Автор |
Съобщение |
speshi
Регистриран на: Съб Яну 09, 2016 12:07 am Мнения: 40
Автомобил: OUTBACK 2.0D Unlimited CVT 2015
Рейтинг: 21
|
Здравейте колеги, от петък съм в отпуск и съм подготвил с моя Outback 2015 г 2000 кубика дизел да направя към 3 000 км с мои приятели. Обаче днес изненада. На борд компютъра излезна икона, че нещо не е наред. Прикачам снимка. Имам на разположение утре и други ден да реша проблема. Може ли някой да ми осветли какво е това и къде може да га оправят до два дни. В документацията пише, че проблема е с горивния филтър и трябва да карам минимиум 15 мин при 60+ км/ч и ще се оправи сам. Направих го днес ама това пак свети, но не непрекъснато а мига.
Diesel particulate filter warning indicator (diesel engine models) The diesel particulate filter warning indicator appears when the filter is not able to automatically burn the soot and the accumulated particulate matter exceeds the specified limit. When the diesel particulate filter warning indicator appears, drive the vehicle under the following conditions after the engine has been warmed up completely. . Engine speed (MT models only): 1,800 to 2,500 rpm . Vehicle speed: 60 km/h (37 mph) or faster is preferred. . Driving time for burn treatment: 15 minutes or more
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Сря Авг 15, 2018 8:58 pm |
|
|
bubaru
|
Изкарай я на магистралата и карай поне 30-40 км на ниска предавка (нищо че си с CVT, имаш и "ръчен" режим) със 100-120, да държи поне 2500-3000 оборота. Би трябвало да почисти филтъра. Сипи също хубава нафта и не я оставяй с много празен резервоар. Някои марки при празен резервоар не правят регенерация, не знам за Субару, но поне пробвай.
|
|
|
Сря Авг 15, 2018 9:45 pm |
|
|
speshi
Регистриран на: Съб Яну 09, 2016 12:07 am Мнения: 40
Автомобил: OUTBACK 2.0D Unlimited CVT 2015
Рейтинг: 21
|
bubaru написа: Изкарай я на магистралата и карай поне 30-40 км на ниска предавка (нищо че си с CVT, имаш и "ръчен" режим) със 100-120, да държи поне 2500-3000 оборота. Би трябвало да почисти филтъра. Сипи също хубава нафта и не я оставяй с много празен резервоар. Някои марки при празен резервоар не правят регенерация, не знам за Субару, но поне пробвай. Здравей bubaru, пробвах днес вечерта и нищо не стана. От София до гр. Сливница и обротно - 60 км пробег при 2500 оборота на ръчен режим при 90-100 км/час. Благодаря за отзива.
|
|
|
Сря Авг 15, 2018 9:54 pm |
|
|
bubaru
|
Не знам ....отивай при Митака или някой друг сервиз да дават идеи....успех пожелавам..
|
|
|
Сря Авг 15, 2018 9:58 pm |
|
|
nikentce
|
Колега - има си тема в раздел Diesel Boxer: Проблеми с DPF филтъра viewtopic.php?f=18&t=5412Едва ли има какво повече да се каже по казуса. Пробвай с нулирането на Oil dilution - отнема 5 мин. Ако не е това - за останалото няма да стане за 1 ден точно в отпускарския период и по-добре да не я караш така.
|
|
|
Сря Авг 15, 2018 10:05 pm |
|
|
Alxx
|
Има още два начина, постижими за ден: Принудителна регенерация с диагностична екипировка и принудително почистване с химия. Драсни лс ако искаш оферта.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Авг 15, 2018 10:29 pm |
|
|
speshi
Регистриран на: Съб Яну 09, 2016 12:07 am Мнения: 40
Автомобил: OUTBACK 2.0D Unlimited CVT 2015
Рейтинг: 21
|
bubaru написа: Не знам ....отивай при Митака или някой друг сервиз да дават идеи....успех пожелавам.. След като реша проблема, ще видим как, ще постна информация какво е станало и как се е решил проблема.
|
|
|
Сря Авг 15, 2018 10:44 pm |
|
|
takinardi
Регистриран на: Пет Апр 03, 2015 9:41 am Мнения: 155 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Honda
Рейтинг: 89
|
speshi написа: Направих го днес ама това пак свети, но не непрекъснато а мига.
Щом лампичката мига, с каране няма да стане. Само с начините, които Alexx е споменал и след това изчистване на грешката. Но все пак колата е на 30к, би трябвало да се оправиш за по- малко от ден с принудителна регенерация и без разглобяване на нищо.
|
|
|
Чет Авг 16, 2018 8:57 am |
|
|
tarambuka3500
|
моята е на ~65K, засега само веднъж миналата година имах тоя проблем - лятото - и то след доста каране само в градски условия. Ходих до официалния сервиз (бях все още в гаранция), за около половин час ме 'регенерираха' и това беше.
Когато мига няма как да се оправиш без закачане към някакъв вид диагностична апаратура.
(оттогава не ми се е случвало, вече над 15000км)
|
|
|
Съб Авг 25, 2018 6:20 pm |
|
|