Автор |
Съобщение |
Paintmaster
Регистриран на: Съб Май 28, 2011 7:51 pm Мнения: 87 Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.6R
Рейтинг: 175
|
Ами трудно ми е да кажа как го правя и дали въобще имам нещо общо,но разхода е толко вече около 3000км и навъртях и по висок не ми е дала.
|
|
|
Нед Дек 16, 2018 8:18 pm |
|
|
alumon
Регистриран на: Чет Яну 17, 2019 10:03 pm Мнения: 1
Автомобил: Subaru Outback
Телефон: +359889833400
Рейтинг: 0
|
Stanilow написа: Добре. Искам да попитам за разликите между 3.0 и 2.5, освен близо 100те кончета разлика. Харесва ми идеята за 2.5 с БиФуейл. Сполучлива ли е систметаа? 3.0 има ли с такава опция и търпи ли газифициране? Какъв е разхода на 2.5 ? Имам опит с поддръжка на bmw e60, merx CClass, AudiAllroad. Как е поддръжката тук? https://youtu.be/ZkRsVE7opYg От видеото на руснаците се вижда че 2.5 харчи по-малко
|
|
|
Чет Яну 17, 2019 10:51 pm |
|
|
Саргон
Регистриран на: Съб Мар 10, 2018 7:49 am Мнения: 58 Местоположение: Добрич
Автомобил: Outback BP H6
Рейтинг: 28
|
alumon написа: Stanilow написа: Добре. Искам да попитам за разликите между 3.0 и 2.5, освен близо 100те кончета разлика. Харесва ми идеята за 2.5 с БиФуейл. Сполучлива ли е систметаа? 3.0 има ли с такава опция и търпи ли газифициране? Какъв е разхода на 2.5 ? Имам опит с поддръжка на bmw e60, merx CClass, AudiAllroad. Как е поддръжката тук? https://youtu.be/ZkRsVE7opYg От видеото на руснаците се вижда че 2.5 харчи по-малко Три литра за 200 километра, голяма икономия
|
|
|
Пет Яну 18, 2019 10:39 am |
|
|
bu12tras
Регистриран на: Нед Юни 07, 2015 10:18 am Мнения: 88 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0 B12
Рейтинг: 45
|
|
Сря Яну 23, 2019 9:00 am |
|
|
kantarev
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 10:34 am Мнения: 105 Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 i Tourer 2012
Рейтинг: 15
|
Че нали на оглед в сервиз бяхте ?
|
|
|
Сря Яну 23, 2019 9:10 am |
|
|
bu12tras
Регистриран на: Нед Юни 07, 2015 10:18 am Мнения: 88 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0 B12
Рейтинг: 45
|
Бяхме ама не свалихме кората на двигателя за съжаление. Снощи отидох при Павлин да смени маслата и като я свали нямаше място от където да не тече. И докато си говорихме да ме вкара в графика за ремонт следващите месеци ,пичовете смениха маслото и при запалването веригата се разтрака. Както и да е няма връшане назад ,ще си го направя парите ще ги дам и се надявам след това само да си го карам с удоволствие, защото за тези 4 дни не ми се слизаше от колата, няма такъв кеф.
|
|
|
Сря Яну 23, 2019 9:19 am |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
bu12tras написа: Бяхме ама не свалихме кората на двигателя за съжаление. Снощи отидох при Павлин да смени маслата и като я свали нямаше място от където да не тече. И докато си говорихме да ме вкара в графика за ремонт следващите месеци ,пичовете смениха маслото и при запалването веригата се разтрака. Както и да е няма връшане назад ,ще си го направя парите ще ги дам и се надявам след това само да си го карам с удоволствие, защото за тези 4 дни не ми се слизаше от колата, няма такъв кеф. Колега, какво означава няма място от , което да не тече ? Карам същия двигател и аз имам теч на масло, но не разбирам защо ще правите ремонт двигателя за около 3000лв заради теч на масло. Трите най-често срещани причини за теч на масло при EZ серийте са дефектирал/запушен PCV клапан, О-пръстен на масления охладител и от горната част на картера(тази алуминиевата която е хваната към блока). Ако досега не са сменяни доста възможно е да имаш теч и от гарнитурките около свещите и на капаците на клапаните и не знам защо не започнете с тези неща, а се хвърляте в дълбокото с основен ремонт на двигателя , освен ако разбира се нямаш теч на антифриз от някоя гарнитура на глава? Поздрави.
|
|
|
Пон Яну 28, 2019 3:45 pm |
|
|
bu12tras
Регистриран на: Нед Юни 07, 2015 10:18 am Мнения: 88 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0 B12
Рейтинг: 45
|
Колега от десния блок има теч и на антифриз. Ремонт ще правим защото при смяната на маслото веригата започна да чатка без да спира, явно е била тъпкана с добавка . Имам пълно доверие на Павлин така ,че не ми се занимава с половинчати неща искам да направи всичко което е необходимо за да си карам колата с кеф без да се притеснявам дали няма да ме остави на пътя .... Като отворят мотора ще стане ясно какво и от къде и как тече.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
|
|
|
Пон Яну 28, 2019 3:56 pm |
|
|