Автор |
Съобщение |
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
Здравейте колеги! Търсих доста из форума но не намерих точни отговори на въпроси който ме вълнуват... 1.От Pajeroto ми останаха зимни гуми 215/65/16 Syron everest-1 suv на 3-4 хил. км.(неразличими от нови) и мисля да ги търкалям на Бека. В форума четох ,че има колега които кара с този размер гума но бека му (Б12) е с лифт!Може ли някои да ми каже ще опрат ли някъде? ...ще има ли стържене? и т.н... 2.Не мога да намеря каталожен номер на кабели и свещи за Бека (2002 H6) ,а изглежда са за смяна!
Поздрави !
|
|
|
Вто Юни 19, 2018 4:25 pm |
|
|
Alxx
|
Бек-ът ти няма кабели Свещите са иридиеви NGK PLFR 6A-118
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Юни 19, 2018 4:44 pm |
|
|
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
Alxx написа: Бек-ът ти няма кабели Свещите са иридиеви NGK PLFR 6A-118 Благодаря за свещите Alxx ! Явно ще изпиша доста глупости докато се запозная с "машинката" дано поне ви забавлявам в процеса...
|
|
|
Вто Юни 19, 2018 6:12 pm |
|
|
HristoSliven
Регистриран на: Сря Май 07, 2014 7:42 pm Мнения: 87 Местоположение: Сливен
Автомобил: Outback 2.5,AT-2003г
Рейтинг: 60
|
На моят Аутбек карам за втори сезон 215/65 R16 - "Silverstone Estiva X5", като летни. Не съм имал проблеми с опиране. За зимни, май е добре да се прецени колко е "слегнало" окачването - ако се предвижда изплозването на вериги. До сега съм карал със зимни в размер 215/60 R16, но за следващата зима съм решил да сложа именно 215/65 R16. При мен няма да опира и с вериги, но и без товз има идея за лек "лифт"... .
|
|
|
Вто Юни 19, 2018 6:46 pm |
|
|
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
HristoSliven написа: На моят Аутбек карам за втори сезон 215/65 R16 - "Silverstone Estiva X5", като летни. Не съм имал проблеми с опиране. За зимни, май е добре да се прецени колко е "слегнало" окачването - ако се предвижда изплозването на вериги. До сега съм карал със зимни в размер 215/60 R16, но за следващата зима съм решил да сложа именно 215/65 R16. При мен няма да опира и с вериги, но и без товз има идея за лек "лифт"... . Благодаря ,че сподели опит колега! Сърце не ми даваше да продавам кажи речи чисто нова гума и да купувам друга... Относно окачването имам доста огледи на автомобили (Предполагам съм будил съмнения за кражба у хората ) но мисля ,че е добре клиренса и няма да имам проблем с това. Поздрави !
|
|
|
Вто Юни 19, 2018 8:58 pm |
|
|
Marvin
Регистриран на: Сря Авг 05, 2015 2:50 pm Мнения: 240 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6.0 2001
Рейтинг: 127
|
WolfPlamen написа: Здравейте колеги! Търсих доста из форума но не намерих точни отговори на въпроси който ме вълнуват... 1.От Pajeroto ми останаха зимни гуми 215/65/16 Syron everest-1 suv на 3-4 хил. км.(неразличими от нови) и мисля да ги търкалям на Бека. В форума четох ,че има колега които кара с този размер гума но бека му (Б12) е с лифт!Може ли някои да ми каже ще опрат ли някъде? ...ще има ли стържене? и т.н... 2.Не мога да намеря каталожен номер на кабели и свещи за Бека (2002 H6) ,а изглежда са за смяна!
Поздрави ! Аз карам зима(Yokohama) и лете(fulda) с 215/65/16 и проблемите, които имах бяха, че първите няколко хиляди км зимните леко опираха в подкалника при крайно десен/ляв завой (вече го няма тоя проблем - подкалника си е здрав), и че при натоварена кола с 5 човека в нея и т.н. при по-сериозно друсване на задницата се чуваше опиране някъде на гумата без последствия - но като цяло зимата малко ми омекват задните амове. За да нямам драми с веригите и да ми оберат подкалника отпред, си взех текстилни Autosock втора ръка от Ebay.co.uk, за пред полицията тука и в чужбина. Не ми се е налагало да ги ползвам
|
|
|
Сря Юни 20, 2018 9:59 am |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
Здравейте,
и аз доста го обмислях това да взема гуми 215/65 р16, но разстоянието долу при прага между предните гуми и прага е "около 3см на око" и ми се струва твърде малко, а зимата точнно там се събират буци с лед и има опасност гумите да опират на това място и да започнат да се износват неравномерно. Затова аз си останах на оргиналния размер, защото в най-добрия случай се печели 1см в радиус, а в другия си навличаш главоболия с застъргване при напълно навит волан или зимата когато се натрува лед при подкалника и прага, опиране отзад при натоварена кола ако не сте сменяли задните амортисьори и пружини или не сте слагали подложки.
|
|
|
Сря Юни 20, 2018 1:31 pm |
|
|
opelcrumper
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 10:29 pm Мнения: 116
Автомобил: Outback
Рейтинг: 39
|
Ето това става, когато се напълни всичко с лед. Това е от м.Февруари (най-големия сняг) и температура около -15 градуса... Размер гуми: 225/50/17 (заменяеми с оригиналния 215/55/17 за Outback BL13)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Сря Юни 20, 2018 3:19 pm |
|
|
Alxx
|
И десет сантима арка до гумата да имаш, пак ще се напълни. Една зима съм си карал Мазда-та и там почти нищо не се задържаше. Арката е само 2см до гумата(225/45/18) П.С. Пламене, тоя Сайрон как се държи на сняг, че мисля за другата зима да взимам такива? И от Аутобокс ли го взе?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Юни 20, 2018 11:06 pm |
|
|
Shider
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 11:13 am Мнения: 199 Местоположение: Варна 03 Аспарухово
Автомобил: Toyota Previa 2.4
Телефон: 0889525074
Рейтинг: 83
|
Аха, то си се запълва с лед и сняг според пространството - и 1, и 10см да е свободното място все тая - гумата ще си го "остърже" докъдето трябва. Пък и питането май е за В12 - аз лично съм карал с такива гуми 215/65/16 на 2.5 без лифт, а 3.0 дори фабрично са с още няколко мм по-високи, та не би трябвало да има грижи.
П.п. "Най-тънкото" място беше не отпред, а при задните гуми на арката към прага - около извивката на задните врати.
_________________ Never say never
|
|
|
Чет Юни 21, 2018 5:47 am |
|
|
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
Alxx написа: И десет сантима арка до гумата да имаш, пак ще се напълни. Една зима съм си карал Мазда-та и там почти нищо не се задържаше. Арката е само 2см до гумата(225/45/18) П.С. Пламене, тоя Сайрон как се държи на сняг, че мисля за другата зима да взимам такива? И от Аутобокс ли го взе? Да гумата е от AutoBox! Аз лично съм доволен от поведението на гумата ,като за сравнение трябва доста повече да стъпвам на газта ,че да поднесе задницата на джипката спрямо предните ми гуми... Донякъде мнението ми е субективно поради факта ,че почти нямах каране зимата и имам едва няколко хиляди км. с тях. За мен лично най-важна е шарката след това дълбочината на грайфера и на последно място каква марка е
|
|
|
Чет Юни 21, 2018 3:35 pm |
|
|
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
Shider написа: Аха, то си се запълва с лед и сняг според пространството - и 1, и 10см да е свободното място все тая - гумата ще си го "остърже" докъдето трябва. Пък и питането май е за В12 - аз лично съм карал с такива гуми 215/65/16 на 2.5 без лифт, а 3.0 дори фабрично са с още няколко мм по-високи, та не би трябвало да има грижи.
П.п. "Най-тънкото" място беше не отпред, а при задните гуми на арката към прага - около извивката на задните врати. Здравей колега! Да питането е за Б12 ...принципно "на око" не ми изглежда ,че ще опира гумата някъде но все пак реших да попитам за да нямам изненади пред вече свършен факт... Собственика преди мен се е грижил добре за автомобила и клиренса ми е доста в сравнение с други автомобили които съм виждал.
|
|
|
Чет Юни 21, 2018 3:40 pm |
|
|
nikentce
|
Shider написа: Аха, то си се запълва с лед и сняг според пространството - и 1, и 10см да е свободното място все тая - гумата ще си го "остърже" докъдето трябва.
Пълненето на 1 см. и 10 см. пространство е едно и също, ама събарянето(остъргването)......? Особено като се е повтвърдило. Ако има много малко място - не може да се пъхне добре подходящ предмет, за да се почисти насъбраното. А ако не се почисти и на другата сутрин е на кокал, почти залепнало на гумата - няма завиване.
|
|
|
Чет Юни 21, 2018 4:02 pm |
|
|
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
Колеги някой ползвал ли е антифриз SWAG ? Доколкото четох във форума червеният антифриз поне не вреди на алуминиевият радиатор ,а доколко спомага за по-доброто охлаждане и смазване ще кажете вие.На предишните ми джипки съм слагал swag и не съм имал проблеми но ,като цяло охлаждането при тях е било "презапасено" от производителя.Искам да попитам също на какъв период сменяте охладителната течност.
|
|
|
Вто Юни 26, 2018 9:18 am |
|
|
Alxx
|
Има таблица с периоди на обслужване и типове консумативи. Виж тук: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Le ... back/2002/
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Юни 26, 2018 7:41 pm |
|
|
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
Точно такава "бира" обичам ! Благодарности Alxx
|
|
|
Вто Юни 26, 2018 9:07 pm |
|
|
bestbg
Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm Мнения: 491 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0 ; Outback B13 H6
Рейтинг: 209
|
Alxx написа: Бек-ът ти няма кабели Свещите са иридиеви NGK PLFR 6A-118 Случайно да знаеш номерата на бобините ? Аз точно се чудех дали са с кабели или направо бобини на всеки цил.
_________________ Subaru XV Premium 2.0 `18 Subaru Outback H6 3.0 `05 Subaru Outback H6 3.0 `03 Subaru Outback 2.5 `98 USA Subaru Legacy 2.2i GX `95 Toyota Corolla D4D `06 Skoda Octavia AXR `07 LR Discovery 300Tdi `96
|
|
|
Сря Юни 27, 2018 2:02 pm |
|
|
Alxx
|
22433AA441
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Юни 27, 2018 7:00 pm |
|
|
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
Колеги здравейте ! Искам да задам няколко въпроса понеже няма "бели сервизи " в моя град пък и съм леко фалирал след покупката на новият ми стар Бек и ми се иска да избегна някои излишни разходи откъм OEM части и профилактики... 1.Сълзи ми хидравличната помпа ,а шанса да си купя нова е равен на "0" какви са вариантите за отстраняване на този проблем ? 2.Предстои ми смяна на антифриз и всеки втори ме кръщава ,че ще ми протече водната помпа ? Ясно ми е ,че най-добрият вариант е нова оригинална но цената... питането ми е имали отново читав заместител ? 3.Имам притеснения как майстора ще обезвъздуши охладителната система понеже съм чел ,че е специфично... запазил съм си цитат на колега от форума и искам да питам важи ли на 100% това за моя Бек (2002 АТ) Другото за което се сещам е доста простовато но не може ли да събера източеният антифриз да го претегля и да гледам да побере същото или повече количество от новия ? Ето и цитата: "Добре, няма проблеми. Триковия момент тук се изразява в това, че откачваш горното съединение радиатор, от към страната на радиатора и пълниш двигателя от там. Напълваш и радиатора и като протече и от двете качваш обратно съединението и стягаш. В този момент си на около 90% пълна система. Ако не направиш следващата крачка - пак загряваш. Отвърташ обезвъздушителната пробка точно в същия ъгъл на радиатора и през оригиналния отвор на радиатора доливаш бавно докато прелее и от нея. Стягаш пробката (НОРМАЛНО, НЕ ПРЕКАЛЕНО МНОГО, ЗАЩОТО ЩЕ Я ЦЪФНЕШ, ТЯ Е СПЕЦИФИЧНА И НЯМА ДА ИМА КАКВО ДА СЛОЖИШ), наливаш течност в преливника , 5 см над горната граница, слагаш моето име на поръчката, палиш и тръгваш. След изпълнение на циклите загряване - изстиване, ти утре сутринта ще имаш ниво в системата правилно и ниво в преливника точно в средата между двете граници. Забележка - това е в случай че нямаш дефект. Където и другаде да намериш нивото в преливника утре сутринта - ти имаш дефект. И не забравяй, че моето име стои най-отдолу на поръчката. Този метод е - за всички Субару, с хоризонтален поток на антифриз и с вертикални казанчета на радиатора. Това е радиатор с капачка от LH и с обезвъздушителна пробка RH. Той не важи за Субари с вертикален поток на антифриз и хоризонтални казанчета, където капачката за наливане се намира на пътническата страна (RH) и няма пробка за обезвъздушаване"
|
|
|
Пон Юли 09, 2018 6:43 pm |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
Хидравличната ти помпа има един семеринг и един о- пръстен. Обикновено тече о- пръстена, има някъде из темите парт номера му. Отделно става и от близката железария, ако занесеш стария за мостра. Антифриз субару някъде из магазините за оем части имаше,ако ти е важно. Аз карам с g13 на феби и няма течове засега ( две години) хубавото му е че се допуска смесване с g11 иg12, т.е. ако не знаеш какъв антифриз има в системата и няма да правиш промивка. Освен това е лонглайф 10+ години. Обезвъздушаването има малък пиниз- спираш колата под наклон, така че капачката на радиатора да бъде най високата точка от охладителната система пълниш до горе, пускаш парното на най горещо, а вентилатора в купето на най ниска скорост, като спре да поема антифриз затваряш, чакаш да включат перките на радиатора и гасиш след като спрат, чакаш да изстине и доливаш антифриз до ръба на радиатора, допълваш разширителното казанче до максимум и следващите дни следиш и ,ако е нужно доливаш в радиатора.
|
|
|
Пон Юли 09, 2018 7:46 pm |
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|