иридиеви NGK PLFR 6A-118
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Юни 19, 2018 4:44 pm |
|
|
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
Alxx написа: Бек-ът ти няма кабели Свещите са иридиеви NGK PLFR 6A-118 Благодаря за свещите Alxx ! Явно ще изпиша доста глупости докато се запозная с "машинката" дано поне ви забавлявам в процеса...
|
|
|
Вто Юни 19, 2018 6:12 pm |
|
|
HristoSliven
Регистриран на: Сря Май 07, 2014 7:42 pm Мнения: 87 Местоположение: Сливен
Автомобил: Outback 2.5,AT-2003г
Рейтинг: 60
|
На моят Аутбек карам за втори сезон 215/65 R16 - "Silverstone Estiva X5", като летни. Не съм имал проблеми с опиране. За зимни, май е добре да се прецени колко е "слегнало" окачването - ако се предвижда изплозването на вериги. До сега съм карал със зимни в размер 215/60 R16, но за следващата зима съм решил да сложа именно 215/65 R16. При мен няма да опира и с вериги, но и без товз има идея за лек "лифт"... .
|
|
|
Вто Юни 19, 2018 6:46 pm |
|
|
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
HristoSliven написа: На моят Аутбек карам за втори сезон 215/65 R16 - "Silverstone Estiva X5", като летни. Не съм имал проблеми с опиране. За зимни, май е добре да се прецени колко е "слегнало" окачването - ако се предвижда изплозването на вериги. До сега съм карал със зимни в размер 215/60 R16, но за следващата зима съм решил да сложа именно 215/65 R16. При мен няма да опира и с вериги, но и без товз има идея за лек "лифт"... . Благодаря ,че сподели опит колега! Сърце не ми даваше да продавам кажи речи чисто нова гума и да купувам друга... Относно окачването имам доста огледи на автомобили (Предполагам съм будил съмнения за кражба у хората ) но мисля ,че е добре клиренса и няма да имам проблем с това. Поздрави !
|
|
|
Вто Юни 19, 2018 8:58 pm |
|
|
Marvin
Регистриран на: Сря Авг 05, 2015 2:50 pm Мнения: 240 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6.0 2001
Рейтинг: 127
|
WolfPlamen написа: Здравейте колеги! Търсих доста из форума но не намерих точни отговори на въпроси който ме вълнуват... 1.От Pajeroto ми останаха зимни гуми 215/65/16 Syron everest-1 suv на 3-4 хил. км.(неразличими от нови) и мисля да ги търкалям на Бека. В форума четох ,че има колега които кара с този размер гума но бека му (Б12) е с лифт!Може ли някои да ми каже ще опрат ли някъде? ...ще има ли стържене? и т.н... 2.Не мога да намеря каталожен номер на кабели и свещи за Бека (2002 H6) ,а изглежда са за смяна!
Поздрави ! Аз карам зима(Yokohama) и лете(fulda) с 215/65/16 и проблемите, които имах бяха, че първите няколко хиляди км зимните леко опираха в подкалника при крайно десен/ляв завой (вече го няма тоя проблем - подкалника си е здрав), и че при натоварена кола с 5 човека в нея и т.н. при по-сериозно друсване на задницата се чуваше опиране някъде на гумата без последствия - но като цяло зимата малко ми омекват задните амове. За да нямам драми с веригите и да ми оберат подкалника отпред, си взех текстилни Autosock втора ръка от Ebay.co.uk, за пред полицията тука и в чужбина. Не ми се е налагало да ги ползвам
|
|
|
Сря Юни 20, 2018 9:59 am |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
Здравейте,
и аз доста го обмислях това да взема гуми 215/65 р16, но разстоянието долу при прага между предните гуми и прага е "около 3см на око" и ми се струва твърде малко, а зимата точнно там се събират буци с лед и има опасност гумите да опират на това място и да започнат да се износват неравномерно. Затова аз си останах на оргиналния размер, защото в най-добрия случай се печели 1см в радиус, а в другия си навличаш главоболия с застъргване при напълно навит волан или зимата когато се натрува лед при подкалника и прага, опиране отзад при натоварена кола ако не сте сменяли задните амортисьори и пружини или не сте слагали подложки.
|
|
|
Сря Юни 20, 2018 1:31 pm |
|
|
opelcrumper
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 10:29 pm Мнения: 117
Автомобил: Outback
Рейтинг: 39
|
Ето това става, когато се напълни всичко с лед. Това е от м.Февруари (най-големия сняг) и температура около -15 градуса... Размер гуми: 225/50/17 (заменяеми с оригиналния 215/55/17 за Outback BL13)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Сря Юни 20, 2018 3:19 pm |
|
|
Alxx
|
И десет сантима арка до гумата да имаш, пак ще се напълни. Една зима съм си карал Мазда-та и там почти нищо не се задържаше. Арката е само 2см до гумата(225/45/18) П.С. Пламене, тоя Сайрон как се държи на сняг, че мисля за другата зима да взимам такива? И от Аутобокс ли го взе?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Юни 20, 2018 11:06 pm |
|
|
Shider
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 11:13 am Мнения: 199 Местоположение: Варна 03 Аспарухово
Автомобил: Toyota Previa 2.4
Телефон: 0889525074
Рейтинг: 83
|
Аха, то си се запълва с лед и сняг според пространството - и 1, и 10см да е свободното място все тая - гумата ще си го "остърже" докъдето трябва. Пък и питането май е за В12 - аз лично съм карал с такива гуми 215/65/16 на 2.5 без лифт, а 3.0 дори фабрично са с още няколко мм по-високи, та не би трябвало да има грижи.
П.п. "Най-тънкото" място беше не отпред, а при задните гуми на арката към прага - около извивката на задните врати.
_________________ Never say never
|
|
|
Чет Юни 21, 2018 5:47 am |
|
|
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
Alxx написа: И десет сантима арка до гумата да имаш, пак ще се напълни. Една зима съм си карал Мазда-та и там почти нищо не се задържаше. Арката е само 2см до гумата(225/45/18) П.С. Пламене, тоя Сайрон как се държи на сняг, че мисля за другата зима да взимам такива? И от Аутобокс ли го взе? Да гумата е от AutoBox! Аз лично съм доволен от поведението на гумата ,като за сравнение трябва доста повече да стъпвам на газта ,че да поднесе задницата на джипката спрямо предните ми гуми... Донякъде мнението ми е субективно поради факта ,че почти нямах каране зимата и имам едва няколко хиляди км. с тях. За мен лично най-важна е шарката след това дълбочината на грайфера и на последно място каква марка е
|
|
|
Чет Юни 21, 2018 3:35 pm |
|
|
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
Shider написа: Аха, то си се запълва с лед и сняг според пространството - и 1, и 10см да е свободното място все тая - гумата ще си го "остърже" докъдето трябва. Пък и питането май е за В12 - аз лично съм карал с такива гуми 215/65/16 на 2.5 без лифт, а 3.0 дори фабрично са с още няколко мм по-високи, та не би трябвало да има грижи.
П.п. "Най-тънкото" място беше не отпред, а при задните гуми на арката към прага - около извивката на задните врати. Здравей колега! Да питането е за Б12 ...принципно "на око" не ми изглежда ,че ще опира гумата някъде но все пак реших да попитам за да нямам изненади пред вече свършен факт... Собственика преди мен се е грижил добре за автомобила и клиренса ми е доста в сравнение с други автомобили които съм виждал.
|
|
|
Чет Юни 21, 2018 3:40 pm |
|
|
nikentce
|
Shider написа: Аха, то си се запълва с лед и сняг според пространството - и 1, и 10см да е свободното място все тая - гумата ще си го "остърже" докъдето трябва.
Пълненето на 1 см. и 10 см. пространство е едно и също, ама събарянето(остъргването)......? Особено като се е повтвърдило. Ако има много малко място - не може да се пъхне добре подходящ предмет, за да се почисти насъбраното. А ако не се почисти и на другата сутрин е на кокал, почти залепнало на гумата - няма завиване.
|
|
|
Чет Юни 21, 2018 4:02 pm |
|
|
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
Колеги някой ползвал ли е антифриз SWAG ? Доколкото четох във форума червеният антифриз поне не вреди на алуминиевият радиатор ,а доколко спомага за по-доброто охлаждане и смазване ще кажете вие.На предишните ми джипки съм слагал swag и не съм имал проблеми но ,като цяло охлаждането при тях е било "презапасено" от производителя.Искам да попитам също на какъв период сменяте охладителната течност.
|
|
|
Вто Юни 26, 2018 9:18 am |
|
|
Alxx
|
Има таблица с периоди на обслужване и типове консумативи. Виж тук: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Le ... back/2002/
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Юни 26, 2018 7:41 pm |
|
|
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
Точно такава "бира" обичам ! Благодарности Alxx
|
|
|
Вто Юни 26, 2018 9:07 pm |
|
|
bestbg
Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm Мнения: 491 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0 ; Outback B13 H6
Рейтинг: 209
|
Alxx написа: Бек-ът ти няма кабели Свещите са иридиеви NGK PLFR 6A-118 Случайно да знаеш номерата на бобините ? Аз точно се чудех дали са с кабели или направо бобини на всеки цил.
_________________ Subaru XV Premium 2.0 `18 Subaru Outback H6 3.0 `05 Subaru Outback H6 3.0 `03 Subaru Outback 2.5 `98 USA Subaru Legacy 2.2i GX `95 Toyota Corolla D4D `06 Skoda Octavia AXR `07 LR Discovery 300Tdi `96
|
|
|
Сря Юни 27, 2018 2:02 pm |
|
|
Alxx
|
22433AA441
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Юни 27, 2018 7:00 pm |
|
|
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
Колеги здравейте ! Искам да задам няколко въпроса понеже няма "бели сервизи " в моя град пък и съм леко фалирал след покупката на новият ми стар Бек и ми се иска да избегна някои излишни разходи откъм OEM части и профилактики... 1.Сълзи ми хидравличната помпа ,а шанса да си купя нова е равен на "0" какви са вариантите за отстраняване на този проблем ? 2.Предстои ми смяна на антифриз и всеки втори ме кръщава ,че ще ми протече водната помпа ? Ясно ми е ,че най-добрият вариант е нова оригинална но цената... питането ми е имали отново читав заместител ? 3.Имам притеснения как майстора ще обезвъздуши охладителната система понеже съм чел ,че е специфично... запазил съм си цитат на колега от форума и искам да питам важи ли на 100% това за моя Бек (2002 АТ) Другото за което се сещам е доста простовато но не може ли да събера източеният антифриз да го претегля и да гледам да побере същото или повече количество от новия ? Ето и цитата: "Добре, няма проблеми. Триковия момент тук се изразява в това, че откачваш горното съединение радиатор, от към страната на радиатора и пълниш двигателя от там. Напълваш и радиатора и като протече и от двете качваш обратно съединението и стягаш. В този момент си на около 90% пълна система. Ако не направиш следващата крачка - пак загряваш. Отвърташ обезвъздушителната пробка точно в същия ъгъл на радиатора и през оригиналния отвор на радиатора доливаш бавно докато прелее и от нея. Стягаш пробката (НОРМАЛНО, НЕ ПРЕКАЛЕНО МНОГО, ЗАЩОТО ЩЕ Я ЦЪФНЕШ, ТЯ Е СПЕЦИФИЧНА И НЯМА ДА ИМА КАКВО ДА СЛОЖИШ), наливаш течност в преливника , 5 см над горната граница, слагаш моето име на поръчката, палиш и тръгваш. След изпълнение на циклите загряване - изстиване, ти утре сутринта ще имаш ниво в системата правилно и ниво в преливника точно в средата между двете граници. Забележка - това е в случай че нямаш дефект. Където и другаде да намериш нивото в преливника утре сутринта - ти имаш дефект. И не забравяй, че моето име стои най-отдолу на поръчката. Този метод е - за всички Субару, с хоризонтален поток на антифриз и с вертикални казанчета на радиатора. Това е радиатор с капачка от LH и с обезвъздушителна пробка RH. Той не важи за Субари с вертикален поток на антифриз и хоризонтални казанчета, където капачката за наливане се намира на пътническата страна (RH) и няма пробка за обезвъздушаване"
|
|
|
Пон Юли 09, 2018 6:43 pm |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
Хидравличната ти помпа има един семеринг и един о- пръстен. Обикновено тече о- пръстена, има някъде из темите парт номера му. Отделно става и от близката железария, ако занесеш стария за мостра. Антифриз субару някъде из магазините за оем части имаше,ако ти е важно. Аз карам с g13 на феби и няма течове засега ( две години) хубавото му е че се допуска смесване с g11 иg12, т.е. ако не знаеш какъв антифриз има в системата и няма да правиш промивка. Освен това е лонглайф 10+ години. Обезвъздушаването има малък пиниз- спираш колата под наклон, така че капачката на радиатора да бъде най високата точка от охладителната система пълниш до горе, пускаш парното на най горещо, а вентилатора в купето на най ниска скорост, като спре да поема антифриз затваряш, чакаш да включат перките на радиатора и гасиш след като спрат, чакаш да изстине и доливаш антифриз до ръба на радиатора, допълваш разширителното казанче до максимум и следващите дни следиш и ,ако е нужно доливаш в радиатора.
|
|
|
Пон Юли 09, 2018 7:46 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта |
|