Двигателни неволи с 2.5л Outback
Автор |
Съобщение |
malkstor
Регистриран на: Сря Авг 30, 2017 1:35 pm Мнения: 64 Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback 2.5 MT
Рейтинг: 8
|
Колега visor, за friction modifier-и не съм писал нищо, не знам от къде ти дойде на ума. Освен това писах, че разработването е на средата и не е приключило. Очевидно е, обаче, че проблема с разхода на масло е оправен. Макар и да не съм минал още 10000км, за 1/3 от тях всичко изглежда наред. Буталото, което коментираш, вече не е част от моя двигател, така че няма смисъл да го коментираме. Колега valqk, благодаря Пиша това, което ми казаха - разработка първите 500км с 0W30, после 2000км с 5W40, пак смяна и още 5000км със същото, като не вдигам над 3500-4000 оборота. След това минавам на нормален режим каране и смяна на масло. Ако имаш предвид 3-4 смени през 10000км - твърде много е. Това, което ми обясниха, общо-взето се припокрива с това.
|
|
|
Вто Апр 23, 2019 2:44 pm |
|
|
valqk
|
По принцип се разбработва с минерално около 1000-1500км (аз поне така правя и знам). След това смяна и следене. Затова и колегата vizor ти е написал това. Както и да е. Въпросът е, който го е правил да си стои зад думата и ти да нямаш проблем натам. Да, имах в предвид 3-4 смени на 10к км. Тогава реално ще се види как е минал ремонта, а не сега. Или ще имаш ядове още първите 1000-1500км или ще проимаш след 30-40к км. А може и да нямаш (дай боже всекиму)! Приятно шофиране и да го караш, докато решиш да сменяш без да отваряш повече.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Вто Апр 23, 2019 3:35 pm |
|
|
Vmax
|
malkstor написа: Да обобщя резултатите от цялата галимация: след смяната на блока с ревизиран (предоставен от Иван Панчев, благодарности за което) вече над 3000 км всичко изглежда наред - разхода на масло е пренебрежимо малък (Ravenol 5W40) и двигателя звучи осезаемо по-добре Още не смея да настъпвам над 4к оборота, че трябва да се доразработи още 3-4 хил. км. Колко малък е пренебрежителния разход на масло?
|
|
|
Вто Апр 23, 2019 4:21 pm |
|
|
malkstor
Регистриран на: Сря Авг 30, 2017 1:35 pm Мнения: 64 Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback 2.5 MT
Рейтинг: 8
|
На този етап не съм забелязал никаква разлика в нивото, но допускам че може да се появи някаква минимална за 10000 км.
|
|
|
Вто Апр 23, 2019 4:27 pm |
|
|
vizor
|
0w30 обикновено е пълна синтетика с много добавки. Чисто информативно Това, че проблема ти е оправен сега, не значи, че няма да го докараш пак така
|
|
|
Вто Апр 23, 2019 6:13 pm |
|
|
dankov64
Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 6:55 pm Мнения: 118 Местоположение: ДОБРИЧ
Skype: dankov64
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Телефон: 0899013485
Рейтинг: 15
|
Здравей те колеги. Надявам се колегата автор на темата да няма против да пиша в нея. Моя случай е идентичен, разликата е че моята сага е с outback 2003г. Всичко започна съвсем случайно. След 6год. и 300к. с мазда 2.0 i една вечер, малко на шега се прибрах с legasy 2.0. Колата ми пасна много бързо и станах фен на марката. И тъй 5г. и 200х. без проблемни км. Единствено не ми стигаха киловати те. Автомобила го ползвам за работа, ежедневно минавам по 150км. Слизам доста често по черно без значение кал, сняг. С две думи това е моя автомобил, Subaru. Доста бях чел, тук за проблемите с 2.5 мотори но въпреки това реших да се пробвам с евтин десен волан. Още в самото начало температурата взе да мърда и при първоначалното обслужване реших да сменя гарнитурите на главите. При отварянето не се видя нищо притеснително, нямаше нагар по буталата и следи от износване по цилиндрите. Тука явно допуснах грешка, чел съм но явно не достатъчно, или опита сега който имам ми казва нещо др. Когато проблема с гарнитурите се е появил веднага след покупката и не си наясно дали мотора е прегряван, задължително трябва да провериш състоянието на сегментите. При мен явно се е случило точно това, колата е имала проблем с температурата прегряна е и са запекли маслените сегменти. Това е станало малко преди да е взема, затова нямаше признаци че е горяла масло. Карах така 2г. и 70х. км. Гореше 3-4л. на 10х.км.много вървеше. Мерих компресия, 14ат. абсолютно еднаква на всички цилиндри. Промивки с всичко изписано за запечени сегменти. Свалих мотора и киснах цилиндрите с газ и не се сещам още с какво. ЕФЕКТ – 00000000 Миналата есен започна на студен мотор да се чува почукване, много тихо, но дали защото го очаквах го чувах много ясно.Бях решил да ходя на почивка и я оставих в сервиз да ми сложат мотора от легасито. Той просто си е железен, по километраж е на 500х. км. и за 10х. км. не изгаря и 1л. масло. Сега съм доста тромав, карам го на по високи обороти и си мечтая за 2.5 мотор.
|
|
|
Нед Мар 22, 2020 11:25 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 48 госта |
|