Автор |
Съобщение |
7842
Регистриран на: Сря Ное 21, 2018 6:41 am Мнения: 36
Автомобил: Forester 2008 2.5 XT AT
Телефон: 0876302261
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги.Нов съм във форума и отскоро собственик на Аутбек 2,5 AT 2004 г.Имам странен въпрос-може ли да ми е сменена кутията с 5 степенна от 3,0 защото вече доста пъти я пробвам на прав равен участък с малко газ и тя сменя 5 пъти,на дисплея пише 4 но сменя още веднъж.Колата е внос от Италия и интересно няма газ.Благодаря предварително.
|
|
|
Нед Ное 25, 2018 5:24 pm |
|
|
plaskom
|
Добре дошъл във Форума! Не ти е сменяна кутията. А как работи автоматичната скоростна кутия на Субару ще научиш тук. Това е извадка от текста, но е полезно да се прочете цялата статия. Цитат: Хидротрансформаторът (Torque Convertor Clutch) автоматично се блокира при определени обороти/скорости и само на най-горната предавка (т.е. само при положение на селектора „D” и на добре загряла кутия). При това, вие можете да почувствате известно изменение в работата на автоматичната трансмисия и погрешка да го приемете за превключване на предавка (има известно падане на оборотите в този случай, но не толкова забележимо, както по време на превключване на предавки). В случай на ускоряване на автомобила или при спиране, муфата автоматично се изключва, но за това е необходимо известно време.
|
|
|
Нед Ное 25, 2018 6:30 pm |
|
|
7842
Регистриран на: Сря Ное 21, 2018 6:41 am Мнения: 36
Автомобил: Forester 2008 2.5 XT AT
Телефон: 0876302261
Рейтинг: 0
|
plaskom написа: Добре дошъл във Форума! Не ти е сменяна кутията. А как работи автоматичната скоростна кутия на Субару ще научиш тук. Това е извадка от текста, но е полезно да се прочете цялата статия. Цитат: Хидротрансформаторът (Torque Convertor Clutch) автоматично се блокира при определени обороти/скорости и само на най-горната предавка (т.е. само при положение на селектора „D” и на добре загряла кутия). При това, вие можете да почувствате известно изменение в работата на автоматичната трансмисия и погрешка да го приемете за превключване на предавка (има известно падане на оборотите в този случай, но не толкова забележимо, както по време на превключване на предавки). В случай на ускоряване на автомобила или при спиране, муфата автоматично се изключва, но за това е необходимо известно време. Благодаря.Няколко пъти го прочетох.Това ми е първият автомобил с автоматична кутия.
|
|
|
Нед Ное 25, 2018 7:13 pm |
|
|
7842
Регистриран на: Сря Ное 21, 2018 6:41 am Мнения: 36
Автомобил: Forester 2008 2.5 XT AT
Телефон: 0876302261
Рейтинг: 0
|
Здравейте.Кое масло за скоростите е за предпочитане?Motul Multi ATF или Motul ATF-6.Благодаря Ви предварително.
|
|
|
Сря Ное 28, 2018 7:19 pm |
|
|
Alxx
|
Аз лично - нито едното. RAVENOL ATF Dexron F III е точен модел за твоята кола. Защо предпочитам марката? Ред причини, вкл. цената.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Ное 28, 2018 11:11 pm |
|
|
7842
Регистриран на: Сря Ное 21, 2018 6:41 am Мнения: 36
Автомобил: Forester 2008 2.5 XT AT
Телефон: 0876302261
Рейтинг: 0
|
Здравейте на всички колеги.Карам Аутбек Б 13 2004 г. от месец и половина.Сутрин когато е седяла колата и е студено времето първите 2-3 превключвания от 2 към 3 се получават леки удари,после това изчезва.Отскоро може би го чувам или е било отпреди се чува едно сякъш стържене като един в друг два метала когато превключи от 1 към 2.В момента на превключването няма нищо и след като превключи около 2 сек. се чува това стържене и после няма нищо.Това е само при първо превключване,спирам веднага да мине на 1 и пак потеглям-няма нищо.Сменил съм маслото на кутията и филтъра,познат от Пловдив от сервиза на Субару ми ги изпрати оригинални са маслото беше 4 л туба.Ако съм я карал сутринта и после примерно към 10.00 часа я оставя на паркинга и после я подкарам в 17.00 часа това се повтаря пак по реда както съм го описал по горе.Предварително благодаря.
|
|
|
Пет Дек 28, 2018 8:42 am |
|
|
Vmax
|
Не е добра прогнозата... Може да пробваш с почистване на клапанното тяло - има тема за това как ееин колега си го е направил сам ако ти се занимава. Ако и това не помогне се приготви за ремонт след известно време.
|
|
|
Пет Дек 28, 2018 11:09 am |
|
|
7842
Регистриран на: Сря Ное 21, 2018 6:41 am Мнения: 36
Автомобил: Forester 2008 2.5 XT AT
Телефон: 0876302261
Рейтинг: 0
|
Днес погледнах нивото на маслото и видях че е доста над нормата и на студено и на топло.Тубата с новото масло беше 4 л и вероятно като са източвали маслото е излязло по малко а те са налели всичкото.Може ли от високо ниво да има проблем?Днес ще източа от маслото и ще налея добавка за АТ Bardahl.
|
|
|
Съб Дек 29, 2018 9:11 am |
|
|
Vmax
|
Не наливай добавки преди да си нагласил нивото на маслото, защото ако има промяна няма да знаеш от какво е. Добавката няма да реши проблем - само ще го замаскира и отложи във времето
|
|
|
Съб Дек 29, 2018 9:14 am |
|
|
hristol83
Регистриран на: Пон Дек 11, 2017 12:56 pm Мнения: 74
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
Така да ти кажа какво беше при мен и как се оправи. Първо да ти кажа че тези 4 литра са много малко ако това е първа смяна която правиш. И мен така ме излъгаха че са ремонтирали нещо и че са сменяли нещо но май нищо не бяха направили и колата както си работеше добре изкара грешка после почна да рита между 3 и 4 предавка на студено. Ходих по сервизи и освен че искат да ми вземат 2000лв. друго не можаха да ми обещаят затова се отказах да се занимавам и цяло лято я карах така. С идването на зимата проблема стана още по страшен започна да не може да включва на 1-ва или оставаше на свободна след като поиска да смени на по горна предавка. Тога се сетих за 1 познат който по принцип не ремонтира коли а камиони но се нави да я погледне за съжаление няма време и не се получи както исках но ефекта е постигнат и колата заработи и на студено съвсем приемливо. Аз исках да се свали целия хидравличен блок но за жалост не остана време и почистването му се отложи. Но се установи че в предния сервиз са сменили много малко масло (ако изобщо са сменили) защото за да се стигне до селеноида за който твърдяха че е развалени доляхме 7 литра масло. Какво направи майстора свали капака на кутията изчисти цедката която се намира там и събира феродо и стружки като 200000 мисля че е нормално да има. Почисти ми селеноидите смени филтъра и наля нови 7 литра масло. След тази процедура проблемите започнаха да отслабват и след последното извънградско каране установих че вече мога да запаля и да потегля без да има ритане и без да остава на свободна.
|
|
|
Съб Дек 29, 2018 8:28 pm |
|
|
hristol83
Регистриран на: Пон Дек 11, 2017 12:56 pm Мнения: 74
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
Motul Multi ATF. Аз имах от този РИВАНОЛ боклук в двигателя и на 5000 км. почна да го харчи си направих изводите за наго. Сега съм с motul 8100 и не е мръднало от както е сипано.
|
|
|
Съб Дек 29, 2018 8:30 pm |
|
|
7842
Регистриран на: Сря Ное 21, 2018 6:41 am Мнения: 36
Автомобил: Forester 2008 2.5 XT AT
Телефон: 0876302261
Рейтинг: 0
|
Благодаря.
|
|
|
Нед Дек 30, 2018 8:11 am |
|
|
бат Жи
Регистриран на: Вто Юли 09, 2019 8:53 pm Мнения: 2
Автомобил: subaru autback
Рейтинг: 0
|
Здравейте!Нов съм във форума.От една година карам аутбек Б13,2,5 ръчка.Днес след спиране включих и ....не тръгна.Без никакви индикации преди това.Ако на някой му се е случвало,моля да сподели.И какво може да се направи.
|
|
|
Нед Сеп 01, 2019 5:06 pm |
|
|
ico_tech
|
И кое не тръгна?
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Сеп 01, 2019 5:28 pm |
|
|
бат Жи
Регистриран на: Вто Юли 09, 2019 8:53 pm Мнения: 2
Автомобил: subaru autback
Рейтинг: 0
|
За колата иде реч.
|
|
|
Нед Сеп 01, 2019 8:31 pm |
|
|
Vmax
|
бат Жи написа: За колата иде реч. Темата е за автоматична кутия...
|
|
|
Нед Сеп 01, 2019 9:21 pm |
|
|