Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 )
Автор |
Съобщение |
Vmax
|
Alxx написа: Вземи струна или тел за канали и разчопли отточните каналчета дали не са запушени. Десет минути занимавка е. С тел за канали няма да стане - навита е ала пружина и няма да влезе.. Трябва да намериш дренажните отвори - сваляш калобраните отпред, би трябвало да са там, и ги отпушваш с леко ръчкане. Ако имаш силна прахосмукачка също става После горните на люка ако има боклук; наливаш вода, по възможност прекарваш телта за да изчистиш хубаво и така.
|
|
|
Пет Ное 15, 2019 8:34 pm |
|
|
mandata
Регистриран на: Пет Дек 25, 2009 10:50 pm Мнения: 77 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек 2.0 дизел
Телефон: 0882831036
Рейтинг: 0
|
Здравейте. Някой модели са със саморегулиращи се задни амортисьори (2,0 D). Много по-скъпи са и не виждам някаква полза. Тъй като единият ми е омаслен от 3 години, реших да го сменя, но ми искат 370 лв./бр. Някой има ли представа дали мога да сложа не саморегулиращи се, т.е. ще стане ли смяната, заедно с пружините без проблеми? За два с нормално окачване ми искат 300 (без пружини), което си е също скъпо. Става въпрос за втора ръка амортисьори.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пет Ное 22, 2019 7:01 pm |
|
|
valqk
|
А нови провери ли колко струват (обикновени)?
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Съб Ное 23, 2019 12:39 am |
|
|
tst
|
mandata написа: Здравейте. Някой модели са със саморегулиращи се задни амортисьори (2,0 D). Много по-скъпи са и не виждам някаква полза. Тъй като единият ми е омаслен от 3 години, реших да го сменя, но ми искат 370 лв./бр. Някой има ли представа дали мога да сложа не саморегулиращи се, т.е. ще стане ли смяната, заедно с пружините без проблеми? За два с нормално окачване ми искат 300 (без пружини), което си е също скъпо. Става въпрос за втора ръка амортисьори. Колега, Първо не те съветвам да сменяш само един амортисьор или една пружина (както гледам че натам клониш) - тези неща винаги се сменят по две, защото (от горчив опит го казвам) след като смениш единия другия ще сдаде багажа съвсем скоро. Второ - вероятността да нацелиш читави амортисьори втора употреба е едно на хиляда, така че ще дадеш излишни пари и накрая пак ще отидеш на нови. Както е писал колегата по-горе потърси обикновени нови - има тема по въпроса във форума - само ползвай търсачката Успех
|
|
|
Съб Ное 23, 2019 1:42 pm |
|
|
ico_tech
|
В подкрепа на tst, При всеки автомобил, но особено при високи автомобили като Форестър, използване на различни амортисьори (стар и нов) може да доведе до много по-големи нещастия от това да ти изпусне и другия. Естествено, зависи и как и къде си караш колата, но едно "потапяне" на магистрала може да завърши трагично, не дай си боже по таван.
Използвай отстъпките, които дават вендорите във форума и си вземи два обикновени, но нови амортисьори. Успех.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Ное 24, 2019 12:28 pm |
|
|
Kenshin
Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am Мнения: 831 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
|
Някой има ли проблем с набирането на телефонен номер през мултимедията? Като искам да набера номер ми казва че няма покритие на мрежата, което не е така естествено. Ако набера номера от телефона, разговора си върви нормално, но всеки път трябва да набирам от телефона, в момента в който цъкна от мултимедията и ми казва че няма покритие. Нещо не може да разбере кво се случва. Пробвах да спра 4Г, 3Г, но все тая е. По рано има един Самсунг, с който си рабтоеше ама сега не работи. Някой решавал ли е подобен проблем?
|
|
|
Чет Ное 28, 2019 3:03 pm |
|
|
tst
|
Kenshin написа: Някой има ли проблем с набирането на телефонен номер през мултимедията? Като искам да набера номер ми казва че няма покритие на мрежата, което не е така естествено. Ако набера номера от телефона, разговора си върви нормално, но всеки път трябва да набирам от телефона, в момента в който цъкна от мултимедията и ми казва че няма покритие. Нещо не може да разбере кво се случва. Пробвах да спра 4Г, 3Г, но все тая е. По рано има един Самсунг, с който си рабтоеше ама сега не работи. Някой решавал ли е подобен проблем? Най-вероятно има несъвместимост на версията на bluetooth-а на телефона и мутимедията. Имам същия проблем, само че на друг автомобил - с един телефон набира с друг не.
|
|
|
Чет Ное 28, 2019 5:13 pm |
|
|
Rostislav88
Регистриран на: Пет Ное 06, 2020 9:05 pm Мнения: 3
Автомобил: Subaru OUTBACK 2.5 2010
Рейтинг: 0
|
Здравейте, фенове. Никой не е споделил височината на Аутбек Б14, в чужд горум намерих инфо за американската версия, която не е като европейската. Моят Бек е IV 2010 2.5 и ми изглежда клекнал. Със самонивелиращи амортисьори е и разстоянието от ръба на калника до средата на захвата на джантата е Front 43.3см. Rear 43 см. Моля накой, ако има възможност да сподели какво е разстоянието на неговия Бек отпред и отзад, но и да не е повдиган.
|
|
|
Вто Дек 29, 2020 10:51 pm |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
Здравейте и от мен - аз се опитвам да разбера, с какво се подменят въпросните самонивелиращи се амортисьори (20365AJ061). Намирам това, а ми казаха в сервиз, че не са подходящи. Някой сменял ли задни амортисьори и с какво?
|
|
|
Вто Дек 29, 2020 11:11 pm |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
mindless написа: Здравейте и от мен - аз се опитвам да разбера, с какво се подменят въпросните самонивелиращи се амортисьори (20365AJ061). Намирам това, а ми казаха в сервиз, че не са подходящи. Някой сменял ли задни амортисьори и с какво? Това са амортисьорите ми отзад, как да разбера дали са самоневелиращи се? - по нoмера им - 20365AJ061, не излиза да са самоневелиращи, но това ми бе казано в сервиз. Заместителя от KYB (340057 KYB) изглежда различно, a го дават за директен заместител на 20365AJ061.
|
|
|
Сря Дек 30, 2020 7:20 am |
|
|
Alxx
|
Самонивелиращи са. Заместителят не е такъв и за капак върви с други пружини. Писано е по темата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Дек 30, 2020 5:52 pm |
|
|
tarambuka3500
|
имат ли този странен завършек отдолу, като колба, са саморегулиращи. Обикновените са просто една тръба. предвид че това е част, която ще смените точно веднъж в живота на колата ви (стига да не се експлоатира зверски), моето мнение е да се вземат нови амове. вместо да се правят галимации и перестройки, дето накрая ще излезнат 100-200лв по евтино, но колата вече не е същата. И като цяло бих предположил, че който е инвестирал в ОБК 2010+ надали ще го спънат тия няколко стотачки
|
|
|
Чет Дек 31, 2020 4:16 pm |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
Благодаря за информацията. Звъннах на Субару в Габрово - дадоха ми цена 978,67 лв. с ДДС за брой, което прави операцията с нови предни Каяба общо към 3 хиляди с труда. Възскъпо е по всякакви стандарти според мен. Вероятно компромис, който много други ще направят - само нови предни + закърпване от моргите отзад.
Алтернативно чух за - Каяба + фланци, но не ми е никак ясно какъв би бил крайния резултат, нито откъде се взимат подходящи пружини за работата.
|
Последна промяна mindless на Чет Дек 31, 2020 6:49 pm, променена общо 1 път
|
|
Чет Дек 31, 2020 6:41 pm |
|
|
Vmax
|
mindless написа: Благодаря за информацията. Звъннах на Субару в Габрово - дадоха ми цена 978,67 лв. с ДДС за брой, което прави операцията с нови предни каяба общо към 3 хиляди с труда. Възскъпо е по всякакви стандарти според мен. Вероятно компромис, който много други ще направят - само нови предни + закърпване от моргите отзад. https://pedders.co.uk/amfinder?find=sub ... t_limit=15
|
|
|
Чет Дек 31, 2020 6:48 pm |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
Vmax написа: mindless написа: Благодаря за информацията. Звъннах на Субару в Габрово - дадоха ми цена 978,67 лв. с ДДС за брой, което прави операцията с нови предни каяба общо към 3 хиляди с труда. Възскъпо е по всякакви стандарти според мен. Вероятно компромис, който много други ще направят - само нови предни + закърпване от моргите отзад. https://pedders.co.uk/amfinder?find=sub ... t_limit=15Сърдечно благодаря, това звучи като съвсем смислена алтернатива.
|
|
|
Чет Дек 31, 2020 6:53 pm |
|
|
tarambuka3500
|
|
Съб Яну 02, 2021 7:25 pm |
|
|
Георги1970
Регистриран на: Вто Ное 06, 2012 11:38 am Мнения: 45 Местоположение: Бургас Рейтинг: 0
|
Здравейте, при IV генерация прави ли се пак реглаж на клапаните, както при предходните на всеки 50-60 000км ? И това има ли значение дали е с газово или е само на бензин? Благодаря предварително.
|
|
|
Пон Яну 11, 2021 3:59 pm |
|
|
Vmax
|
Георги1970 написа: Здравейте, при IV генерация прави ли се пак реглаж на клапаните, както при предходните на всеки 50-60 000км ? И това има ли значение дали е с газово или е само на бензин? Благодаря предварително. Прави се - с газ на 50-60 000 в зависимост от качеството на настройката на газовото и състоянието на колата. На бензин е по-голям интервала - пак зависи от състояние и подръжка. И преди да си питал колко струва - при 2.5 е най-евтино до към 100лв ако не греша, при 3.0 - от 1 000лв нагоре в зависимост от това какво ще излезе за смяна ( вериги, обтегачи и т.н. ). Има тема за разходите за подръжка на различните двигатели - погледни я за повече детайли.
|
|
|
Пон Яну 11, 2021 4:57 pm |
|
|
Георги1970
Регистриран на: Вто Ное 06, 2012 11:38 am Мнения: 45 Местоположение: Бургас Рейтинг: 0
|
Благодаря. Питам, защото под една статия за японски автомобили / мисля, че в мобиле/, някой беше коментирал, че на по-новите модели Субару вече не се прави този реглаж на клапаните.
|
|
|
Вто Яну 12, 2021 3:58 pm |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
Здравейте отново, малко продължение на темата за саморегулиращите се амортисьори...
Реални опции до момента: 1. Комплектa на Pedders, предложен от Vmax - цената е ок(900лв общо), но четох променливи коментари за качеството им по английските форуми. 2. Само пружини от Pedders (170лв/бр) + Каяба. Цената става 300-320лв на страна. Според съпорта на Pedders - ще работи ок, мнения не съм намерил.
Оказва се, че американския модел B14 е с конвенционални амортисьори и пружини. Заместител за амортисьорите (20365AJ02B) са налични на пазара тук, но пружините (20380AJ07A) не ги намирам... Да кажем, пружините могат да се внесат и от САЩ, цената им е символична (45-50 долара), с всички такси, транспорт и мита едва ли ще минат 150лв. Амортисьорите се намират по 120-130 лв (BILSTEIN). Общата цена ще е 250-300лв на страна. Въпросите, на които за сега не намирам отговор са: 1. Има ли други разлики по окачването м/у УСА и Европа/Свят или мога да сменя само този компонент без драми. 2. Освен пружината и амортисьора, ще трябват ли и нови Spring Seat (20375FG000) и Strut Mount (20370YC002) или ще паснат на сегашните ми. 3. Американският модел е 2см по-висок, което повдига въпроса, дали мога да сменя само задните компоненти без да наклоня прекалено колата напред... 4. Сигурен съм, че руснаците са "открили топлата вода", кои налични в Европа пружини работят за модела, но нещо не се ориентирам на руски...
Цените на оригиналните части в САЩ са ужасно дразнещо ниски...
|
|
|
Пет Яну 15, 2021 10:24 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|