Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 )
Автор |
Съобщение |
Vmax
|
Alxx написа: Вземи струна или тел за канали и разчопли отточните каналчета дали не са запушени. Десет минути занимавка е. С тел за канали няма да стане - навита е ала пружина и няма да влезе.. Трябва да намериш дренажните отвори - сваляш калобраните отпред, би трябвало да са там, и ги отпушваш с леко ръчкане. Ако имаш силна прахосмукачка също става После горните на люка ако има боклук; наливаш вода, по възможност прекарваш телта за да изчистиш хубаво и така.
|
|
|
Пет Ное 15, 2019 8:34 pm |
|
|
mandata
Регистриран на: Пет Дек 25, 2009 10:50 pm Мнения: 77 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек 2.0 дизел
Телефон: 0882831036
Рейтинг: 0
|
Здравейте. Някой модели са със саморегулиращи се задни амортисьори (2,0 D). Много по-скъпи са и не виждам някаква полза. Тъй като единият ми е омаслен от 3 години, реших да го сменя, но ми искат 370 лв./бр. Някой има ли представа дали мога да сложа не саморегулиращи се, т.е. ще стане ли смяната, заедно с пружините без проблеми? За два с нормално окачване ми искат 300 (без пружини), което си е също скъпо. Става въпрос за втора ръка амортисьори.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пет Ное 22, 2019 7:01 pm |
|
|
valqk
|
А нови провери ли колко струват (обикновени)?
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Съб Ное 23, 2019 12:39 am |
|
|
tst
|
mandata написа: Здравейте. Някой модели са със саморегулиращи се задни амортисьори (2,0 D). Много по-скъпи са и не виждам някаква полза. Тъй като единият ми е омаслен от 3 години, реших да го сменя, но ми искат 370 лв./бр. Някой има ли представа дали мога да сложа не саморегулиращи се, т.е. ще стане ли смяната, заедно с пружините без проблеми? За два с нормално окачване ми искат 300 (без пружини), което си е също скъпо. Става въпрос за втора ръка амортисьори. Колега, Първо не те съветвам да сменяш само един амортисьор или една пружина (както гледам че натам клониш) - тези неща винаги се сменят по две, защото (от горчив опит го казвам) след като смениш единия другия ще сдаде багажа съвсем скоро. Второ - вероятността да нацелиш читави амортисьори втора употреба е едно на хиляда, така че ще дадеш излишни пари и накрая пак ще отидеш на нови. Както е писал колегата по-горе потърси обикновени нови - има тема по въпроса във форума - само ползвай търсачката Успех
|
|
|
Съб Ное 23, 2019 1:42 pm |
|
|
ico_tech
|
В подкрепа на tst, При всеки автомобил, но особено при високи автомобили като Форестър, използване на различни амортисьори (стар и нов) може да доведе до много по-големи нещастия от това да ти изпусне и другия. Естествено, зависи и как и къде си караш колата, но едно "потапяне" на магистрала може да завърши трагично, не дай си боже по таван.
Използвай отстъпките, които дават вендорите във форума и си вземи два обикновени, но нови амортисьори. Успех.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Ное 24, 2019 12:28 pm |
|
|
Kenshin
Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am Мнения: 831 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
|
Някой има ли проблем с набирането на телефонен номер през мултимедията? Като искам да набера номер ми казва че няма покритие на мрежата, което не е така естествено. Ако набера номера от телефона, разговора си върви нормално, но всеки път трябва да набирам от телефона, в момента в който цъкна от мултимедията и ми казва че няма покритие. Нещо не може да разбере кво се случва. Пробвах да спра 4Г, 3Г, но все тая е. По рано има един Самсунг, с който си рабтоеше ама сега не работи. Някой решавал ли е подобен проблем?
|
|
|
Чет Ное 28, 2019 3:03 pm |
|
|
tst
|
Kenshin написа: Някой има ли проблем с набирането на телефонен номер през мултимедията? Като искам да набера номер ми казва че няма покритие на мрежата, което не е така естествено. Ако набера номера от телефона, разговора си върви нормално, но всеки път трябва да набирам от телефона, в момента в който цъкна от мултимедията и ми казва че няма покритие. Нещо не може да разбере кво се случва. Пробвах да спра 4Г, 3Г, но все тая е. По рано има един Самсунг, с който си рабтоеше ама сега не работи. Някой решавал ли е подобен проблем? Най-вероятно има несъвместимост на версията на bluetooth-а на телефона и мутимедията. Имам същия проблем, само че на друг автомобил - с един телефон набира с друг не.
|
|
|
Чет Ное 28, 2019 5:13 pm |
|
|
Rostislav88
Регистриран на: Пет Ное 06, 2020 9:05 pm Мнения: 3
Автомобил: Subaru OUTBACK 2.5 2010
Рейтинг: 0
|
Здравейте, фенове. Никой не е споделил височината на Аутбек Б14, в чужд горум намерих инфо за американската версия, която не е като европейската. Моят Бек е IV 2010 2.5 и ми изглежда клекнал. Със самонивелиращи амортисьори е и разстоянието от ръба на калника до средата на захвата на джантата е Front 43.3см. Rear 43 см. Моля накой, ако има възможност да сподели какво е разстоянието на неговия Бек отпред и отзад, но и да не е повдиган.
|
|
|
Вто Дек 29, 2020 10:51 pm |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
Здравейте и от мен - аз се опитвам да разбера, с какво се подменят въпросните самонивелиращи се амортисьори (20365AJ061). Намирам това, а ми казаха в сервиз, че не са подходящи. Някой сменял ли задни амортисьори и с какво?
|
|
|
Вто Дек 29, 2020 11:11 pm |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
mindless написа: Здравейте и от мен - аз се опитвам да разбера, с какво се подменят въпросните самонивелиращи се амортисьори (20365AJ061). Намирам това, а ми казаха в сервиз, че не са подходящи. Някой сменял ли задни амортисьори и с какво? Това са амортисьорите ми отзад, как да разбера дали са самоневелиращи се? - по нoмера им - 20365AJ061, не излиза да са самоневелиращи, но това ми бе казано в сервиз. Заместителя от KYB (340057 KYB) изглежда различно, a го дават за директен заместител на 20365AJ061.
|
|
|
Сря Дек 30, 2020 7:20 am |
|
|
Alxx
|
Самонивелиращи са. Заместителят не е такъв и за капак върви с други пружини. Писано е по темата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Дек 30, 2020 5:52 pm |
|
|
tarambuka3500
|
имат ли този странен завършек отдолу, като колба, са саморегулиращи. Обикновените са просто една тръба. предвид че това е част, която ще смените точно веднъж в живота на колата ви (стига да не се експлоатира зверски), моето мнение е да се вземат нови амове. вместо да се правят галимации и перестройки, дето накрая ще излезнат 100-200лв по евтино, но колата вече не е същата. И като цяло бих предположил, че който е инвестирал в ОБК 2010+ надали ще го спънат тия няколко стотачки
|
|
|
Чет Дек 31, 2020 4:16 pm |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
Благодаря за информацията. Звъннах на Субару в Габрово - дадоха ми цена 978,67 лв. с ДДС за брой, което прави операцията с нови предни Каяба общо към 3 хиляди с труда. Възскъпо е по всякакви стандарти според мен. Вероятно компромис, който много други ще направят - само нови предни + закърпване от моргите отзад.
Алтернативно чух за - Каяба + фланци, но не ми е никак ясно какъв би бил крайния резултат, нито откъде се взимат подходящи пружини за работата.
|
Последна промяна mindless на Чет Дек 31, 2020 6:49 pm, променена общо 1 път
|
|
Чет Дек 31, 2020 6:41 pm |
|
|
Vmax
|
mindless написа: Благодаря за информацията. Звъннах на Субару в Габрово - дадоха ми цена 978,67 лв. с ДДС за брой, което прави операцията с нови предни каяба общо към 3 хиляди с труда. Възскъпо е по всякакви стандарти според мен. Вероятно компромис, който много други ще направят - само нови предни + закърпване от моргите отзад. https://pedders.co.uk/amfinder?find=sub ... t_limit=15
|
|
|
Чет Дек 31, 2020 6:48 pm |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
Vmax написа: mindless написа: Благодаря за информацията. Звъннах на Субару в Габрово - дадоха ми цена 978,67 лв. с ДДС за брой, което прави операцията с нови предни каяба общо към 3 хиляди с труда. Възскъпо е по всякакви стандарти според мен. Вероятно компромис, който много други ще направят - само нови предни + закърпване от моргите отзад. https://pedders.co.uk/amfinder?find=sub ... t_limit=15Сърдечно благодаря, това звучи като съвсем смислена алтернатива.
|
|
|
Чет Дек 31, 2020 6:53 pm |
|
|
tarambuka3500
|
|
Съб Яну 02, 2021 7:25 pm |
|
|
Георги1970
Регистриран на: Вто Ное 06, 2012 11:38 am Мнения: 46 Местоположение: Бургас Рейтинг: 0
|
Здравейте, при IV генерация прави ли се пак реглаж на клапаните, както при предходните на всеки 50-60 000км ? И това има ли значение дали е с газово или е само на бензин? Благодаря предварително.
|
|
|
Пон Яну 11, 2021 3:59 pm |
|
|
Vmax
|
Георги1970 написа: Здравейте, при IV генерация прави ли се пак реглаж на клапаните, както при предходните на всеки 50-60 000км ? И това има ли значение дали е с газово или е само на бензин? Благодаря предварително. Прави се - с газ на 50-60 000 в зависимост от качеството на настройката на газовото и състоянието на колата. На бензин е по-голям интервала - пак зависи от състояние и подръжка. И преди да си питал колко струва - при 2.5 е най-евтино до към 100лв ако не греша, при 3.0 - от 1 000лв нагоре в зависимост от това какво ще излезе за смяна ( вериги, обтегачи и т.н. ). Има тема за разходите за подръжка на различните двигатели - погледни я за повече детайли.
|
|
|
Пон Яну 11, 2021 4:57 pm |
|
|
Георги1970
Регистриран на: Вто Ное 06, 2012 11:38 am Мнения: 46 Местоположение: Бургас Рейтинг: 0
|
Благодаря. Питам, защото под една статия за японски автомобили / мисля, че в мобиле/, някой беше коментирал, че на по-новите модели Субару вече не се прави този реглаж на клапаните.
|
|
|
Вто Яну 12, 2021 3:58 pm |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
Здравейте отново, малко продължение на темата за саморегулиращите се амортисьори...
Реални опции до момента: 1. Комплектa на Pedders, предложен от Vmax - цената е ок(900лв общо), но четох променливи коментари за качеството им по английските форуми. 2. Само пружини от Pedders (170лв/бр) + Каяба. Цената става 300-320лв на страна. Според съпорта на Pedders - ще работи ок, мнения не съм намерил.
Оказва се, че американския модел B14 е с конвенционални амортисьори и пружини. Заместител за амортисьорите (20365AJ02B) са налични на пазара тук, но пружините (20380AJ07A) не ги намирам... Да кажем, пружините могат да се внесат и от САЩ, цената им е символична (45-50 долара), с всички такси, транспорт и мита едва ли ще минат 150лв. Амортисьорите се намират по 120-130 лв (BILSTEIN). Общата цена ще е 250-300лв на страна. Въпросите, на които за сега не намирам отговор са: 1. Има ли други разлики по окачването м/у УСА и Европа/Свят или мога да сменя само този компонент без драми. 2. Освен пружината и амортисьора, ще трябват ли и нови Spring Seat (20375FG000) и Strut Mount (20370YC002) или ще паснат на сегашните ми. 3. Американският модел е 2см по-висок, което повдига въпроса, дали мога да сменя само задните компоненти без да наклоня прекалено колата напред... 4. Сигурен съм, че руснаците са "открили топлата вода", кои налични в Европа пружини работят за модела, но нещо не се ориентирам на руски...
Цените на оригиналните части в САЩ са ужасно дразнещо ниски...
|
|
|
Пет Яну 15, 2021 10:24 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта |
|