Автор |
Съобщение |
nikpl
Регистриран на: Пон Окт 19, 2015 11:15 am Мнения: 110 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0D
Рейтинг: 30
|
Здравейте, от няколко дни имам странен проблем. Става по време на движение. Радиото угасва за секунда и после се рестартира. Едновременно с това светват лампите за ръчната спирачка и акумулатора. След 10-15 секунди лампите угасват. Понякога това се повтаря след известно време, а понякога цял ден не го прави. Понякога лампите по таблото светват без да загасва радиото. Все едно алтерантора не зарежда за момент, а после пак зарежда. Ремъка е сменян преди по-малко от година и изглежда стегнат. Какво може да прекъсва, акумулатора, алтернатора или нещо в таблото да има повредено? Колата е от профила ми.
Някакви идеи? Предварително благодаря.
|
|
|
Вто Юли 10, 2018 11:48 am |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Според мен е алтернатора. По спомен светването на лампите ръчната и акумулатора едновременно точно това значат.
|
|
|
Вто Юли 10, 2018 12:22 pm |
|
|
nikpl
Регистриран на: Пон Окт 19, 2015 11:15 am Мнения: 110 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0D
Рейтинг: 30
|
Да, когато ми се скъса ремъка точно тези лампи светнаха, но радиото не загасна.
|
|
|
Вто Юли 10, 2018 12:30 pm |
|
|
steling
|
признак на алтернатор е, а угасването може да е слаба връзка в окабеляването и при пад на напрежението да изключва.
Имам в предвид, че като останеш без ток се побърква и автомата и абс то. да не останеш неприятно изненадан. При мен колата изгуби мощност, автомата отказа ( не можех да сменя скорост) и при най лекото натискане на спирачка се включваше абс. Ставаш малко опасен в трафика.
_________________ www.karcher-cleanteh.com
Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"
|
|
|
Вто Юли 10, 2018 12:51 pm |
|
|
Alxx
|
Провери си кабел маса на мотора.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Юли 10, 2018 10:22 pm |
|
|
nikpl
Регистриран на: Пон Окт 19, 2015 11:15 am Мнения: 110 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0D
Рейтинг: 30
|
Пуснах да следя в реално време напрежението по OBD. Обикновено дава нормално около 13-14V в зависимост от натоварването. Понякога скача над 16V, а може би и повече, но тогава радиото загасва и светват лампите. След около минута се нормализира пак на 13-14V. Къде се намира регулатора на напрежението? В алтернатора ли е или е отделно?
|
|
|
Чет Юли 19, 2018 10:51 am |
|
|
ico_tech
|
Вътре в алтернатора
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Юли 19, 2018 1:12 pm |
|
|
nikpl
Регистриран на: Пон Окт 19, 2015 11:15 am Мнения: 110 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0D
Рейтинг: 30
|
Приключено! Поръчах нов алтернатор от US и след двуседмична доставка е поставен и вече "странния" проблем го няма!
|
|
|
Чет Авг 02, 2018 8:32 pm |
|
|