Ето и обещания пост:
Метод за решаване на проблема: Проба-грешка
Ето списък на инструментите, които ползвах:
- Малка права отверка
- Средна кръстата отверка
- Пластмасови щанги, първата и втората отдолу нагоре от снимката:
Ето и стъпките за откриване на проблема:
1. Сваляне на всички кори на вратите и багажника:
С правата отверка махаме капачетата, който са зад дръжката за отваряне на вратите. В горната част в средата на капачето има отвор, където да се пъхне отверката. След това махаме капачето на дръжката за затваряне на вратата, там е малко тегаво и трябва да се внимава да не се деформира пластмасата над дръжката. Може да се навие малко хартиено тиксо на отверката.
След това развиваме 3-те кръстати болта (1 на горната дръжка и 2 долу).
Следващата стъпка е да махнем кората на вратата - подпъхваме пластмасовата щанга и надигаме. Аз лично предпочитам да почна от долната част на кората, че ако се деформира нещо няма да се вижда. Кората се изважда с надигане нагоре. След като сме я откачили сваляме жилата и изключваме буксите за бутоните и плафоните (само за предните врати).
Свалянето на корите на багажника, ще го пропусна, но ако някой му е интересно да пише и ще допълня.
2. Откачане на всички букси от механизмите и проба-грешка:
Правим дупка в найлоните, които са залепени за вратата и изключваме буксите от механизмите, няма нищо сложно тук
Слагаме нов предпазител (преди това сме се заредили с поне 4-5 15А-ви
), закачаме кората на шофьорската врата и започваме една по една да включваме буксите на заключващите механизми (актуаторите) докато изгори пак предпазителя
След като знаем кой е проблемен, се почва разглабянето и ремонтирането му
Ако някой има въпроси ще се радвам да му отговоря