Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 1:40 pm



Отговори на тема  [ 17 мнения ] 
 Мотор Аутбек 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Ное 02, 2018 5:14 pm
Мнения: 9
Телефон: 0894791019
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,колеги имам проблем със двигателя на субаруто 2.0 дизел 150 ,скъсан вал и счупен блок като на всеки един счупен мотор ,който се е минал през този филм знае как е,та въпроса ми е някой сменял ли е нов шорт блок със бутала и вал да ли е подобрен има ли разлика в самия блок или е същия боклук като стария в случая като моя 11010AB074,казват че били оправени от болеста били усилени ,но къде точно е усилено е много важно, но аз така на приказки не вярвам ,след това което видях като отворих моя мотор докато не видя и не пипна ,не вярмам да са го направи ли нещо по добре единствено че слагаш нов това да е някаква гаранция че ще искара 150х км ,да кажем,просто още не мога да повярвам Японците как се излагат с този двигател да не може да мине 150-200х км,все японски коли карам но такова недоизмислено чудо на природата не бях виждал толкова тънко направено нещо ,и това да е японски двигател дизел много ми паднха джапанките в очите с тоя мотор ,а така хубавата кола инак,до тук прочетеното и видяното като информация и тн,не видях някой да е минал над 200 х км без да хвърли кърпата мисля ,че е важно всички фенове и хора които искат да карат субару дизел трябва да се информират преди това доста относно двигателя и проблемите със блока и вала.Благодаря на всички мнения предварително.живи и здрави.

Пон Дек 17, 2018 11:05 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има раздел за Дизел във форума с необходимата информация.
Постарай се да пишеш грамотно, моля. :idea:

Пон Дек 17, 2018 11:34 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
То истинските фенове не карат дизели.
Джапанките няма как иначеда печелят ако караха прекалено много нали трябва да денеш 7-8х.лв занлв блок.
Направо изфърляи тоя дизел и инпортваи един н6 и си решаваи проблема с блока завинаги.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Пон Дек 17, 2018 2:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 02, 2018 5:14 pm
Мнения: 9
Телефон: 0894791019
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
[quote="Vmax"]Има раздел за Дизел във форума с необходимата информация.
Постарай се да пишеш грамотно, моля. :idea:[/quote Просто бързам много като пиша и недоглеждам какво съм написал.

Пон Дек 17, 2018 3:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 02, 2018 5:14 pm
Мнения: 9
Телефон: 0894791019
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Mladen99 написа:
То истинските фенове не карат дизели.
Джапанките няма как иначеда печелят ако караха прекалено много нали трябва да денеш 7-8х.лв занлв блок.
Направо изфърляи тоя дизел и инпортваи един н6 и си решаваи проблема с блока завинаги.


Колега съгласен съм с теб ,но не искам да карам бензин

Пон Дек 17, 2018 3:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сбъркал си марката, значи. :pardon:

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Дек 17, 2018 3:48 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
georgi_cbr написа:
.....до тук прочетеното и видяното като информация и тн,не видях някой да е минал над 200 х км без да хвърли кърпата...


Е това е малко пресилено изказване. По-скоро бих те перифразирал така: "всички хвърлили кърпата 2008-2009-та г. не са изкарали и 200 хил. км.", което вече звучи малко по-правдоподобно.

georgi_cbr написа:
... мисля ,че е важно всички фенове и хора които искат да карат субару дизел трябва да се информират преди това доста относно двигателя и проблемите със блока и вала...........


То това си е общовалиден принцип и не се отнася само за Diesel Boxer.

Mladen99 написа:
То истинските фенове не карат дизели.
Джапанките няма как иначеда печелят ако караха прекалено много нали трябва да денеш 7-8х.лв занлв блок.
Направо изфърляи тоя дизел и инпортваи един н6 и си решаваи проблема с блока завинаги.


Младене, без да се засягаш, ама и трите ти твърдения не са съвсем верни :)
Има си фенове, дето си харесваме и караме дизела, и не бих ни определил като неистински Субаристи. Просто сме най-малкият процент.
Смяна на блока излиза 12-13 000 лв. тотал, щото само да си купиш блока за 7-8 хилки и да си го държиш в багажника не става, освен ако не си механик, който може да си направи целия ремонт сам.
На H6 блокът със сигурност е доста по-здрав и измислен, но чак пък да е вечен....

Пон Дек 17, 2018 4:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 02, 2018 5:14 pm
Мнения: 9
Телефон: 0894791019
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
valqk написа:
Сбъркал си марката, значи. :pardon:

Може и да си прав колега.

Пон Дек 17, 2018 6:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 3:28 pm
Мнения: 465
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0'99 & 2.5XT'06
Рейтинг: 347
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги, не всичко е мрак покрай дизела, мой много добър приятел си купи Фори дизел ръчка от Субару Моторс 2008-ма и си го кара човека още с кеф и е доволен много, а не му прощава хич. Със сигурно е различно от бензина, но също е приятно изживяване. Просто всеки със вкуса си. Иначе проблеми навсякъде има, просто трябва да се внимава и да се консултира човек в правилните сервизи.

_________________
Подозирам, че всичко е нарочно...
 13

Пон Дек 17, 2018 7:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 02, 2018 5:14 pm
Мнения: 9
Телефон: 0894791019
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
nikentce написа:
georgi_cbr написа:
.....до тук прочетеното и видяното като информация и тн,не видях някой да е минал над 200 х км без да хвърли кърпата...


Е това е малко пресилено изказване. По-скоро бих те перифразирал така: "всички хвърлили кърпата 2008-2009-та г. не са изкарали и 200 хил. км.", което вече звучи малко по-правдоподобно.

georgi_cbr написа:
... мисля ,че е важно всички фенове и хора които искат да карат субару дизел трябва да се информират преди това доста относно двигателя и проблемите със блока и вала...........


То това си е общовалиден принцип и не се отнася само за Diesel Boxer.

Mladen99 написа:
То истинските фенове не карат дизели.
Джапанките няма как иначеда печелят ако караха прекалено много нали трябва да денеш 7-8х.лв занлв блок.
Направо изфърляи тоя дизел и инпортваи един н6 и си решаваи проблема с блока завинаги.


Младене, без да се засягаш, ама и трите ти твърдения не са съвсем верни :)
Има си фенове, дето си харесваме и караме дизела, и не бих ни определил като неистински Субаристи. Просто сме най-малкият процент.
Смяна на блока излиза 12-13 000 лв. тотал, щото само да си купиш блока за 7-8 хилки и да си го държиш в багажника не става, освен ако не си механик, който може да си направи целия ремонт сам.
На H6 блокът със сигурност е доста по-здрав и измислен, но чак пък да е вечен....



Благодаря за вниманието на колегите,всеки си има мнение по-въпроса и тн.
Варианта за монтиране на бензинов, да може.
По-принцип истинските фенове може и да не карат дизели ,но за хора който обичат дизела като мен и искат 5/100 нафта дизела си е точно за тях ,да вярно друго е 2,5 XT и STI и тн.
Другото за което пак си имам свое мнение е ,че не всички 2008-2009 не са изкарали и 200 хиляди км ,ами и 150 едвам са изкара ли ,защото най-малко половината са със сменени двигатели.Толкова много коли видях дори след 2010 нагоре включително и моята със скъсан вал ,че няма на къде ,просто за мен не е допустимо един двигател да е направен толкова калпав било то дизел или бензин,през годините са минали няма да казвам колко двигатели пред очите ми защото ще излезе ,че се хвалим ,нещо друго толкова тънък колянов вал и толкова слаб блок така направен или е умишлено или инженера не е бил инженер , според мен умишлено е направен така да се сменя със смяната на маслото просто си е изчислен да не кара много км ,и все пак е боксер не се хвалят със изминати км.Кола която струва нова една чанта с пари ,и като марка още по-вече ЯПОНСКА,може би го приемам прекалено лично защото карам само Японски автомобили които по рядко влизат в сервиза ни и реших да мина на Субару но не предполагах да е такъв боклук с една дума тоя дизел,аз дори се притеснявам ако сложа нов блок със вал колко ще кара да карам на страх всеки ден .Да обобщя явно това не е двигателя за този автомобил от видяното след отварянето му и след информацията в нета и информацията от колеги ,просто е един голям късмет на тези които са ги карали толкова километри без ремонт или ремонт за които те самите не знаят.
Моля колегите във форума да не приемат мнението ми като меродавно на 100% и като заяждане ,това все пак е форум за споделяне на информация и тн, за даден въпрос или случай .
Живи и здрави всички ,весели празници и много километри със СУБИТАТА дори и дизелите най-вече.

Пон Дек 17, 2018 7:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнението ти относно "трошливия дизел" на Субару е минимум оформено на база "нов внос" в България. В световен мащаб, дефектните блокове са около 8%, като повечето от тях са сменяни извън гаранция безплатно за сметка на FHI. Това говори статистиката, а, това, че автоморгите тук ти продават "перфектна кола на 73 годишна учителка от Цюрих" е съвсем друга история. Аз лично никак не харесвам дизела, но генерално, не конкретно Субару. Но, това не променя фактите. Заговора за смяна на мотора с маслото, видиш ли да печелят повече от това изобщо няма да се напрягам да коментирам. Това е FHI, не е VW.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Дек 17, 2018 10:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не знам дали правилно ме разбрахте.
1. Субару дизела го спряха вече (нали не бъркам?)
2. Има проблемни серии (от които доста се озовават в БГ, както се оказва) + малко хора карат дизел (понеже е сравнително от скоро, а и т.1).
3. Човек като не си направи проучването (защото е чувал, че Субару е здрава кола) и ... оле мале. (не важи само за дизела, а и за H6,2.0R и т.н.)

от таква гледна точка си сбъркал марката...

Иначе, ако смениш блока (може би главите могат да се ползват и всичко останало и ще има разлика с изцяло нов агрегат?), най-вероятно няма да имаш проблеми.
Почети дизеловата тема и ще видиш, че в последствие оправят проблема...
Както се вижда, има и доволни колеги, просто има и къси клечки ](*,)
Най-вече трябва правилно да си направиш сметката.
Предполагам, вече си намразил марката та... :pardon:

_________________
http://www.hostit.bg/

Вто Дек 18, 2018 1:55 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
valqk написа:
3. Човек като не си направи проучването (защото е чувал, че Субару е здрава кола) и ... оле мале. (не важи само за дизела, а и за H6,2.0R и т.н.)
:

ROFL
Абе колега то не останаха кои знае колко модела, пък и те се чупят отвреме на време :giggle:
Както всяка машина идеално щастие няма.
Въпросът е човек да си направи равносметката плюсове и минуси и да си претцени правилно какво иска, какво може да потдържа и кое каква работа ще му върши. А дали е субару, мубару, или космически кораб няма значение въпрос на приуритети. Е има и малко страст ;)

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Вто Дек 18, 2018 9:19 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не останаха... не случайно карам дърти бангии, заради които марката е легенда... ROFL

_________________
http://www.hostit.bg/

Вто Дек 18, 2018 10:25 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пет Ное 02, 2018 5:14 pm
Мнения: 9
Телефон: 0894791019
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
valqk написа:
Не знам дали правилно ме разбрахте.
1. Субару дизела го спряха вече (нали не бъркам?)
2. Има проблемни серии (от които доста се озовават в БГ, както се оказва) + малко хора карат дизел (понеже е сравнително от скоро, а и т.1).
3. Човек като не си направи проучването (защото е чувал, че Субару е здрава кола) и ... оле мале. (не важи само за дизела, а и за H6,2.0R и т.н.)

от таква гледна точка си сбъркал марката...

Иначе, ако смениш блока (може би главите могат да се ползват и всичко останало и ще има разлика с изцяло нов агрегат?), най-вероятно няма да имаш проблеми.
Почети дизеловата тема и ще видиш, че в последствие оправят проблема...
Както се вижда, има и доволни колеги, просто има и къси клечки ](*,)
Най-вече трябва правилно да си направиш сметката.
Предполагам, вече си намразил марката та... :pardon:



Да колега,напълно си прав,просто с такова желание и мерак я взех тази кола Аудбек2011 год, толкова ми допадна формата,комфорта,дизайна отвън вътре големината на купето вътре толкова просторна кола и 4х4 не бях имал до момента просто си казах това е колата край,и сега като разглобих мотора и ме заболя сърцето ,блок счупен колянов вал скъсан ,всичко отиде на май......ната си!!!! уби ми желанието за всичко ,един ден си мисля да я поправя ,един ден се отказвам,останалото по двигателя е ОК,колата е на 167000 със сервизна книжка,сигурен съм ,че с нов блок или втора употреба на по-малко км нещата ще се наредят ,но просто нямам време и желание да я правя в момента,дори си мисля да я продам така както е.

Вто Дек 18, 2018 11:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не знам какво разбираш под счупен блок - постни снимки да видим. Ако говориш за петите на основните лагери- всички са потрошени, дори и на работещите. Ако няма паднало парче има някаква надежда. Някъде из пловдивско съм чувал, че ги заваряват тия блокове, но колко държат е друг въпрос. Беше ми попаднал такъв блок с проблем в цилиндъра и с напукани пети (има разновидности при напукването) - ами още си върви. Ако колата е с оригинален съединител най- вероятно това е причината за сегашното положение.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Дек 19, 2018 10:57 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако блока може да се ползва - гледах колянов вал + гарнитури и още неща - комплект в ebay.co.uk за около 1500 лири... което може би е приемливо, ако ти се кара тази кола.
Имаше и един мотор на 21 мили!!! от 2015(май) - ама 6500 лири :-~
Също и разни ОЕМ блокове 2010+ - само закачаш глави и периферия и т.н. но пак по 3500...
Не писах, понеже реших, че вече е гледал колегата...

_________________
http://www.hostit.bg/

Сря Дек 19, 2018 1:31 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 17 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор