Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 10:24 am



Отговори на тема  [ 18 мнения ] 
 Оутбек 2015, 3.6 CVT 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 3:19 pm
Мнения: 60
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте Колеги,

Най-сетне, след почти 2 години търсене и чакане ме откри съвсем случайно новият ми Оутбек 3.6 CVT 2015 година. Модификация B15.

Искам да благодаря на колегата Kvark-Марин за консултациите по телефона! Много ми помогна.

Скачам на новия бек от H6 si-drive, 2007 година и си мислех, какво толкова ще му е по-различното, дори очаквах да е някакъв спънат кон - CVT кутия, няма si-drive на всичкото отгоре...
Ама се оказа, че съм си мислел пълни глупости :D.
Колата няма нищо общо със старата, а според мен е доста по-различна и от B14.

Днес и беше първото дълго каране извънградско и за мое удоволствие се наложи по 20 минутен преход в планината в двете посоки, та събрах материал и смелост да пиша.

Явно няма много B15-ки в България. Като и сменях маслото миналата седмица я гледаха като експонат в сервиза на Краси. Споделиха, че им е първата.

Колата е от Канада, сглабя се в Щатите, таблото е в километри, температурата е в С, мигачите са жълти, но радиото е като американските - хваща само нечетни честоти.
Няма пълно щастие ROFL

Днес покарах динамично извънградско, повечето планинско и съм много от приятно изненадан. Колата върви осезаемо по бързо от старата ми, разхода не можа да стигне 10 литра на 100км, с включеният планински преход по черен път около 600 метра денивелация. Усещането е като в голям SUV. Окачването е по меко, свирят гуми по завоите яко. Според мен има измамното усещане, че е нестабилна в завоите, защото се накланя малко повече отколкото му е комфортно на човек, но само толкова. Колата си върви доста стабилно. Четох че настройките за Канада са по-различни от тези за Щатите, но не ми се иска да коментирам без да съм карал Щатско изпълнение.
Според мен колата губи от имитацията на нормален автоматик. Би била още по-бърза, ако си работеше като обикновено CVT, тип Тойота Приус.

Извън пътя е много по удобна за каране ако се натисне x-mode бутона. Без него имам усещането, че колата се мъчи.

По елементите на интериора се припознава Тойота, но не мисля, че е дразнещо. Материалите по купето са по качествени от B14, но са далеч от старите модели. От задната седалка са спестили определено. Остава предимството, че се регулира облегалката.

Двигателят събра почти литър повече масло от 3.0.
Управлението е с ел.усилвател, но отпред на двигателя, си стои стойката за ролката към хидравликата.

Предстои драмата със смяна на масло на кутия и диференциали. Колата е на малко км, с оригиналното масло, но ми се иска да го сменя скоро.

Моят автомобил е орязан откъм екстри, но това е по мое желание. Колата е без кожен салон, ксенонови фарове, ел. Прибиране на огледалата и модерният автопилот с разпознаване на знаците, автоматично поддържане на дистанция и т.н.

Снимки ще кача в близко бъдеще.

Ако имате въпроси питайте. Ще ми е интересно да понапишем малко за новите модели 3.6 литра.
 15

Чет Юли 19, 2018 12:10 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Честита придобивка! Пожелавам ти много приятни моменти с този автомобил, който за съжаление ще изчезне скоро от производствения списък.
Аз имам един въпрос по повод на вноса след подписване на СЕТА. Как стои положението с митото и изисква ли се документ за произход, ако да, може ли да се получи от канадския собственик или трябва заверено копие на DC(Декларация за съответствие) и CO (Сертификат за произход) от производителя срещу такса?
Предварително благодаря.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Юли 19, 2018 9:07 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 3:19 pm
Мнения: 60
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
За съжаление не мога да дам информация по поставените въпроси.
Хората които докараха колата се занимаваха с всичко.
До колкото знам колата мина през Германия за някаква проверка и след това в БГ.
Чаках 3 седмици за някакви документи и после в КАТ.

Чет Юли 19, 2018 5:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 217
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей, Пенчо! Добре дошъл в отбора на 3.6-ците! Пожелавам ти, "зверчето" винаги да ви прибира живи и здрави от там накъдето решите да пътешествате с него! :good: :beer:
P.S. За флуида в скоростната кутия не му мисли, нека да направи километри и тогава го сменяй.

_________________
Outback Touring XT 2020
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi

Чет Юли 19, 2018 9:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юни 20, 2014 8:39 am
Мнения: 81
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R AT 2007
Рейтинг: 50
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Честито за прекрасната машина!
Желая ти безаварийни километри и много удоволствие от шофирането!
Относно имитацията на обикновен автоматик - мисля,че това се прави с цел дълголетие на кутията.

_________________
Таралежът е птица упорита,не го ли ритнеш - не полита!

Пет Юли 20, 2018 10:50 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
entusiast написа:
Честито за прекрасната машина!
Желая ти безаварийни километри и много удоволствие от шофирането!
Относно имитацията на обикновен автоматик - мисля,че това се прави с цел дълголетие на кутията.

Според мен става обратното, защото така конусите се износват на едно и също място, а иначе постоянно си мени позицията и ще се износва навсякъде.

Пет Юли 20, 2018 11:00 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юни 20, 2014 8:39 am
Мнения: 81
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R AT 2007
Рейтинг: 50
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не е чак такова диаметралното отместване на ремъка по степени,че да остане неработеща повърхност по конусите.Освен това и двата са варио,което позволява да се намалят диаметрите им и съответно ъгловата скорост.
С фиксираните степени,преходни процеси има само в момента на променяне на предавателното съотношение,докато вариаторния,сам по себе си представлява преходен процес.
При малолитражките проблеми няма,виждал съм служебен,градски Ярис с вариатор на 270 к км без ремонт,но при по-тежки автомобили с по-голям въртящ момент,нещата не са ОК (Нисан Мурано,Аудита разни).

_________________
Таралежът е птица упорита,не го ли ритнеш - не полита!

Пет Юли 20, 2018 12:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:39 pm
Мнения: 30
Местоположение: Пловдив
Skype: startera75
Автомобил: Subaru Outback 2.5 CVT 2017
Телефон: 0889633066
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Честита придобивка! Пожелавам ти много приятни моменти с този автомобил, който за съжаление ще изчезне скоро от производствения списък.
Аз имам един въпрос по повод на вноса след подписване на СЕТА. Как стои положението с митото и изисква ли се документ за произход, ако да, може ли да се получи от канадския собственик или трябва заверено копие на DC(Декларация за съответствие) и CO (Сертификат за произход) от производителя срещу такса?
Предварително благодаря.

Здравей моят Аутбек е Американски купих го от БГ регистриран правят някаква врътка през Литва илил Латвия така и не ми казаха точно но така избягват от техно тест във БГ

Съб Юли 21, 2018 10:19 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Техно теста е ясен. В случая на колегата са минали през германската Декра. Въпроса ми беше за митото.
А в Литва врътката обикновено е друга - там колата идва тоталка или без талон (salvage title) , от три правят една и ги продават. Не случайно там цените са ниски.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Съб Юли 21, 2018 2:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 3:19 pm
Мнения: 60
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте отново,

Днес беше първото магистрално пътуване с малък планински преход.
Малко се забавих с вкарването в ефективна експлоатация, но чаках да ми доставят задно дясно стъкло, че не можеше да се кара без него. Сложих някакъв найлон ама само за градско става. Колата си отвися в гаража почти месец.

Да ви кажа честно, странно ми беше. Първото голямо разочарование е налице-автопилота е лимитиран на145км/ч. Не че карам като бесен. На мен с тези коли ми е най-комфортно със 160 км/ч, на автопилот.Не знам има ли начин да се промени този лимит. Моля колеги да споделят.

На магистралата с висока скорост над 140км/ч се усеща малко клатеща. Може би аз не съм свикнал още. Ускорението ми е също нетипично. Ускорява много добре, но не е като с нормален Оутбек. Повтарям се, но за мен би било много по-приятно кутията да си работи като нормално CVT, не да се опитва да имитира хидротрансформатор.
Планинският преход беше кошмар. Влачихме се с40-50км/ч и кутията не можеше да си намери място. На всеки 3-4 секунди променяше оборотите. Накрая ми писна, минах на ръчни и всичко си дойде на мястото. Въпреки, че се твърди че за тази кутия не е здравословно да се кара на ръчни, според мен не е възможно при бавно каране по планински преход с лек наклон, защото колата е доста мощна, кутията се опитва да бъде максимално ефективна и става неприятно за водача.

Разхода продължава да ме учудва. В града колкото стария бек 2007 si-drive 3.0 литра, извън града по малко от него с около литър. Все пак нека покарам половин година и ще говоря смело по тази тема :)

Ще натрупам малко км и ще пиша отново. Току виж съм опровергал сам себе си ROFL

Пон Авг 06, 2018 8:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 217
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
С цел безопасност круиза на американките е ограничен на 145км/90мили//час. Външно с настройки не може да се променя, може би трябва да се пипа в компютъра директно. Лекото ускорение на магистрала е малко странно когато си на круиз, но се свиква. За планински преходи със скорост под 50км/ч, аз използвам задължително ръчния режим. Миналата година лятото катерих 12км стар-здрав макадам без грам пясък с остри камъни до хижа Вежен над Рибарица. Кутията издържа без проблеми като прехода беше с продължителност 1ч и 20мин.

_________________
Outback Touring XT 2020
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi

Пон Авг 06, 2018 9:33 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 3:19 pm
Мнения: 60
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,
Отдавна не съм писал, но не се случи нищо интересно през изминалите 9 месеца.
Колата е много добра.
Жена ми не слиза от нея, аз само почивните дни.
Направих и няколко снежни офроуда зимата. Позасрамих няколко джипа-паджеро, чероки и патрол ROFL
Разхода е уникален. В града 12-15 в зависимост от час пик...
Извънградско нямам думи. Уикенда до Сандански и обратно 130 по магистралата извън нея според пътните условия, колата с 4 пътника, разход 8,4 по борд компютър.
София-Пловдив-София със 145(толкова е максимума на круиз контрола), разход 9.5.
Сега на дневен ред е "смяна" на масло на скоростна кутия и диференциалите
Драма докато намеря High torque CVT флуид. Обиколих половин Европа. В Милано имаха само 3 литра :) , но накрая в Субару Габрово имаха наличности и много експедитивно се сдобих със 16литра.
Сега се чудя да го сменям ли на машина, да го опресня на самотек (изтичат 6-7литра) или с помпа както колегата Kvark е показал.
Приемам всякакви мнения докато реша. Един познат сменя много интересно. Оставя го да изтече и после изсмуква с компресор още 3-4 литра.
Приемам всякакви идеи.
Да знаете за преден и заден диференциал има ли специфично масла или мога да ползвам по-масовите в БГ?
Благодаря на всички предварително за мненията.
Ако някой го интересува нещо за колата по -подробно да пише тук или на л.с.

Съб Юни 08, 2019 9:13 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 03, 2019 8:24 pm
Мнения: 7
Автомобил: Subaru Outback 3.6 Limited
Телефон: 0897978001
Рейтинг: 6
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Здравейте, аз също се сдобих с Аутбек, 3,6 R, Limited, 2016 г. и искам да ползвам темата за питане, отговора на което не успях да открия, въпреки търсенето:
Монтажа на газов инжекцион на този мотор води ли до някакви негативи - говори се за проблеми с клапаните, катализатори и т.н. На кратко, може ли да се газифицира успешно, без сериозни последствия за автомобила впоследствие? Естествено, става въпроз за възможно най-висок клас газова уредба. В тази връзка ще съм благодарен за препоръки относно сервиз за такава интервенция. Благодаря предварително!

Нед Юни 23, 2019 7:48 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Круиз контрола може да се промени като лимит. МИсля, че няма проблеми стига да не е толкова нова, че да не може да се пише :D На доста от колите, дори за евро пазара, са ограничени, а не само за US

Нед Юни 23, 2019 10:02 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 3:19 pm
Мнения: 60
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравей колега,

Относно газта-не знам. Не е за моята тема :)
Няколко Аутбека смених, но никога дори не съм помислял за газ.

Разхода извън града е брутално нисък за автомобил с тези параметри.
Градско всички харчат ...

Карай си колата с много усмивки и безаварийни километри. :subaru_rulz:

Вто Юни 25, 2019 12:10 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 03, 2019 8:24 pm
Мнения: 7
Автомобил: Subaru Outback 3.6 Limited
Телефон: 0897978001
Рейтинг: 6
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Привет, интересува ме дали е възможно показанията за външна и вътрешна температура на панела да се променят в градуси по Целзий, защото в момента е малко трудно да се ориентираме. Отделно, моля за съвет от къде да се сдобия с SD-карта за навигацията - тази в колата ми е за САЩ и Канада. Поздрави!

Чет Юни 27, 2019 7:27 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 03, 2006 9:18 pm
Мнения: 362
Местоположение: София
Автомобил: Forester '19 2.5i
Телефон: 885 120 277
Рейтинг: 34
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Може, но доколкото ми обясниха трябва софтуерно да се препрограмира километража. Засега не съм стигнал да го направя. Ще споделя като стигна дотам(за 2015). на 2011 стана без забележки.

_________________
-----------------------------------
Да бъдем вежливи на пътя!!!!

Чет Юни 27, 2019 8:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 217
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Pepi 77 написа:
Привет, интересува ме дали е възможно показанията за външна и вътрешна температура на панела да се променят в градуси по Целзий, защото в момента е малко трудно да се ориентираме. Отделно, моля за съвет от къде да се сдобия с SD-карта за навигацията - тази в колата ми е за САЩ и Канада. Поздрави!


При мен всичко се настройва в стандартни мерни единици, само термометъра не подлежи на настройка от менюто. Относно навигацията трябва да намериш microSD с карта на Европа. Работи безпроблемно на американките, дори устните указания са на български. Имаш ЛС с инфо за картата. :beer: :)

_________________
Outback Touring XT 2020
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi

Чет Юни 27, 2019 9:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 18 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор