Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:59 am



Отговори на тема  [ 19 мнения ] 
 B13 H6 Проблем с парно 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am
Мнения: 123
Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте пичове,сменях гарнитури на главите на бека,навъртях около 1500 км вече,но имам следния проблем: Врътвам парното на мах топло и духа от дясната страна на навигацията топло,а от лявата страна значително по-студен въздух.Силата на струята е долу горе еднаква.На какво се дължи тази разлика в топлината!?

Сря Юни 27, 2018 11:20 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да не би да е обратно температурата. Ляво горещо - дясно студено. ?

Сря Юни 27, 2018 12:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am
Мнения: 123
Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Не. Ляво студено,дясно топло.Колата е с десен волан,ако има значение
subarist написа:
Да не би да е обратно температурата. Ляво горещо - дясно студено. ?

Сря Юни 27, 2018 2:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В колите с ляв волан проблема в повечето случаи е радиаторче на парното.

viewtopic.php?f=4&t=22338

Ако при теб радиатора за парното е с тръби от другата страна в сравнение на LHD. Може и това да е проблема.
Не съм сигурен дали има такива разлики.

Сря Юни 27, 2018 4:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 18, 2017 10:32 am
Мнения: 123
Местоположение: гр.Габрово
Автомобил: Outback H6
Телефон: 0896700741
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Като съм срещу колата,от дясно на двигатела ми влизат маркучите,там ми е и изпарителя за газта с тройници и т.н. Ако съм разменил някой маркуч кво ще се случи? Не би трябвало,но питам информативно,какъв ще е резултата..Интересното е че обръща на 30* по принцип газта.А сега загравя си и тогава по някое време,когато си реши обръща на газ.А като включа парното няма грижи веднага си обръща,докато одлепи стрелката на температурата..Възможно ли аз да съм оплел маркучите ?
subarist написа:
В колите с ляв волан проблема в повечето случаи е радиаторче на парното.

viewtopic.php?f=4&t=22338

Ако при теб радиатора за парното е с тръби от другата страна в сравнение на LHD. Може и това да е проблема.
Не съм сигурен дали има такива разлики.

Чет Юни 28, 2018 11:09 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При теб BIU модулът контролира потока на водата през радиаторчето и предвид описаните симптоми е напълно възможно да си разменил местата им. BIU държи потока затворен, ако не ползваш парно. Освен това, вероятно и не е обезвъздушена добре, предвид затворения кръг вързан наопаки. Размени ги и обезвъздушавай с пуснато парно на най-ниска степен.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Юни 28, 2018 6:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am
Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колеги, да споделя малко опит с вас, преди няколко седмици пътувах до чужбина и докато чаках на опашката на гкпп- то установих, че нямам парно на ниски обороти- появява се над 2.5к,сещате се колко глупости ми минаха през акъла и днес реших, че е от соленоида управляващ топлото и се оказах прав, беше стегнал в някакво едва отворено положение. Замених го с един, дето си бях купил от мегапартса за една друга работа, но както се оказа спомени вълка и приготви сопата. Сега съм видимо доволен [emoji3]Изображение
 15

Чет Дек 13, 2018 12:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Изключи буксата на този клапан. Ако дойде парното значи е от него.

Чет Дек 13, 2018 3:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am
Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Да,ама не. Самият клапан не работеше. Написах тая история да се знае, че и това е възможен проблем. Без напрежение,трябва да пропуска при надуване с уста без никакво съпротивление, а на стария клапан се усещаше известно усилие.

Чет Дек 13, 2018 3:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако заклини соленоидът в затворено, 'ич няма значение дали е свързан или не.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Дек 13, 2018 7:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Фев 25, 2019 1:27 pm
Мнения: 6
Автомобил: Legacy B13
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,имам същия проблем с парното. На ниски обороти духа студено. Забелязвам че проблема се изразява след отваряне на термостата. Направих промивка на радиаторчето с машина и резултата беше 70+ градуса на духалките. Намалих дебита на вода към изпарителя - без усезаема разлика. Изключих буксата на клапана,почти няма подобрение(може би една идея по бавно започва да духа студено при ниски обороти). Мисля да изолирам клапана за проба. Какво мислите вие има ли смисъл,при положение че с изключено захранване би трябвало да е отворен?

Пон Фев 25, 2019 1:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Фев 25, 2019 1:27 pm
Мнения: 6
Автомобил: Legacy B13
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Пропуснах да кажа че над 70градуса духаше от духалките докато радиаторчето беше свързано към машината за промивка,температурата на течноста беше 74°С,но след като го свързахме обратно към колата си беше същата работа...пак студ. Термостата работи коректно,колата държи температура....не мога да накарам антифриза да циркулира през радиаторчето,а изпарителя е толкова горещ,че не се пипа дори с намален дебит от ф16мм. на ф8мм.

Пон Фев 25, 2019 7:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цитат:
Забелязвам че проблема се изразява след отваряне на термостата.

Не сте обезвъздушили правилно колата. Щом преди това грее нормално...

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Фев 25, 2019 9:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Фев 25, 2019 1:27 pm
Мнения: 6
Автомобил: Legacy B13
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
От 3-4 дни всяка сутрин проверявам нивото на антифриза-в радиатора е до капачката(която преди няколко месеца подмених с нова с смяната на гарнитурите) и нивото в разширителния съд също е на макс. Проблема се появи без да съм пипал нищо по системата и без да е мърдало нивото на антифриза. След разкачане на маркуч оставям колата да загрее след което доливам антифриз в радиатора(наклон нагоре),от тогава съм минал около 1500км.Възможно ли е да е въздух?

Пон Фев 25, 2019 10:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Фев 25, 2019 1:27 pm
Мнения: 6
Автомобил: Legacy B13
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
След отваряне на термостата парното идва само над 2000 оборота..и температурата на духалките се върти между 60-70°С. Ще съм благодарен на всички съвети!

Пон Фев 25, 2019 10:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има си процедура за обезвъздушаване, описана е във форума колега.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Фев 26, 2019 8:11 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Фев 25, 2019 1:27 pm
Мнения: 6
Автомобил: Legacy B13
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ще повторя процедурата и ще пиша какъв е резултата.

Вто Фев 26, 2019 8:38 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am
Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Соленоида ми беше заседнал в притворено положение, казвам заседнал за да стане ясно, че не се влияе от наличието или отсъствието на напрежение на бобината. Земи си един клапан за 20лв и не се занимавай с глупости

Вто Фев 26, 2019 6:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Оригиналния е тежка сума (580лв някъде), аз взех някаква алтернатива от БМВ, която трябваше много да се преправя. И явно ефекта от обратното сглобяване си каза думата и оригиналния си сработи.

Сря Фев 27, 2019 6:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 19 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: sda_65 и 30 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор