Субару Форум България https://www.subaruclubbg.com/forum/ |
|
Мнение за Outback Boxer Diesel след 2015 https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=26224 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | Georgivt [ Вто Яну 08, 2019 2:10 pm ] |
Заглавие: | Мнение за Outback Boxer Diesel след 2015 |
Колеги, Виждам, че има много изписано по темата, както тук, така и в чуждите сайтове, но бих искал да помоля за актуални мнения за Outback V5 Diesel 2.0 (150кс) CVT и най-вече проблемния DPF. Какви са Ви впечатленията от официалния дилър и сервиз на Субару в София? Предварително благодаря. Поздрави, |
Автор: | Greg4o [ Вто Яну 08, 2019 10:37 pm ] |
Заглавие: | Re: Мнение за Outback Boxer Diesel след 2015 |
Ако караш много градско и слагаш Марешки нафта |
Автор: | Georgivt [ Сря Яну 09, 2019 12:30 pm ] |
Заглавие: | Re: Мнение за Outback Boxer Diesel след 2015 |
Greg4o написа: Ако караш много градско и слагаш Марешки нафта Благодаря за отговора. Карам предимно градско. На година правя под 10 000 км. Зареждам предимно в Shell или OMV. |
Автор: | nikentce [ Сря Яну 09, 2019 1:14 pm ] |
Заглавие: | Re: Мнение за Outback Boxer Diesel след 2015 |
Georgivt написа: Greg4o написа: Ако караш много градско и слагаш Марешки нафта Благодаря за отговора. Карам предимно градско. На година правя под 10 000 км. Зареждам предимно в Shell или OMV. Човече - за какво ти е дизел тогава? Какво спесятване можеш да постигнеш при такъв цикъл на експлоатация? Не говоря само за Suabru, а за какъвто и да е по-съвременен дизел с DPF. Недей да гледаш само разхода на гориво на 100 км., защото при такъв цикъл на експлоатация той няма да ти е реален. Дизелът загрява много по-бавно, т.е. в по-голяма част(процентово) ще го караш на студен мотор; регенрациите на DPF ще са ти през 150-200 км., а не през 700-800 км.; всичко това ще води до по-честа смяна на масло, повече разходи за добавки; почти сигурно ще "переш" филтъра поне веднъж годишно( около 300 лв. за процедурата ); ще трябва въртиш излишни километри извънградско да го продухваш, и още куп такива досадни неща, струващи пари, породени от цикъла ти на шофиране. Да не говорим за текущата простотия на Лукойл, дето държат изкуствено нафтата с 10% по-скъпа от бензина, а като караш само премиум нафта - разликата надхвърля 20% в момента. Накрая дизелът ще ти излезе по-скъп дори и от турбо бензин с разход 15/100 градско. Дизелът е за пътуване. При под 20 000 км. годишно и под 30% извънградска експлоатация по мое мнение просто не си заслужава от каквато и гледна точка да го погледнеш. Пак повтарям - не става дума за Subaru, а по принцип въобще не си за дизел. Ако изрежеш DPF-а не се знае след 1-2 години дали въобще ще можеш да минаваш ГТП, а и пак това не решава всичките казуси по експлоатация на дизел при такъв цикъл. |
Автор: | Georgivt [ Чет Яну 10, 2019 9:10 am ] |
Заглавие: | Re: Мнение за Outback Boxer Diesel след 2015 |
Колега, Благодаря за изчерпателната информация. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |