Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Съб Яну 19, 2019 4:56 pm



Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
 Централно заключване б13 - само ръчно работи 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm
Мнения: 380
Местоположение: София
Автомобил: Outback b13 H6, Outback b12 H6
Рейтинг: 88
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте, вчера забелязах че аз си заключвам колата, но задните врати остават всеки път отключени. Заслушах се не се чуват да щракат моторчетата на задните врати. Ръчно от вътре нямам проблем да ги заключвам/отключвам но от дистанционното не става. Мислех да свалям днес корите да видя стига ли ток до самите моторчета (четох че след натискане на копчето трябва за около 2сек да имам 12в към машинката), но след това прочетох че ако не работят двете то е много вероятно да е някакъв модул който ги управлява и двете. Знаете ли къде да търся този модул за проверка и някакъв съвет ако може?


Също така установих че резервният ключ нито отключва нито заключва а и колата не си го разпознава(не пали) и на таблото свети постоянно ключа, но за този проблем съм се обърнал към ключар и каза че може да се оправи. Четох за програмирането, но мисля че това важи само за отключване заключване, а когато е чипа ми казаха че се сменя с нов и се обучава.



П.П. колата не е от профилната снимка.... новата придобивка Б13 H6 ;) ROFL :D

_________________
Subaru Outback H6 3.0 `05
Subaru Outback H6 3.0 `03
Subaru Outback 2.5 `98 USA
Subaru Legacy 2.2i GX `95
Toyota Corolla D4D `06
Skoda Octavia AXR `07
LR Discovery 300Tdi `96

Пет Дек 14, 2018 8:38 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 31, 2010 11:00 am
Мнения: 64
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback H6,2007
Рейтинг: 21
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравей колега.
Първо се увери със сигурност че проблема не е от ключа/дистанционното.При мен имах случай че с резервния мога само да отключа,но не и да заключа през него.Имал съм и случай около голям магазин или мол да не ми сработват и двете дистанционни-знам че има на такива места излъчващи устройства(предполагам СОТ или подобни)който ги побъркват.И не на последно място-не забравяй за заглушителите на автокрадците.Провери си и батерийката колкото и банално да ти звучи.
Поздрави.

Вто Дек 18, 2018 3:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 347
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 215
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Кабелите и контрола не е задни/предни .. всички са заедно и евентуално може да има разлики за вратата на водача.
Пробвай със заключване на всички врати от панела на вратата на водача дали щракат всички.
Ако имаш инсталирана допълнително аларма.. и там може да има проблеми.
Виж положението на защитата за деца във вратите.
Принципно задните си имат проблеми с моторчетата.. пълни се вода (влага) в актуатора и моторчето си заминава.
Но и двете да са заминали едновременно си е много малък шанс.
При мен задно ляво работи на принципа .. тука има тука нема.

Вто Дек 18, 2018 3:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Сеп 10, 2018 8:33 pm
Мнения: 21
Местоположение: Петрич / Благоевград
Автомобил: Subaru Outback 2.5 4AT B13
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
И на мен няколко пъти ми се случва да не заключи централното. От вътре всичко си работи. След запалване на двигателя всичко си идва на място. Не съм търсил причини, само споделям.

Сря Дек 19, 2018 11:39 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm
Мнения: 380
Местоположение: София
Автомобил: Outback b13 H6, Outback b12 H6
Рейтинг: 88
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ЧНГ и за много години :beer: :beer: :beer: :cool:

Такааа... за около месец реших доста от проблемите по возилото, но да напиша какво направих с централното на колата :cool:

Както казах от ключа задните не работеха, не работеха и от бутона. Мислех си че е от keyless модула. Имах и втори ключ който изобщо не работеше и с нова батерия.

Обучих втория ключ по начина написан в аутодата. Тук в тази тема съм написал:ЛИНК

Имобилайзера продължаваше да не работи и се разделих с 80лв и вече и той е обучен - това става само при ключар.

Настъпи и момента да разкостя задните врати (въпреки студа от -5 градуса в момента) Корите се свалят точно за 10 минути двете. И после за сваляне на бравата още по 5-6 минути на брава. Корите се държат от 3 болта (2 зад дръжката и 1 зад това за отварянето). Самата брава се държи на 3 болта. Махат се жилата от дръжките (2бр) и 1 бр от външната дръжка. Маха се буксата за колоната и централното и буксата която отива към моторчето. Моята не е с двойно заключване и буксата е само с 2 кабела.
Прикачени файлове:
IMG_9223.JPG


После се вързах двете врати една за друга с въже и в краищата с опашки за да седят затворени и се прибрах на топло. Прилагам снимки с описание към снимките. В момента съм поръчал 4бр нови моторчета, защото за сега временно ги оправих.

За да стигнем до самата част с моторчето се маха пластмасовата облицовка. Има 3 щипки които се освобождават и капака пада. После едно малко болтче (кръстато).
Прикачени файлове:
IMG_9224.JPG


След малкото болче, стигаме само да тази кутийка която е залепена и с лек напън се отваря и вътре се вижда моторчето. Както се вижда ВЛАГА НЯМА

Прикачени файлове:
IMG_9225.JPG


Внимателно отваряме моторчето и виждаме това. Много грес. Почистването става само със спрей. Всичко е много нежно. Аз използвам Wurth brake cleaner.

Прикачени файлове:
IMG_9226.JPG


След изчистването се вижда че едната четка направо липсва. Това е и проблема на моторчетата. Изхабяват се. Никаква влага не влиза там. Понеже нищо не губя хванах поялника и с 300 зора успях да натрупам калай и после затворих всичко.

Прикачени файлове:
IMG_9231.JPG


Прикачени файлове:
IMG_9227.JPG


Прикачени файлове:
IMG_9229.JPG



След около един част колата е с изцяло функциониращо централно от двата ключа и пали и с двата. Моторчетата като пристигнат ги сменям веднага ( съмнява ме калая да издържи много) Това моторче се върти с 16 000об/мин , но само 2 сек има ток към него. Ако някой има проблем насреща съм. Ето и линк от където ги поръчах. Единственото тъпо е че само в САЩ ги има с плоска ос 20мм и с това разположение на крачетата- в англия са само кръгли с други букси. В БГ не ми се и занимава да си късам нервите да ги търся. Успех на всички ;) :beer: :beer: :beer:


ЦЪК ЦЪКЦък за моторче


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Subaru Outback H6 3.0 `05
Subaru Outback H6 3.0 `03
Subaru Outback 2.5 `98 USA
Subaru Legacy 2.2i GX `95
Toyota Corolla D4D `06
Skoda Octavia AXR `07
LR Discovery 300Tdi `96
 4

Съб Яну 05, 2019 3:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1541
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF EJ 20, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 475
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В Гео Милев на Манастирска имаше един хоби магазин за авио и автомоделизъм. Там продават такива моторчета, а ако осите не пасват, би могъл да ползваш ротора от старото. Само давам идея ;)

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Съб Яну 05, 2019 4:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 23, 2009 10:51 pm
Мнения: 380
Местоположение: София
Автомобил: Outback b13 H6, Outback b12 H6
Рейтинг: 88
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Знам го магазинчето, но не ми се занимава с такива правенякис микс. Ламелите на ротора не ми харесаха. От това че е било без четки има тръгнали ламели. Повдигнати. Предпочитам месец чакане и моторче 1:1 неотваряно :)

Alxx написа:
В Гео Милев на Манастирска имаше един хоби магазин за авио и автомоделизъм. Там продават такива моторчета, а ако осите не пасват, би могъл да ползваш ротора от старото. Само давам идея ;)

_________________
Subaru Outback H6 3.0 `05
Subaru Outback H6 3.0 `03
Subaru Outback 2.5 `98 USA
Subaru Legacy 2.2i GX `95
Toyota Corolla D4D `06
Skoda Octavia AXR `07
LR Discovery 300Tdi `96
 15

Съб Яну 05, 2019 4:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 387
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 H6 245ps AT+RLSD
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Осите се коригират с пила/шмиргел и си пасват перфектно. От Китай си поръчах 4 моторчета и за 10лв си оправих всичките драми с централното :good:

Пет Яну 11, 2019 4:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 8 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: aleksandar29, Levkata, mitkoy и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор