Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
 Проблем с централното заключване, гори бушона при отключване 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте Субаристи :hello:

Вчера от нищото ме удари проблема от заглавието. Първоначално след сядане в колата бутона за отключване/заключване не функционираше. След това разбрах, че и от дистанционното (команда заклюване/отключване) не се случва нищо освен мигането на мигачите. Проверих предпазителя и се оказа, че е изгорял. Подмених го със същия (15А), успях да заключа колата, но при следващото отключване пак гръмна бушона. Ясно е, че нещо окъсява някъде. Пускам темата с идеята, ако някой е открил вече точното място да подскаже, че иначе трябва да разглобя всички кори, да свалям всичките актуатори на вратите и това ще ми отнеме много време. :facepalm: Всякакви идеи за диагностициране на проблема са добре дошли :beer:

Поздрави

Пон Авг 06, 2018 8:39 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да повдигна малко темата - проблема е решен. Оказа се, че моторчето на актуатора на шофьорската врата дава на късо. Разбира се, това го разбрах след като бях пръснал всички кори на вратите и багажника [emoji23] Поне се възползвах и лепнах 10мм шумоизолация във вратите [emoji41]

Утре ще напиша подробен пост за цялото начинание и кое как се случва[emoji106]

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Нед Авг 19, 2018 2:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ето и обещания пост:

Метод за решаване на проблема: Проба-грешка :D

Ето списък на инструментите, които ползвах:
- Малка права отверка
- Средна кръстата отверка
- Пластмасови щанги, първата и втората отдолу нагоре от снимката:
Изображение

Ето и стъпките за откриване на проблема:
1. Сваляне на всички кори на вратите и багажника:
С правата отверка махаме капачетата, който са зад дръжката за отваряне на вратите. В горната част в средата на капачето има отвор, където да се пъхне отверката. След това махаме капачето на дръжката за затваряне на вратата, там е малко тегаво и трябва да се внимава да не се деформира пластмасата над дръжката. Може да се навие малко хартиено тиксо на отверката. :idea:
След това развиваме 3-те кръстати болта (1 на горната дръжка и 2 долу).
Следващата стъпка е да махнем кората на вратата - подпъхваме пластмасовата щанга и надигаме. Аз лично предпочитам да почна от долната част на кората, че ако се деформира нещо няма да се вижда. Кората се изважда с надигане нагоре. След като сме я откачили сваляме жилата и изключваме буксите за бутоните и плафоните (само за предните врати).

Свалянето на корите на багажника, ще го пропусна, но ако някой му е интересно да пише и ще допълня. :good:

2. Откачане на всички букси от механизмите и проба-грешка:
Правим дупка в найлоните, които са залепени за вратата и изключваме буксите от механизмите, няма нищо сложно тук :good:
Слагаме нов предпазител (преди това сме се заредили с поне 4-5 15А-ви :D ), закачаме кората на шофьорската врата и започваме една по една да включваме буксите на заключващите механизми (актуаторите) докато изгори пак предпазителя :good: След като знаем кой е проблемен, се почва разглабянето и ремонтирането му :shock:

Ако някой има въпроси ще се радвам да му отговоря :beer:
 2

Пон Авг 20, 2018 9:31 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 3 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор