Автор |
Съобщение |
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Здравейте пичове,сменях гарнитури на главите на бека,навъртях около 1500 км вече,но имам следния проблем: Врътвам парното на мах топло и духа от дясната страна на навигацията топло,а от лявата страна значително по-студен въздух.Силата на струята е долу горе еднаква.На какво се дължи тази разлика в топлината!?
|
|
|
Сря Юни 27, 2018 11:20 am |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Да не би да е обратно температурата. Ляво горещо - дясно студено. ?
|
|
|
Сря Юни 27, 2018 12:51 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Не. Ляво студено,дясно топло.Колата е с десен волан,ако има значение subarist написа: Да не би да е обратно температурата. Ляво горещо - дясно студено. ?
|
|
|
Сря Юни 27, 2018 2:24 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
В колите с ляв волан проблема в повечето случаи е радиаторче на парното. viewtopic.php?f=4&t=22338Ако при теб радиатора за парното е с тръби от другата страна в сравнение на LHD. Може и това да е проблема. Не съм сигурен дали има такива разлики.
|
|
|
Сря Юни 27, 2018 4:57 pm |
|
|
plamenpetrov
Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am Мнения: 123 Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
|
Като съм срещу колата,от дясно на двигатела ми влизат маркучите,там ми е и изпарителя за газта с тройници и т.н. Ако съм разменил някой маркуч кво ще се случи? Не би трябвало,но питам информативно,какъв ще е резултата..Интересното е че обръща на 30* по принцип газта.А сега загравя си и тогава по някое време,когато си реши обръща на газ.А като включа парното няма грижи веднага си обръща,докато одлепи стрелката на температурата..Възможно ли аз да съм оплел маркучите ? subarist написа: В колите с ляв волан проблема в повечето случаи е радиаторче на парното. viewtopic.php?f=4&t=22338Ако при теб радиатора за парното е с тръби от другата страна в сравнение на LHD. Може и това да е проблема. Не съм сигурен дали има такива разлики.
|
|
|
Чет Юни 28, 2018 11:09 am |
|
|
Alxx
|
При теб BIU модулът контролира потока на водата през радиаторчето и предвид описаните симптоми е напълно възможно да си разменил местата им. BIU държи потока затворен, ако не ползваш парно. Освен това, вероятно и не е обезвъздушена добре, предвид затворения кръг вързан наопаки. Размени ги и обезвъздушавай с пуснато парно на най-ниска степен.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Юни 28, 2018 6:32 pm |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
Колеги, да споделя малко опит с вас, преди няколко седмици пътувах до чужбина и докато чаках на опашката на гкпп- то установих, че нямам парно на ниски обороти- появява се над 2.5к,сещате се колко глупости ми минаха през акъла и днес реших, че е от соленоида управляващ топлото и се оказах прав, беше стегнал в някакво едва отворено положение. Замених го с един, дето си бях купил от мегапартса за една друга работа, но както се оказа спомени вълка и приготви сопата. Сега съм видимо доволен [emoji3]
|
15
|
|
Чет Дек 13, 2018 12:10 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Изключи буксата на този клапан. Ако дойде парното значи е от него.
|
|
|
Чет Дек 13, 2018 3:01 pm |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
Да,ама не. Самият клапан не работеше. Написах тая история да се знае, че и това е възможен проблем. Без напрежение,трябва да пропуска при надуване с уста без никакво съпротивление, а на стария клапан се усещаше известно усилие.
|
|
|
Чет Дек 13, 2018 3:41 pm |
|
|
Alxx
|
Ако заклини соленоидът в затворено, 'ич няма значение дали е свързан или не.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Дек 13, 2018 7:44 pm |
|
|
Mateev89
Регистриран на: Пон Фев 25, 2019 1:27 pm Мнения: 6
Автомобил: Legacy B13
Рейтинг: 0
|
Здравейте,имам същия проблем с парното. На ниски обороти духа студено. Забелязвам че проблема се изразява след отваряне на термостата. Направих промивка на радиаторчето с машина и резултата беше 70+ градуса на духалките. Намалих дебита на вода към изпарителя - без усезаема разлика. Изключих буксата на клапана,почти няма подобрение(може би една идея по бавно започва да духа студено при ниски обороти). Мисля да изолирам клапана за проба. Какво мислите вие има ли смисъл,при положение че с изключено захранване би трябвало да е отворен?
|
|
|
Пон Фев 25, 2019 1:53 pm |
|
|
Mateev89
Регистриран на: Пон Фев 25, 2019 1:27 pm Мнения: 6
Автомобил: Legacy B13
Рейтинг: 0
|
Пропуснах да кажа че над 70градуса духаше от духалките докато радиаторчето беше свързано към машината за промивка,температурата на течноста беше 74°С,но след като го свързахме обратно към колата си беше същата работа...пак студ. Термостата работи коректно,колата държи температура....не мога да накарам антифриза да циркулира през радиаторчето,а изпарителя е толкова горещ,че не се пипа дори с намален дебит от ф16мм. на ф8мм.
|
|
|
Пон Фев 25, 2019 7:25 pm |
|
|
Alxx
|
Цитат: Забелязвам че проблема се изразява след отваряне на термостата. Не сте обезвъздушили правилно колата. Щом преди това грее нормално...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Фев 25, 2019 9:26 pm |
|
|
Mateev89
Регистриран на: Пон Фев 25, 2019 1:27 pm Мнения: 6
Автомобил: Legacy B13
Рейтинг: 0
|
От 3-4 дни всяка сутрин проверявам нивото на антифриза-в радиатора е до капачката(която преди няколко месеца подмених с нова с смяната на гарнитурите) и нивото в разширителния съд също е на макс. Проблема се появи без да съм пипал нищо по системата и без да е мърдало нивото на антифриза. След разкачане на маркуч оставям колата да загрее след което доливам антифриз в радиатора(наклон нагоре),от тогава съм минал около 1500км.Възможно ли е да е въздух?
|
|
|
Пон Фев 25, 2019 10:32 pm |
|
|
Mateev89
Регистриран на: Пон Фев 25, 2019 1:27 pm Мнения: 6
Автомобил: Legacy B13
Рейтинг: 0
|
След отваряне на термостата парното идва само над 2000 оборота..и температурата на духалките се върти между 60-70°С. Ще съм благодарен на всички съвети!
|
|
|
Пон Фев 25, 2019 10:36 pm |
|
|
Alxx
|
Има си процедура за обезвъздушаване, описана е във форума колега.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Фев 26, 2019 8:11 am |
|
|
Mateev89
Регистриран на: Пон Фев 25, 2019 1:27 pm Мнения: 6
Автомобил: Legacy B13
Рейтинг: 0
|
Ще повторя процедурата и ще пиша какъв е резултата.
|
|
|
Вто Фев 26, 2019 8:38 am |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
Соленоида ми беше заседнал в притворено положение, казвам заседнал за да стане ясно, че не се влияе от наличието или отсъствието на напрежение на бобината. Земи си един клапан за 20лв и не се занимавай с глупости
|
|
|
Вто Фев 26, 2019 6:40 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Оригиналния е тежка сума (580лв някъде), аз взех някаква алтернатива от БМВ, която трябваше много да се преправя. И явно ефекта от обратното сглобяване си каза думата и оригиналния си сработи.
|
|
|
Сря Фев 27, 2019 6:43 pm |
|
|