Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
 Проблем може би ? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm
Мнения: 54
Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте колеги!
Карам отскоро Бек 2002 АТ имам навъртени около 1000 км с него ,като ми направи впечатление ,че в разширителя на радиатора още с покупката нямаше никаква течност.След доливане на дестилирана вода (около 0.800мл) си дойде на макс и имаше разни черни люспи в течността ,като забелязах и тихо бълбукане в разширителя като след 120 км каране и минаване през Шипка спрях и при запален мотор бълбукането беше изчезнало но пък течността беше с около 1см воден стълб надолу.Помислих си ,че един вид се е обезвъздушила системата и затова е паднало нивото.На другия ден изминах около 50 км и нивото падна още толкова. Колата не пуши бяло както студена така и загряла и понеже имам борд комп. на таблото наблюдавам температурата на охладителната течност по равното е 88-91 градуса ,а по Шипка до 96 като веднага ги понижава след включване на перките.Какво да очаквам като последствие? Изчел съм доста от темите и като човек които не разбира от коли си мисля за теч по охладителната система и се надявам да не се окажат гарнитури...
Кажете какви тестове мога да направя на "полеви условия" преди колата да влезе за диагностика.
Благодаря на отзовалите се :beer:

Чет Юли 19, 2018 9:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Първо имаш ли газ ? Ако имаш провери всички водни маркучи и скоби дали не изпуска оттам антифриз, газаджиите слагат евтини и от двете и за 2 г те се одървят и почват да изпускат при скобите лсд като изстине колата .
Второ не доливай вода , а антифриз !
Трето виж дали не стича по някоя от главите антифриз , тогава си я прегрял или така са ти продали , може да ката години , докато не почне да мени температурата проблем нямаш , тръгне нагоре стрелката си готов.
Нивото в казанчето трябва да се повиши слад като загрее не да падне , пада като изстине , ако пада значе в радиатора ти има въздух или вакум и засмуква антифриза като почне да загряваи това е проблем , може капачка да е на радиатора , често прави проблем струва 20 лв оригинална.
Това са нещата , провери за теч , и капачка , ако не са те и чезне антифриза , значи е гарнитура и го гори мотора.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пет Юли 20, 2018 9:06 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Хубаво е да се обърне внимание и на маркучите на охладителната система. Понякога се появяват микропукнатини и "цръцка" антифриз само като загрее колата :idea:

Пет Юли 20, 2018 9:24 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm
Мнения: 54
Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
quietriot написа:
Първо имаш ли газ ? Ако имаш провери всички водни маркучи и скоби дали не изпуска оттам антифриз, газаджиите слагат евтини и от двете и за 2 г те се одървят и почват да изпускат при скобите лсд като изстине колата .
Второ не доливай вода , а антифриз !
Трето виж дали не стича по някоя от главите антифриз , тогава си я прегрял или така са ти продали , може да ката години , докато не почне да мени температурата проблем нямаш , тръгне нагоре стрелката си готов.
Нивото в казанчето трябва да се повиши слад като загрее не да падне , пада като изстине , ако пада значе в радиатора ти има въздух или вакум и засмуква антифриза като почне да загряваи това е проблем , може капачка да е на радиатора , често прави проблем струва 20 лв оригинална.
Това са нещата , провери за теч , и капачка , ако не са те и чезне антифриза , значи е гарнитура и го гори мотора.


Нямам газ и не е имала никога.Доколкото отчита вярно борд компа за тези около 1000 км не е вдигала повече от 96 градуса при никакви условия! Струва ми се обаче както си написал ,че може да има въздух в радиатора и от там да идва проблема с нивото на казанчето.Днес като изкарвах колата след поредна проверка на казанчето ми се стори ,че имам леки пръски по декоративния капак точно до капачката на радиатора. Имам нова капачка ще я сменя ,като се прибера в моя град тогава ще правя и обслужване на автомобила понеже доверения ми майстор шляпа крака в морето и колата хартиса за обслужване след като я купих.Приготвил съм термостат ,капачка,маркуч на хидравликата(леко сълзи от стария) О-ринг на хидравлична помпа ,антифриз Г12+ дребни неща по ходова част дано с новия термостат ,капачка и антифриз нещата да си дойдат на място и като се прибера в къщи (120 км) да няма липса на течност...

Пет Юли 20, 2018 1:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm
Мнения: 54
Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
DJANO написа:
Хубаво е да се обърне внимание и на маркучите на охладителната система. Понякога се появяват микропукнатини и "цръцка" антифриз само като загрее колата :idea:


Никак не разбирам от коли и тази процедура ще я прави майстора след 2-3 дена но според мен е по вероятно да е или въздух в системата или водно съединение ,а гарнитури на капаци са сменяни скоро не съм ги гледал но не мисля ,че са протекли :-?

Пет Юли 20, 2018 1:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
От гарнитурите на капаците не тече антифриз. От гарнитурите между блока и главите тече.

Пет Юли 20, 2018 3:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
WolfPlamen написа:
DJANO написа:
Хубаво е да се обърне внимание и на маркучите на охладителната система. Понякога се появяват микропукнатини и "цръцка" антифриз само като загрее колата :idea:


Никак не разбирам от коли и тази процедура ще я прави майстора след 2-3 дена но според мен е по вероятно да е или въздух в системата или водно съединение ,а гарнитури на капаци са сменяни скоро не съм ги гледал но не мисля ,че са протекли :-?


Колега, изчакай колата да изтине и напълни антифриз през капачката на радиатора. След като го затвориш пълен, тогава можеш да следиш нивото в разширителния съд.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Юли 20, 2018 3:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm
Мнения: 54
Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Цитат:
Колега, изчакай колата да изтине и напълни антифриз през капачката на радиатора. След като го затвориш пълен, тогава можеш да следиш нивото в разширителния съд.

Ще го направя благодаря колега ! Има логика но трябва някои да ти го каже ROFL :bow:

Пет Юли 20, 2018 5:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 8 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 47 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор