Отговори на тема  [ 273 мнения ]  стр Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Следваща
 Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 ) 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Ное 08, 2015 12:49 pm
Мнения: 22
Автомобил: Forester II 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

След кратка пауза :) смятам да се завърна към голямото семейство на Субару.

Обмислям покупката на Outback 3,6 IV-та генерация, автомат, до тук добре.

Поразгледах, попрочетох, но, възникват два въпроса:
1. Автомата
- в два варианта: 5 степенен автомат и Lineatronic CVT
Като се различават по селектора зад лоста за скорости..
(не знам дали съм прав, това е въпроса...)
Предимствата на едната и другата са ми известни, от към разход и възможности за теглене... но до там, реално, за мен по-скоро няма значение коя ще е... евентуално ако взема каравана в последствие...

2. McIntosh; R Limited; Exclusive;
- и други, знайни и не знайни означения от българските авто търгаши...

Реално, каква е разликата, освен декоративните елементи и озвучаването?

Ще съм благодарен и се надявам скоро да се похваля с новото лично мпс!

Пет Яну 15, 2021 10:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 217
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
1. Автоматът е само един на 3.6 до 2014г., а именно 5Е-АТ класически 5 степенен автомат. Желателно е да се обучи при Калин и колата заспива. До 2014г. CVT се монтира само на малкия двигател 2.5. От 2015г. CVT има и на 3.6 за някои пазари извън ЕС.
2. McIntosh - озвучителна система с прилично качество, монтира се на европейки, R Limited - ниво на оборудване за американския пазар.

Тествай един 3.6 и тогава търси Bat Bubi/Боян/, няма да съжаляваш и за двата избора: какъв автомобил да си купиш и от кого. ;)

_________________
Outback Touring XT 2020
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi
 7

Съб Яну 16, 2021 4:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 08, 2015 12:49 pm
Мнения: 22
Автомобил: Forester II 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
kvark написа:
1. Автоматът е само един на 3.6 до 2014г., а именно 5Е-АТ класически 5 степенен автомат. Желателно е да се обучи при Калин и колата заспива. До 2014г. CVT се монтира само на малкия двигател 2.5. От 2015г. CVT има и на 3.6 за някои пазари извън ЕС.
2. McIntosh - озвучителна система с прилично качество, монтира се на европейки, R Limited - ниво на оборудване за американския пазар.

Тествай един 3.6 и тогава търси Bat Bubi/Боян/, няма да съжаляваш и за двата избора: какъв автомобил да си купиш и от кого. ;)


Благодаря!

Съб Яну 16, 2021 5:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am
Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Към опциите за подмяна на задните амортисьори добавям и следните от Амазон - готови комплекти за замяна предназначени за американския модел:

1. Монро за 660лв двата (доставени до България)
Изображение

2. Каяба за 760лв двата (доставени до България)

Изображение

Излизат по-евтино от Педърс, качеството предполагам ще е подобно или по-добро.

Нед Яну 17, 2021 10:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Ное 20, 2007 1:19 pm
Мнения: 150
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.6 B14
Рейтинг: 242
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kvark написа:
1. Автоматът е само един на 3.6 до 2014г., а именно 5Е-АТ класически 5 степенен автомат. Желателно е да се обучи при Калин и колата заспива. До 2014г. CVT се монтира само на малкия двигател 2.5. От 2015г. CVT има и на 3.6 за някои пазари извън ЕС.
2. McIntosh - озвучителна система с прилично качество, монтира се на европейки, R Limited - ниво на оборудване за американския пазар.

Тествай един 3.6 и тогава търси Bat Bubi/Боян/, няма да съжаляваш и за двата избора: какъв автомобил да си купиш и от кого. ;)


Здрасти,

Аз съм с 3.6 2012, докарана от Швейцария с безценната помощ на Bat Bubi.


Накратко колата наистина е от най-добрите на марката. 4то Субару карам от 2008ма и синът ми си купи Легаси 3.0, т.е. пето Субару в семейството.
Предния Outback Б12 (3.0 2004) е най-здравата кола, която някога съм имал. Карах го 7 години - над 100К километри на газ.

3.6цата карам от 3 години.
Основни предимства(спрямо OB B12 и B13):
- по 5 см е по-широка, висока и дълга. Най-много се усеща на задните седалки - място за краката има и за по-високи хора(>185см)
- перата на волана са страхотна екстра, която оценяваш след като я имаш :) По празниците карах Легасито на сина ми и се оказа, че МНОГО ми липсва при спусканията
- Може да си вържеш телефона за разговори или за слушане музика
Основен недостатък:
- много кекавите фарове - известно е, че се горят и възстановяването на рефлектора е неизбежно(около 300лв ми взеха)
- аудио системата е по-кекава, въпреки, че е с повече екстри
- пищенето при забравени фарове, превключване режимите на автомата, отваряне/затваряне на врати.....е малко дразнещо
- цената за хубав екземпляр е доста над тези по нашите автокъщи. НО СИ СТРУВА!!!

Пак бих си купил такава и отново през Bat Bubi.

Ако си в София, може да се видим и да я погледнеш/тестваш.
Ясен
0887801024

Пет Яну 22, 2021 11:11 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
към колегата с амортисьорите:

на Б13 (предходния модел) пак е така - за европа саморегулиращи, за САЩ - обикновени.
разлика ИМА - американският модел е по-висок с около сантиметър, и дефакто трябва да подмениш всички 4 пружини+амове, за да са ок нещата.
не става само с 2та задни ам-а.

силно подозирам, че и за B14 е така #-o

Сря Яну 27, 2021 8:13 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am
Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
tarambuka3500 написа:
към колегата с амортисьорите:

на Б13 (предходния модел) пак е така - за европа саморегулиращи, за САЩ - обикновени.
разлика ИМА - американският модел е по-висок с около сантиметър, и дефакто трябва да подмениш всички 4 пружини+амове, за да са ок нещата.
не става само с 2та задни ам-а.

силно подозирам, че и за B14 е така #-o


Привет, намерих два цели макферсона свалени от американски аутбек, които според мен паснаха идеално. Все пак реших да сложа и фланци (3см отзад, 0.5см отпред - размера беше избран основно с идеята, да не сменям шпилки). Крайният резултат е около 1-1.5см по-голямо разстояние отзад (ос до калник) при празна кола. Не виждам някаква съществена промяна в поведението на колата, но не съм я и товарил много, за да видя дали ще "клекне". Амортисьорите за американския модел се налични в България на около 120-130 лв броя - нови на Билщайн.

Пон Фев 01, 2021 9:49 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 25, 2014 9:31 am
Мнения: 415
Местоположение: София
Автомобил: Outback '99 AT, B14, 3.6 Executive
Рейтинг: 64
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,

Покарах вече седмица новия Аутбек и имам въпроси/разлики с другите генерации.

- Винаги като запаля и иска да натисна Agree иначе не се маха. Има ли някакъв начин да го потвърдя и да забравя?
- Блутута ушким се оправих, но не е идеално. Гледах клипчета и всичко може да се настои с гласови команди. Естествено това е за американския пазар, но моята е европейка и има същите бутони. Казвам командата Bluetooth setup, но ми казва, че няма такава опция в менютом ама аз я виждам на дисплея...........
- Навигацията хич не се оправих. Намира ме къде съм, но карта няма, все едно съм в пустинята. Всичко е бяло и една стрелкичка. Липсва ми диск 3 от комплекта, сигурно той трябва да е в CDто, за да работи?
- Ръчната спирачка да е бутни, за да включиш и дръпни да отпуснеш в много объркващо в началото. Добре, че би Б15 вече са го оправили и е в средата зад скоростния лост.
- Как се пускат пръскалките за миене на фаровете? Няма отделно копче, така че може да не работят при мен.
- Щората на багажника не е плътно зад задния ред седални и има една дупка. За Б13 имаше един издатък да покрива тази част. Как е при вас, може при мен да липсва?
- Фаровете ми са Ксенон само на къси, може ли да се преправи и къде? Знам че имат проблем с рефлекторите, а и единия леееко се запотява, та като ги свалям направо да оправям всичко?
- Keyless & Keyless Go....... леле това докато му свикна. Много е удобно по принцип, но ако се и заключваше сама като се отдалеча 15 м щеше да е екстра. Тъпото е, че не може да пробваш дали си заключил, защото пробвайки ще я отключиш и после пак заключиш и като пробваш пак ще се отключи...... Сега просто си я заключвам и не пипам.
- Някой знае ли как се махат щипките които държат стелките на предните седалки?
- Къде се намира суб буфера?
- На авматурното табло стрелкичката най-ляво долу ДА НЕ СЕ ГЛЕДА. Това е разходомер...... WTF.
- Има 2 копчета на часовника но не правят нищо, защото часовника се настройва през менюто. При вас така ли е ? Не мога да го направя 24H моуд.

Сигурно има още нещо, но това е като за начало. :idea: ROFL :bow:
:subaru_rulz:

Поздрави,
Лазар

_________________
If in doubt.......FLAT 6

Не карам пил и не пия карал.

... важно е да знаеш числата колко са ти...

Сря Фев 10, 2021 3:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 02, 2018 5:34 pm
Мнения: 41
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 3.6
Рейтинг: 64
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Agree-то май не може да се махне. Все ще пита. А пък ако някой знае, ще е добре дошло и за мен :)
Пробвай дали е заключено на задните врати. Те не са толкова "умни".
На моята щора за багажника има едно "парцалче" с пръчка да се закрепи напред и да закрие дупката. Мисля има и стрелки на корите вътре, показващи къде да се поставят гумираните накрайници на пръчката. Пропуснах да пиша, че "парцалчето" е част от щората, да не го търсиш отделно.
Пръскалките се пускат заедно с пръскалките за предното стъкло, но трябва да ти светят и фаровете.
Разходомера е много хубаво нещо-свикваш да го поглеждаш и установяваш, че малко да отпуснеш газта и можеш да го закараш под средата. Скоростта не пада много, но караш по-икономично.
За навигацията явно ти липсва диска. Не се кахъри и без това оригиналния е безвъзвратно остарял. Не, че последния, който се намира, е много съвременен, ама...Аз имам оригиналния, но в СД-то е вкаран допълнително правен с "новата" версия, май от 2016-та :(
Буфера е в багажника, поне моя, но аз съм с Макинтош. Не, че Макинтоша прави чудеса със звука. Имал съм коли със заводско аудио, които се справяха доста по-добре.

Сря Фев 10, 2021 4:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm
Мнения: 2159
Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Lazarus написа:
Здравейте,

Покарах вече седмица новия Аутбек и имам въпроси/разлики с другите генерации.

- Винаги като запаля и иска да натисна Agree иначе не се маха. Има ли някакъв начин да го потвърдя и да забравя?
- Блутута ушким се оправих, но не е идеално. Гледах клипчета и всичко може да се настои с гласови команди. Естествено това е за американския пазар, но моята е европейка и има същите бутони. Казвам командата Bluetooth setup, но ми казва, че няма такава опция в менютом ама аз я виждам на дисплея...........
- Навигацията хич не се оправих. Намира ме къде съм, но карта няма, все едно съм в пустинята. Всичко е бяло и една стрелкичка. Липсва ми диск 3 от комплекта, сигурно той трябва да е в CDто, за да работи?
- Ръчната спирачка да е бутни, за да включиш и дръпни да отпуснеш в много объркващо в началото. Добре, че би Б15 вече са го оправили и е в средата зад скоростния лост.
- Как се пускат пръскалките за миене на фаровете? Няма отделно копче, така че може да не работят при мен.
- Щората на багажника не е плътно зад задния ред седални и има една дупка. За Б13 имаше един издатък да покрива тази част. Как е при вас, може при мен да липсва?
- Фаровете ми са Ксенон само на къси, може ли да се преправи и къде? Знам че имат проблем с рефлекторите, а и единия леееко се запотява, та като ги свалям направо да оправям всичко?
- Keyless & Keyless Go....... леле това докато му свикна. Много е удобно по принцип, но ако се и заключваше сама като се отдалеча 15 м щеше да е екстра. Тъпото е, че не може да пробваш дали си заключил, защото пробвайки ще я отключиш и после пак заключиш и като пробваш пак ще се отключи...... Сега просто си я заключвам и не пипам.
- Някой знае ли как се махат щипките които държат стелките на предните седалки?
- Къде се намира суб буфера?
- На авматурното табло стрелкичката най-ляво долу ДА НЕ СЕ ГЛЕДА. Това е разходомер...... WTF.
- Има 2 копчета на часовника но не правят нищо, защото часовника се настройва през менюто. При вас така ли е ? Не мога да го направя 24H моуд.

Сигурно има още нещо, но това е като за начало. :idea: ROFL :bow:
:subaru_rulz:

Поздрави,
Лазар


Мога га ти помогна със следните съвети:

1. Диска не ти липсва, а е в DVD четеца под основното CD(което реално виждаш) - има капаче с надпис DVD, то се сваля с нокът от долната му част в средата повдигаш и "чудо" - появява се прореза на DVD четеца;)ако нямаш навигация за БГ си изтегли от форума (има тема), запиши на бавна скорост на двуслойно DVD 8,7GB. За да я разпознае - първо пъхаш оригинален диск от тези които имаш и след това новия записан с БГ навигацията. Честно да ти кажа подкарах я, но не я ползвам...използвам гугълската от телефона.
2. Фаровете ги дай за пълно рециклиране, аз се доверих на Car Valeting - https://carvaleting.bg/ , скъпо е, но качествено(оставаш без кола за 3 до 5 дни) и с гаранция.
3. За часовника - да копчетата нищо не правят - влизаш в менюто, от там в настройките на навигацията и задаваш часовата зона...имаш опция 12/24 за избор и часовника се настройва сам.
4. Блутута ме измъчи, но се справих - връзваш си телефона, маркираш си всички контакти от телефонния си указател и им даваш изпращане през блутут към медията на колата и хоп указателя е пълен с имена (след добавяне на нови контакти...същата процедура за да се актуализират).
За връзване на аудиото през блутута е повечко игра - през AUX задаваш че искаш да вържеш през блутут външен плейър...то ти казва че вече е вързан, потвърждаваш че искаш да го "разкачиш" и го регистрираш наново ...абе игра си е, пиши ми да се разберем как да помогна по телефона, ако мога.

Дано съм бил полезен.

_________________
Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011
Пламен Маринов
 30

Чет Фев 11, 2021 1:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Фев 11, 2021 4:34 pm
Мнения: 1
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги! На вълна съм смяна на автомобила и доста сериозно съм се спрял на аутбек 3.6. Все още доопипвам почвата и проучвам нещата, та споделяйки идеята си с един познат, той ми спомена за "меки клапани" и че слагането на газова уредба не е много удачен вариант...тепърва ще търся информация и отзиви за Субару на газ...та ако има някой с някакъв опит по въпроса... Бих бил благодарен да сподели :)

Чет Фев 11, 2021 4:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 217
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моят Бек с неговите "меки клапани" за 4.5г. навъртя едни 200 000км на газ и чудно не са се "втърдили" все още. :-~
На всички твои въпроси има отговори във форума, поразрови се, ще намериш адски много полезна информация. За останалото питай, колегите са насреща. ;)

_________________
Outback Touring XT 2020
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi

Чет Фев 11, 2021 5:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сподели им, че твоите не са "нов внос, на реални километри" и каква им е реалната пазарна стойност? ;) Хората масово си купуват кочини, все пак...

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Фев 11, 2021 8:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 25, 2014 9:31 am
Мнения: 415
Местоположение: София
Автомобил: Outback '99 AT, B14, 3.6 Executive
Рейтинг: 64
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
[quote="Pacone

Мога га ти помогна със следните съвети:

1. Диска не ти липсва, а е в DVD четеца под основното CD(което реално виждаш) - има капаче с надпис DVD, то се сваля с нокът от долната му част в средата повдигаш и "чудо" - появява се прореза на DVD четеца;)ако нямаш навигация за БГ си изтегли от форума (има тема), запиши на бавна скорост на двуслойно DVD 8,7GB. За да я разпознае - първо пъхаш оригинален диск от тези които имаш и след това новия записан с БГ навигацията. Честно да ти кажа подкарах я, но не я ползвам...използвам гугълската от телефона.
2. Фаровете ги дай за пълно рециклиране, аз се доверих на Car Valeting - https://carvaleting.bg/ , скъпо е, но качествено(оставаш без кола за 3 до 5 дни) и с гаранция.
3. За часовника - да копчетата нищо не правят - влизаш в менюто, от там в настройките на навигацията и задаваш часовата зона...имаш опция 12/24 за избор и часовника се настройва сам.
4. Блутута ме измъчи, но се справих - връзваш си телефона, маркираш си всички контакти от телефонния си указател и им даваш изпращане през блутут към медията на колата и хоп указателя е пълен с имена (след добавяне на нови контакти...същата процедура за да се актуализират).
За връзване на аудиото през блутута е повечко игра - през AUX задаваш че искаш да вържеш през блутут външен плейър...то ти казва че вече е вързан, потвърждаваш че искаш да го "разкачиш" и го регистрираш наново ...абе игра си е, пиши ми да се разберем как да помогна по телефона, ако мога.

Дано съм бил полезен.[/quote]


Да, много ми помогна. Всичко което каза ми е полезно, ще пиша и на лично.

Поздрави,
Лазар

_________________
If in doubt.......FLAT 6

Не карам пил и не пия карал.

... важно е да знаеш числата колко са ти...

Чет Фев 11, 2021 9:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
- Щората на багажника не е плътно зад задния ред седални и има една дупка. За Б13 имаше един издатък да покрива тази част. Как е при вас, може при мен да липсва?
>> При мен има едно допълнително парче дето виси, част от щората е, и покрива дупката. Направено е така, защото облегалките на задните седалки могат да се регулират по наклон, и разстоянието от тях до щората е променливо.

- Keyless & Keyless Go....... леле това докато му свикна. Много е удобно по принцип, но ако се и заключваше сама като се отдалеча 15 м щеше да е екстра. Тъпото е, че не може да пробваш дали си заключил, защото пробвайки ще я отключиш и после пак заключиш и като пробваш пак ще се отключи...... Сега просто си я заключвам и не пипам.
>> пробваш на задните врати. Аз откакто минах на keyless, вече на обикновена кола с ключ ми е някакъв кахър - с хубавото много лесно се свиква :)

Съб Фев 13, 2021 7:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 09, 2019 10:32 pm
Мнения: 5
Местоположение: София
Автомобил: Outback 2013 3.6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
kvark написа:
1. Автоматът е само един на 3.6 до 2014г., а именно 5Е-АТ класически 5 степенен автомат. Желателно е да се обучи при Калин и колата заспива. До 2014г. CVT се монтира само на малкия двигател 2.5. От 2015г. CVT има и на 3.6 за някои пазари извън ЕС.
2. McIntosh - озвучителна система с прилично качество, монтира се на европейки, R Limited - ниво на оборудване за американския пазар.

Тествай един 3.6 и тогава търси Bat Bubi/Боян/, няма да съжаляваш и за двата избора: какъв автомобил да си купиш и от кого. ;)

Привет,

Имам канадски аутбек 2013 и ми е любопитно какво трябва да се обучава на кутията.
Може ли да получа някакви координати на въпросния Калин?

Пет Мар 05, 2021 11:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
viewtopic.php?f=10&t=23266

Съб Мар 06, 2021 10:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 11, 2014 10:31 pm
Мнения: 48
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте ,колеги карам Б14 2.5 ,2012 го. От около половин година,смених задните заводски амортисьори които са саморегулиращи,но единият изпусна и сложих обикновенни ,но ми трябват сега и пружини за тази конверсия. Колегите от Русия са намерили начин как да става това и са описали всичко в нагледнаа таблица,аз намерих всичко ,но пружините се оказаха проблем. Ако някой има идея от какво става или има идея как да ги набавя ,защото ги намирам само в Русия.
Ето и снимка на всичко нужно за конверсията от руския форум.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Мар 22, 2021 10:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте, тъй като не намерих много информация по въпроса, реших да попитам тук. Какво представляват кормилните рейки на Б14-ките с 3.6 мотора? Прави ми впечатление, че няма механична хидравлична помпа, задвижвана от аксесоарния ремък. Тоест или е електрохидравлика или е някакъв електромотор, който механично помага за усилването - или към рейката или на кормилния прът. В тази връзка, тъй като очевидно и тези рейки са слаби и си потропват, рециклират ли се успешно, кой ги рециклира и какво струва? Всякаква информация по темата ми е добре дошла.

П.П. Намерих я рейката, как изглежда, има електромотор на самата нея, но остава въпросът, някой успява ли да се справи с тропането и на каква цена?

Вто Мар 23, 2021 12:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
До колкото знам електрическите ги рециклират успешно. Хидравличните - не.

_________________
http://www.hostit.bg/

Вто Мар 23, 2021 2:15 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Отговори на тема   [ 273 мнения ]  стр Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор