Dimichos написа:
Хидравличната ти помпа има един семеринг и един о- пръстен. Обикновено тече о- пръстена, има някъде из темите парт номера му. Отделно става и от близката железария, ако занесеш стария за мостра. Антифриз субару някъде из магазините за оем части имаше,ако ти е важно. Аз карам с g13 на феби и няма течове засега ( две години) хубавото му е че се допуска смесване с g11 иg12, т.е. ако не знаеш какъв антифриз има в системата и няма да правиш промивка. Освен това е лонглайф 10+ години. Обезвъздушаването има малък пиниз- спираш колата под наклон, така че капачката на радиатора да бъде най високата точка от охладителната система пълниш до горе, пускаш парното на най горещо, а вентилатора в купето на най ниска скорост, като спре да поема антифриз затваряш, чакаш да включат перките на радиатора и гасиш след като спрат, чакаш да изстине и доливаш антифриз до ръба на радиатора, допълваш разширителното казанче до максимум и следващите дни следиш и ,ако е нужно доливаш в радиатора.
Относно О-пръстена вече е закупен (оригинален) мислех да го сменя профилактично и без това... Но понеже не разбирам особено от коли нямам представа от колко места може да тече въпросната помпа.Антифриза в колата е G12 и е сменян 2012 според сервизната книжка (на която вярвам по ред причини) ,а при смяната ще долея G12 + (лилав) SWAG ,като го дават съвместим с стария (червен) ,а мога да го взема и на доста прилична цена! Благодаря за "метода" на обезвъздушаване ще гледам да присъствам на процедурите по автомобила и ще наливам акъл на майстора