Отговори на тема  [ 28 мнения ]  стр Предишна  1, 2
 Закупуване на Субару Аутбек 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Май 28, 2011 7:51 pm
Мнения: 87
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.6R
Рейтинг: 175
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами трудно ми е да кажа как го правя и дали въобще имам нещо общо,но разхода е толко вече около 3000км и навъртях и по висок не ми е дала.

Нед Дек 16, 2018 8:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Яну 17, 2019 10:03 pm
Мнения: 1
Автомобил: Subaru Outback
Телефон: +359889833400
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Stanilow написа:
Добре. Искам да попитам за разликите между 3.0 и 2.5, освен близо 100те кончета разлика. Харесва ми идеята за 2.5 с БиФуейл. Сполучлива ли е систметаа? 3.0 има ли с такава опция и търпи ли газифициране? Какъв е разхода на 2.5 ? Имам опит с поддръжка на bmw e60, merx CClass, AudiAllroad. Как е поддръжката тук?


https://youtu.be/ZkRsVE7opYg От видеото на руснаците се вижда че 2.5 харчи по-малко :)

Чет Яну 17, 2019 10:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 10, 2018 7:49 am
Мнения: 58
Местоположение: Добрич
Автомобил: Outback BP H6
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
alumon написа:
Stanilow написа:
Добре. Искам да попитам за разликите между 3.0 и 2.5, освен близо 100те кончета разлика. Харесва ми идеята за 2.5 с БиФуейл. Сполучлива ли е систметаа? 3.0 има ли с такава опция и търпи ли газифициране? Какъв е разхода на 2.5 ? Имам опит с поддръжка на bmw e60, merx CClass, AudiAllroad. Как е поддръжката тук?


https://youtu.be/ZkRsVE7opYg От видеото на руснаците се вижда че 2.5 харчи по-малко :)

Три литра за 200 километра, голяма икономия ROFL

Пет Яну 18, 2019 10:39 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 07, 2015 10:18 am
Мнения: 88
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0 B12
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Хубаво гледай колега преди да купиш каквото и да било, че аз така си го нахаках с един outback от един "колега" от форума онзи ден ,че златно ще ми излезе сега. Жалкото е ,че ще трябва да почакам и доста,че Павлин е затрупан от работа и ще стане лято докато започна да му се радвам след като дам едни 3 бона :cry: :shock: :shock:

Сря Яну 23, 2019 9:00 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 10:34 am
Мнения: 105
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 i Tourer 2012
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Че нали на оглед в сервиз бяхте ?

Сря Яну 23, 2019 9:10 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 07, 2015 10:18 am
Мнения: 88
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0 B12
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Бяхме ама не свалихме кората на двигателя за съжаление. Снощи отидох при Павлин да смени маслата и като я свали нямаше място от където да не тече. И докато си говорихме да ме вкара в графика за ремонт следващите месеци ,пичовете смениха маслото и при запалването веригата се разтрака. Както и да е няма връшане назад ,ще си го направя парите ще ги дам и се надявам след това само да си го карам с удоволствие, защото за тези 4 дни не ми се слизаше от колата, няма такъв кеф.

Сря Яну 23, 2019 9:19 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm
Мнения: 322
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bu12tras написа:
Бяхме ама не свалихме кората на двигателя за съжаление. Снощи отидох при Павлин да смени маслата и като я свали нямаше място от където да не тече. И докато си говорихме да ме вкара в графика за ремонт следващите месеци ,пичовете смениха маслото и при запалването веригата се разтрака. Както и да е няма връшане назад ,ще си го направя парите ще ги дам и се надявам след това само да си го карам с удоволствие, защото за тези 4 дни не ми се слизаше от колата, няма такъв кеф.


Колега,
какво означава няма място от , което да не тече ?
Карам същия двигател и аз имам теч на масло, но не разбирам защо ще правите ремонт двигателя за около 3000лв заради теч на масло.
Трите най-често срещани причини за теч на масло при EZ серийте са дефектирал/запушен PCV клапан, О-пръстен на масления охладител и от горната част на картера(тази алуминиевата която е хваната към блока). Ако досега не са сменяни доста възможно е да имаш теч и от гарнитурките около свещите и на капаците на клапаните и не знам защо не започнете с тези неща, а се хвърляте в дълбокото с основен ремонт на двигателя , освен ако разбира се нямаш теч на антифриз от някоя гарнитура на глава?
Поздрави.

Пон Яну 28, 2019 3:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 07, 2015 10:18 am
Мнения: 88
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0 B12
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Колега от десния блок има теч и на антифриз. Ремонт ще правим защото при смяната на маслото веригата започна да чатка без да спира, явно е била тъпкана с добавка . Имам пълно доверие на Павлин така ,че не ми се занимава с половинчати неща искам да направи всичко което е необходимо за да си карам колата с кеф без да се притеснявам дали няма да ме остави на пътя ....
Като отворят мотора ще стане ясно какво и от къде и как тече.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Пон Яну 28, 2019 3:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 28 мнения ]  стр Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор