Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:52 pm



Отговори на тема  [ 271 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Следваща
 Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 ) 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Авг 20, 2015 10:58 am
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Открих теми за "особености" на Субару Аутбек I,II и III,а не открих за IV. Така,че ако не греша,не е лошо да имаме отзиви и коментари и за тази серия.

Чет Мар 17, 2016 2:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am
Мнения: 593
Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
По-точно би било - "...IV (2010-2013)"

Пет Мар 18, 2016 6:16 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Окт 20, 2015 9:07 pm
Мнения: 52
Автомобил: Subaru Outback 3.6R 2010
Рейтинг: 26
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
PitM написа:
По-точно би било - "...IV (2010-2013)"

Колегата вероятно има предвид, че 4ките са модел 2010та, но реално първите регистрации започват септември 2009.

Вто Мар 22, 2016 12:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 20, 2015 10:58 am
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Outback IV
Модификация (Двигател) Брой врати Мощност (к.с.) Тип купе Брой места Нач. на пр-во Край на пр-во
3.6R AWD (249 Hp) 4/5 249 Комби 5 2009 2013
2.5i AWD (167Hp) 4/5 167 Комби 5 2009 2013
2.5i (170 Hp) Limited 5 170 Комби 4+1 2010 2011

Сря Мар 23, 2016 11:18 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 14, 2013 5:16 pm
Мнения: 91
Skype: subarupartsbg
Автомобил: subaru
Телефон: 070090017
Рейтинг: 49
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Прикачени файлове:
Capture.JPG


ето така е по лесно


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
София, Люлин 6, бул. Петър Дертлиев 57
тел. за контакт 0700 9 0017

Сря Мар 23, 2016 11:59 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 06, 2016 10:22 pm
Мнения: 40
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback IV 2.0 D 2011
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
KODIAK написа:
Outback IV
Модификация (Двигател) Брой врати Мощност (к.с.) Тип купе Брой места Нач. на пр-во Край на пр-во
3.6R AWD (249 Hp) 4/5 249 Комби 5 2009 2013
2.5i AWD (167Hp) 4/5 167 Комби 5 2009 2013
2.5i (170 Hp) Limited 5 170 Комби 4+1 2010 2011


Добавям и дизеловата версия на модела:

Модификация (Двигател): 2.0D AWD (150Hp) Boxer Diesel 4
Брой врати: 4/5
Мощност (к.с.): 150
Тип купе: комби
Брой места: 4+1
Нач. на пр-во: 2010
Край на пр-во: 2013

_________________
AIKIDO - Това не е за всеки, въпреки че на всеки му се налага да живее...

Вто Окт 11, 2016 8:45 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
добре, да кажа и аз нещо.

Колата е по-добра от предишния модел :hello:
(казвам го като човек управлявал OBK2005 повече от 7 години)

по-голяма, по-комфортна, по-икономична (дизел 2.0 vs. бензин 2.5), по-обезшумена, по-стабилна в завой, по-модерно оборудване вътре.

Чет Окт 13, 2016 7:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 09, 2014 2:35 pm
Мнения: 61
Местоположение: Русе
Автомобил: Outback H6 2004
Телефон: 0896846556
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Няма да е лошо да има повече мнения, особено от хора, които могат да направят сравнение с предишния модел. Лично за мен като дойде време да сменям сегашния основния проблем ще бъде избора на двигател: 2,5 доста слаб за купето, остава 3,6 или дизел :lipseal:
Да не забравя и CVT кутията е леко противоречива като поведение и усещане ...

Пон Окт 24, 2016 10:42 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
plm написа:
Лично за мен като дойде време да сменям сегашния основния проблем ще бъде избора на двигател: 2,5 доста слаб за купето, остава 3,6 или дизел

Така е..., не може да им се отрече на FHI, богат избор и умеят да печелят клиенти ROFL ROFL ROFL .
И при мен това е основния проблем, като дойде време просто не виждам какво може да се вземе(адекватно за парите си и времето горе-долу).Стигнах до заключението, че ще си карам с тази още известно време, пък дано да разнообразят малко двигателната гама(и не само) за в бъдеще.

Пон Окт 24, 2016 12:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am
Мнения: 593
Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Според мен това твърдение, че 2.5 двигателя бил слаб за купето, си е чист форумен фолклор. Тези 175 коня са напълно достатъчни и осигуряват възможност да се кара със 120-130 по баири (като Витиня) независимо с колко пасажери и багаж, както и с включен климатик. Дори не е нужно да си настъпил докрай.
Преди да купя направих тест-драйв на същия модел с 3.6 - естествено, че върви повече. Шестакът е за предпочитане ако имате каравана, лодка или теглите ремарке и ако предпочитанията ви са за допълнителна мощност, но тогава трябва да се съобразяват по-високи: разход, данък и цени за консумативите.
Данните за динамиката са известни и понеже аз не считам Аутбек, Легаси и Форестер за бегачки, то ускорението им е напълно приемливо.
 23

Пон Окт 24, 2016 2:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А проблемите с прегряването дали са разрешени при Б14?

@stiffbg - няма да имаш проблем с газифицирането с обикновен ГИ с ОБД2, доколкото знам няма големи разлики с предния модел, а те са на 80% газифицирани, но ако можеш да си позволиш течна - по-добре сложи такава...

А относно смяна на Б12/13 с Б14...аз честно казано, чакам някакво развитие с хибриди/електрически коли, и като гледам как Суби не влагат грам усилие в тази посока, не виждам как ще наваксат.

Пон Яну 02, 2017 7:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Online

Регистриран на: Нед Ное 14, 2010 12:55 am
Мнения: 57
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
За мен този модел и тип автомобил му подхожда повече дизел (лично мнение, може би защото карам такъв). Върви много добре, по тих е на високи скорости (по-ниски обороти), тяга за изпреварване бол и прочие. Разход около 7.0-7.5. Преди имах бензиново субару (без газ), вървеше по-малко и гореше 2+ литра повече.

Вто Яну 03, 2017 1:47 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Окт 20, 2015 9:07 pm
Мнения: 52
Автомобил: Subaru Outback 3.6R 2010
Рейтинг: 26
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
stiffbg написа:
Благодаря и на двама ви за съветите. Май ще поизчакам и ще се поогледам повечко, че с газова, гуми и другите неща идва над бюджета колата.

Колега, и аз като теб, почнах да се оглеждам от септ. 2015 за бек 13 фейслифт или 14.

През това време доста четох, основно тук, но и на други места, и останах с твърдото убеждение, че шанса да напазарувам нов (5-8г.) и запазен бек оттук на добра цена е минимален.

По някое време се свързах с Бат ни Буби тука във форума и той отдели доста време да ме "образова" на темата, и след няколко месеца на търсения, с него намерихме в Швейцария много добра бройка Б14 3.6 за 13.5к франка.

Първоначално и на мен ми идваше цената по-висока от бройките тук, но накрая като финализирахме всички и теглих чертата, се оказа, че бека ми излиза поне 10% по-евтин от подобна адекватна бройка, продавана тук (реално адекватна, не само "рекламирана" като такава гробница, като с такива е пълен пазара)

Пет Яну 06, 2017 3:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 06, 2016 10:22 pm
Мнения: 40
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback IV 2.0 D 2011
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Малко впечатления при близо една година шофиране с Outback 2.0 D:
Поведение на пътя - безупречно;
комфорт и удобство - също безупречно
реален разход на дизеллово гориво - 8.0 - 8.5 смесено

Проблеми:
Изключетлно дрзнещ проблем е филтърът за твърди частици (DPF филтъра). Постоянно слагам добавки в горивото, карам на високи обороти (на магистралата) и въпреки това вече втори път в рамките на 2 месеца ми светна лампата и влиза в авариен режим. Една регенерация на филтъра в сервиз е 100 лв. Не знам какво да правя... най-лесно е да се премахне, обаче какъв е смисълът?! Разбира се колата не е виновна, а шибаните български горива! Явно в нашата "прекрасна" държава не можеш да имаш дизелова кола, която да изхвърля малко вредни емисии.

И едно нещо, което не е проблем но малко ме дразни:
Доста силно се чува тропането, когато преминавам по неравноси по пътя (разбирайте нявсякъде в България, защото то гладки пътища няма), но разбрах, че това било нормално за Субару и въобще за японските автомобили.

_________________
AIKIDO - Това не е за всеки, въпреки че на всеки му се налага да живее...

Пон Авг 07, 2017 8:20 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 25, 2009 10:50 pm
Мнения: 77
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек 2.0 дизел
Телефон: 0882831036
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Карам дизелова 4-ка от Коледа 2016 г.
При спокойно каране гори средно 6 л./100 км. Не ми е святкала никаква лампа за проблеми.
Фаровете ми светеха лошо, но този проблем се оправя с разглобяване и ремонт на рефлекторите на ксенона. За този проблем в Пловдив, никога не ходете на сервиз "Квалитет" - по пътя за Куклен, където поправят люкове и ел.стъкла - голям мизерник е и работата му е много зле. По-добре при Стоян, който прави брони - 0898620306
За този Аутбек, дизеловия двигател 150 к.с. е достатъчен, но скоростите ми идват къси - настъпвам малко на 1-ва и чука прекъсвача на 4600 оборота.
В завой не е намирам за много стабилна - накланя се като всяко друга кола.
Спирачките не са от най-добрите - бая здраво трябва да се натискат.
Тиха и комфортна, но не е много маневрена или просто е много голяма. Трудно е вкарвам в криви гаражни клетки, където съм влизал без проблеми с Хонда ЦР-В, Тойота Карина Е и др.
Има тропане по неравности - предполагам, че са от тампоните на стабилизиращата щанга отпред.
Има осезаемо отделяне на съединителя (може да е от моята кола), когато се превключват скоростите. Дали от големия въртящ момент или кофти демпфер, но се усеща изключването и по-малко включването на предавките.
Като цяло - колата е добре.

Пет Сеп 15, 2017 3:39 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 831
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Много добре се пътува, не знам за платнените седалки но кожени са като фотьойли и комфортни и багажника е дооста голям. Извънградско 7.5-8.5 бензин за CVT. Ръчките не знам колко дават. Особенностите са в CVT-то.

Вто Яну 23, 2018 3:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm
Мнения: 292
Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На задната седалка дали могат да се съберат 3 детски столчета?
На стария бек В12 не става. Влизат, но закопчалките на коланите са супер навътре в седалката и идват под столчетата и е ужас. Опция е да се закопчаят двете външни столчета и после да се пробваш да закопчаеш средното (негавата закопчалка за колана е малко по дълга). След 7 минути борба се отказах. За един път може и да стане но за постоянно ](*,)

Вто Яну 23, 2018 4:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am
Мнения: 593
Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
stoychod написа:
На задната седалка дали могат да се съберат 3 детски столчета?


Събират се. Има три колана (за три пасажера) и възможност за укрепването им.

Вто Яну 23, 2018 5:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm
Мнения: 292
Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мерси за отговора. И при мен има 3 пълноценни колана отзад за 3 пасажера, но реално не успях да вместя 3 столчета. Коланите са там но много трудно може да се бръкне между столчетата за да се щракнат. Ще погледна как са направени при по-новите беци. Може да е по-широко отзад и по-удобно. Не знам с Изофикс системата дали не е много по лесно - моя май няма такава.

Вто Яну 23, 2018 6:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 831
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
stoychod написа:
Мерси за отговора. И при мен има 3 пълноценни колана отзад за 3 пасажера, но реално не успях да вместя 3 столчета. Коланите са там но много трудно може да се бръкне между столчетата за да се щракнат. Ще погледна как са направени при по-новите беци. Може да е по-широко отзад и по-удобно. Не знам с Изофикс системата дали не е много по лесно - моя май няма такава.


Отзад няма нищо общо с B13-ката, особено с тия лягащи седалки направо предпочитам на дълъг път някой да ме кара :D. Виж в някоя книжка на колата колко места има за isofix отзад, мисля че са 3. На всяка седалка има по 2 пъпки за isofix тъй че трябва да са 3.

Сря Яну 24, 2018 2:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 271 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор