|
Страница 1 от 1
|
[ 8 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
Здравейте колеги! Карам отскоро Бек 2002 АТ имам навъртени около 1000 км с него ,като ми направи впечатление ,че в разширителя на радиатора още с покупката нямаше никаква течност.След доливане на дестилирана вода (около 0.800мл) си дойде на макс и имаше разни черни люспи в течността ,като забелязах и тихо бълбукане в разширителя като след 120 км каране и минаване през Шипка спрях и при запален мотор бълбукането беше изчезнало но пък течността беше с около 1см воден стълб надолу.Помислих си ,че един вид се е обезвъздушила системата и затова е паднало нивото.На другия ден изминах около 50 км и нивото падна още толкова. Колата не пуши бяло както студена така и загряла и понеже имам борд комп. на таблото наблюдавам температурата на охладителната течност по равното е 88-91 градуса ,а по Шипка до 96 като веднага ги понижава след включване на перките.Какво да очаквам като последствие? Изчел съм доста от темите и като човек които не разбира от коли си мисля за теч по охладителната система и се надявам да не се окажат гарнитури... Кажете какви тестове мога да направя на "полеви условия" преди колата да влезе за диагностика. Благодаря на отзовалите се
|
|
|
Чет Юли 19, 2018 9:45 pm |
|
|
quietriot
|
Първо имаш ли газ ? Ако имаш провери всички водни маркучи и скоби дали не изпуска оттам антифриз, газаджиите слагат евтини и от двете и за 2 г те се одървят и почват да изпускат при скобите лсд като изстине колата . Второ не доливай вода , а антифриз ! Трето виж дали не стича по някоя от главите антифриз , тогава си я прегрял или така са ти продали , може да ката години , докато не почне да мени температурата проблем нямаш , тръгне нагоре стрелката си готов. Нивото в казанчето трябва да се повиши слад като загрее не да падне , пада като изстине , ако пада значе в радиатора ти има въздух или вакум и засмуква антифриза като почне да загряваи това е проблем , може капачка да е на радиатора , често прави проблем струва 20 лв оригинална. Това са нещата , провери за теч , и капачка , ако не са те и чезне антифриза , значи е гарнитура и го гори мотора.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пет Юли 20, 2018 9:06 am |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Хубаво е да се обърне внимание и на маркучите на охладителната система. Понякога се появяват микропукнатини и "цръцка" антифриз само като загрее колата
|
|
|
Пет Юли 20, 2018 9:24 am |
|
|
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
quietriot написа: Първо имаш ли газ ? Ако имаш провери всички водни маркучи и скоби дали не изпуска оттам антифриз, газаджиите слагат евтини и от двете и за 2 г те се одървят и почват да изпускат при скобите лсд като изстине колата . Второ не доливай вода , а антифриз ! Трето виж дали не стича по някоя от главите антифриз , тогава си я прегрял или така са ти продали , може да ката години , докато не почне да мени температурата проблем нямаш , тръгне нагоре стрелката си готов. Нивото в казанчето трябва да се повиши слад като загрее не да падне , пада като изстине , ако пада значе в радиатора ти има въздух или вакум и засмуква антифриза като почне да загряваи това е проблем , може капачка да е на радиатора , често прави проблем струва 20 лв оригинална. Това са нещата , провери за теч , и капачка , ако не са те и чезне антифриза , значи е гарнитура и го гори мотора. Нямам газ и не е имала никога.Доколкото отчита вярно борд компа за тези около 1000 км не е вдигала повече от 96 градуса при никакви условия! Струва ми се обаче както си написал ,че може да има въздух в радиатора и от там да идва проблема с нивото на казанчето.Днес като изкарвах колата след поредна проверка на казанчето ми се стори ,че имам леки пръски по декоративния капак точно до капачката на радиатора. Имам нова капачка ще я сменя ,като се прибера в моя град тогава ще правя и обслужване на автомобила понеже доверения ми майстор шляпа крака в морето и колата хартиса за обслужване след като я купих.Приготвил съм термостат ,капачка,маркуч на хидравликата(леко сълзи от стария) О-ринг на хидравлична помпа ,антифриз Г12+ дребни неща по ходова част дано с новия термостат ,капачка и антифриз нещата да си дойдат на място и като се прибера в къщи (120 км) да няма липса на течност...
|
|
|
Пет Юли 20, 2018 1:48 pm |
|
|
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
DJANO написа: Хубаво е да се обърне внимание и на маркучите на охладителната система. Понякога се появяват микропукнатини и "цръцка" антифриз само като загрее колата Никак не разбирам от коли и тази процедура ще я прави майстора след 2-3 дена но според мен е по вероятно да е или въздух в системата или водно съединение ,а гарнитури на капаци са сменяни скоро не съм ги гледал но не мисля ,че са протекли
|
|
|
Пет Юли 20, 2018 1:53 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
От гарнитурите на капаците не тече антифриз. От гарнитурите между блока и главите тече.
|
|
|
Пет Юли 20, 2018 3:25 pm |
|
|
ico_tech
|
WolfPlamen написа: DJANO написа: Хубаво е да се обърне внимание и на маркучите на охладителната система. Понякога се появяват микропукнатини и "цръцка" антифриз само като загрее колата Никак не разбирам от коли и тази процедура ще я прави майстора след 2-3 дена но според мен е по вероятно да е или въздух в системата или водно съединение ,а гарнитури на капаци са сменяни скоро не съм ги гледал но не мисля ,че са протекли Колега, изчакай колата да изтине и напълни антифриз през капачката на радиатора. След като го затвориш пълен, тогава можеш да следиш нивото в разширителния съд.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Юли 20, 2018 3:49 pm |
|
|
WolfPlamen
Регистриран на: Пон Яну 22, 2018 7:26 pm Мнения: 54 Местоположение: Ловеч
Автомобил: OutBack 2002 AT
Рейтинг: 45
|
Цитат: Колега, изчакай колата да изтине и напълни антифриз през капачката на радиатора. След като го затвориш пълен, тогава можеш да следиш нивото в разширителния съд. Ще го направя благодаря колега ! Има логика но трябва някои да ти го каже
|
|
|
Пет Юли 20, 2018 5:07 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 8 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта |
|