Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 7:22 pm



Отговори на тема  [ 271 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Следваща
 Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 ) 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Ное 08, 2015 12:49 pm
Мнения: 22
Автомобил: Forester II 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

След кратка пауза :) смятам да се завърна към голямото семейство на Субару.

Обмислям покупката на Outback 3,6 IV-та генерация, автомат, до тук добре.

Поразгледах, попрочетох, но, възникват два въпроса:
1. Автомата
- в два варианта: 5 степенен автомат и Lineatronic CVT
Като се различават по селектора зад лоста за скорости..
(не знам дали съм прав, това е въпроса...)
Предимствата на едната и другата са ми известни, от към разход и възможности за теглене... но до там, реално, за мен по-скоро няма значение коя ще е... евентуално ако взема каравана в последствие...

2. McIntosh; R Limited; Exclusive;
- и други, знайни и не знайни означения от българските авто търгаши...

Реално, каква е разликата, освен декоративните елементи и озвучаването?

Ще съм благодарен и се надявам скоро да се похваля с новото лично мпс!

Пет Яну 15, 2021 10:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 217
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
1. Автоматът е само един на 3.6 до 2014г., а именно 5Е-АТ класически 5 степенен автомат. Желателно е да се обучи при Калин и колата заспива. До 2014г. CVT се монтира само на малкия двигател 2.5. От 2015г. CVT има и на 3.6 за някои пазари извън ЕС.
2. McIntosh - озвучителна система с прилично качество, монтира се на европейки, R Limited - ниво на оборудване за американския пазар.

Тествай един 3.6 и тогава търси Bat Bubi/Боян/, няма да съжаляваш и за двата избора: какъв автомобил да си купиш и от кого. ;)

_________________
Outback Touring XT 2020
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi
 7

Съб Яну 16, 2021 4:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 08, 2015 12:49 pm
Мнения: 22
Автомобил: Forester II 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
kvark написа:
1. Автоматът е само един на 3.6 до 2014г., а именно 5Е-АТ класически 5 степенен автомат. Желателно е да се обучи при Калин и колата заспива. До 2014г. CVT се монтира само на малкия двигател 2.5. От 2015г. CVT има и на 3.6 за някои пазари извън ЕС.
2. McIntosh - озвучителна система с прилично качество, монтира се на европейки, R Limited - ниво на оборудване за американския пазар.

Тествай един 3.6 и тогава търси Bat Bubi/Боян/, няма да съжаляваш и за двата избора: какъв автомобил да си купиш и от кого. ;)


Благодаря!

Съб Яну 16, 2021 5:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am
Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Към опциите за подмяна на задните амортисьори добавям и следните от Амазон - готови комплекти за замяна предназначени за американския модел:

1. Монро за 660лв двата (доставени до България)
Изображение

2. Каяба за 760лв двата (доставени до България)

Изображение

Излизат по-евтино от Педърс, качеството предполагам ще е подобно или по-добро.

Нед Яну 17, 2021 10:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Ное 20, 2007 1:19 pm
Мнения: 150
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.6 B14
Рейтинг: 242
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kvark написа:
1. Автоматът е само един на 3.6 до 2014г., а именно 5Е-АТ класически 5 степенен автомат. Желателно е да се обучи при Калин и колата заспива. До 2014г. CVT се монтира само на малкия двигател 2.5. От 2015г. CVT има и на 3.6 за някои пазари извън ЕС.
2. McIntosh - озвучителна система с прилично качество, монтира се на европейки, R Limited - ниво на оборудване за американския пазар.

Тествай един 3.6 и тогава търси Bat Bubi/Боян/, няма да съжаляваш и за двата избора: какъв автомобил да си купиш и от кого. ;)


Здрасти,

Аз съм с 3.6 2012, докарана от Швейцария с безценната помощ на Bat Bubi.


Накратко колата наистина е от най-добрите на марката. 4то Субару карам от 2008ма и синът ми си купи Легаси 3.0, т.е. пето Субару в семейството.
Предния Outback Б12 (3.0 2004) е най-здравата кола, която някога съм имал. Карах го 7 години - над 100К километри на газ.

3.6цата карам от 3 години.
Основни предимства(спрямо OB B12 и B13):
- по 5 см е по-широка, висока и дълга. Най-много се усеща на задните седалки - място за краката има и за по-високи хора(>185см)
- перата на волана са страхотна екстра, която оценяваш след като я имаш :) По празниците карах Легасито на сина ми и се оказа, че МНОГО ми липсва при спусканията
- Може да си вържеш телефона за разговори или за слушане музика
Основен недостатък:
- много кекавите фарове - известно е, че се горят и възстановяването на рефлектора е неизбежно(около 300лв ми взеха)
- аудио системата е по-кекава, въпреки, че е с повече екстри
- пищенето при забравени фарове, превключване режимите на автомата, отваряне/затваряне на врати.....е малко дразнещо
- цената за хубав екземпляр е доста над тези по нашите автокъщи. НО СИ СТРУВА!!!

Пак бих си купил такава и отново през Bat Bubi.

Ако си в София, може да се видим и да я погледнеш/тестваш.
Ясен
0887801024

Пет Яну 22, 2021 11:11 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
към колегата с амортисьорите:

на Б13 (предходния модел) пак е така - за европа саморегулиращи, за САЩ - обикновени.
разлика ИМА - американският модел е по-висок с около сантиметър, и дефакто трябва да подмениш всички 4 пружини+амове, за да са ок нещата.
не става само с 2та задни ам-а.

силно подозирам, че и за B14 е така #-o

Сря Яну 27, 2021 8:13 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am
Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
tarambuka3500 написа:
към колегата с амортисьорите:

на Б13 (предходния модел) пак е така - за европа саморегулиращи, за САЩ - обикновени.
разлика ИМА - американският модел е по-висок с около сантиметър, и дефакто трябва да подмениш всички 4 пружини+амове, за да са ок нещата.
не става само с 2та задни ам-а.

силно подозирам, че и за B14 е така #-o


Привет, намерих два цели макферсона свалени от американски аутбек, които според мен паснаха идеално. Все пак реших да сложа и фланци (3см отзад, 0.5см отпред - размера беше избран основно с идеята, да не сменям шпилки). Крайният резултат е около 1-1.5см по-голямо разстояние отзад (ос до калник) при празна кола. Не виждам някаква съществена промяна в поведението на колата, но не съм я и товарил много, за да видя дали ще "клекне". Амортисьорите за американския модел се налични в България на около 120-130 лв броя - нови на Билщайн.

Пон Фев 01, 2021 9:49 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 25, 2014 9:31 am
Мнения: 415
Местоположение: София
Автомобил: Outback '99 AT, B14, 3.6 Executive
Рейтинг: 64
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,

Покарах вече седмица новия Аутбек и имам въпроси/разлики с другите генерации.

- Винаги като запаля и иска да натисна Agree иначе не се маха. Има ли някакъв начин да го потвърдя и да забравя?
- Блутута ушким се оправих, но не е идеално. Гледах клипчета и всичко може да се настои с гласови команди. Естествено това е за американския пазар, но моята е европейка и има същите бутони. Казвам командата Bluetooth setup, но ми казва, че няма такава опция в менютом ама аз я виждам на дисплея...........
- Навигацията хич не се оправих. Намира ме къде съм, но карта няма, все едно съм в пустинята. Всичко е бяло и една стрелкичка. Липсва ми диск 3 от комплекта, сигурно той трябва да е в CDто, за да работи?
- Ръчната спирачка да е бутни, за да включиш и дръпни да отпуснеш в много объркващо в началото. Добре, че би Б15 вече са го оправили и е в средата зад скоростния лост.
- Как се пускат пръскалките за миене на фаровете? Няма отделно копче, така че може да не работят при мен.
- Щората на багажника не е плътно зад задния ред седални и има една дупка. За Б13 имаше един издатък да покрива тази част. Как е при вас, може при мен да липсва?
- Фаровете ми са Ксенон само на къси, може ли да се преправи и къде? Знам че имат проблем с рефлекторите, а и единия леееко се запотява, та като ги свалям направо да оправям всичко?
- Keyless & Keyless Go....... леле това докато му свикна. Много е удобно по принцип, но ако се и заключваше сама като се отдалеча 15 м щеше да е екстра. Тъпото е, че не може да пробваш дали си заключил, защото пробвайки ще я отключиш и после пак заключиш и като пробваш пак ще се отключи...... Сега просто си я заключвам и не пипам.
- Някой знае ли как се махат щипките които държат стелките на предните седалки?
- Къде се намира суб буфера?
- На авматурното табло стрелкичката най-ляво долу ДА НЕ СЕ ГЛЕДА. Това е разходомер...... WTF.
- Има 2 копчета на часовника но не правят нищо, защото часовника се настройва през менюто. При вас така ли е ? Не мога да го направя 24H моуд.

Сигурно има още нещо, но това е като за начало. :idea: ROFL :bow:
:subaru_rulz:

Поздрави,
Лазар

_________________
If in doubt.......FLAT 6

Не карам пил и не пия карал.

... важно е да знаеш числата колко са ти...

Сря Фев 10, 2021 3:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 02, 2018 5:34 pm
Мнения: 41
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 3.6
Рейтинг: 64
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Agree-то май не може да се махне. Все ще пита. А пък ако някой знае, ще е добре дошло и за мен :)
Пробвай дали е заключено на задните врати. Те не са толкова "умни".
На моята щора за багажника има едно "парцалче" с пръчка да се закрепи напред и да закрие дупката. Мисля има и стрелки на корите вътре, показващи къде да се поставят гумираните накрайници на пръчката. Пропуснах да пиша, че "парцалчето" е част от щората, да не го търсиш отделно.
Пръскалките се пускат заедно с пръскалките за предното стъкло, но трябва да ти светят и фаровете.
Разходомера е много хубаво нещо-свикваш да го поглеждаш и установяваш, че малко да отпуснеш газта и можеш да го закараш под средата. Скоростта не пада много, но караш по-икономично.
За навигацията явно ти липсва диска. Не се кахъри и без това оригиналния е безвъзвратно остарял. Не, че последния, който се намира, е много съвременен, ама...Аз имам оригиналния, но в СД-то е вкаран допълнително правен с "новата" версия, май от 2016-та :(
Буфера е в багажника, поне моя, но аз съм с Макинтош. Не, че Макинтоша прави чудеса със звука. Имал съм коли със заводско аудио, които се справяха доста по-добре.

Сря Фев 10, 2021 4:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm
Мнения: 2159
Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Lazarus написа:
Здравейте,

Покарах вече седмица новия Аутбек и имам въпроси/разлики с другите генерации.

- Винаги като запаля и иска да натисна Agree иначе не се маха. Има ли някакъв начин да го потвърдя и да забравя?
- Блутута ушким се оправих, но не е идеално. Гледах клипчета и всичко може да се настои с гласови команди. Естествено това е за американския пазар, но моята е европейка и има същите бутони. Казвам командата Bluetooth setup, но ми казва, че няма такава опция в менютом ама аз я виждам на дисплея...........
- Навигацията хич не се оправих. Намира ме къде съм, но карта няма, все едно съм в пустинята. Всичко е бяло и една стрелкичка. Липсва ми диск 3 от комплекта, сигурно той трябва да е в CDто, за да работи?
- Ръчната спирачка да е бутни, за да включиш и дръпни да отпуснеш в много объркващо в началото. Добре, че би Б15 вече са го оправили и е в средата зад скоростния лост.
- Как се пускат пръскалките за миене на фаровете? Няма отделно копче, така че може да не работят при мен.
- Щората на багажника не е плътно зад задния ред седални и има една дупка. За Б13 имаше един издатък да покрива тази част. Как е при вас, може при мен да липсва?
- Фаровете ми са Ксенон само на къси, може ли да се преправи и къде? Знам че имат проблем с рефлекторите, а и единия леееко се запотява, та като ги свалям направо да оправям всичко?
- Keyless & Keyless Go....... леле това докато му свикна. Много е удобно по принцип, но ако се и заключваше сама като се отдалеча 15 м щеше да е екстра. Тъпото е, че не може да пробваш дали си заключил, защото пробвайки ще я отключиш и после пак заключиш и като пробваш пак ще се отключи...... Сега просто си я заключвам и не пипам.
- Някой знае ли как се махат щипките които държат стелките на предните седалки?
- Къде се намира суб буфера?
- На авматурното табло стрелкичката най-ляво долу ДА НЕ СЕ ГЛЕДА. Това е разходомер...... WTF.
- Има 2 копчета на часовника но не правят нищо, защото часовника се настройва през менюто. При вас така ли е ? Не мога да го направя 24H моуд.

Сигурно има още нещо, но това е като за начало. :idea: ROFL :bow:
:subaru_rulz:

Поздрави,
Лазар


Мога га ти помогна със следните съвети:

1. Диска не ти липсва, а е в DVD четеца под основното CD(което реално виждаш) - има капаче с надпис DVD, то се сваля с нокът от долната му част в средата повдигаш и "чудо" - появява се прореза на DVD четеца;)ако нямаш навигация за БГ си изтегли от форума (има тема), запиши на бавна скорост на двуслойно DVD 8,7GB. За да я разпознае - първо пъхаш оригинален диск от тези които имаш и след това новия записан с БГ навигацията. Честно да ти кажа подкарах я, но не я ползвам...използвам гугълската от телефона.
2. Фаровете ги дай за пълно рециклиране, аз се доверих на Car Valeting - https://carvaleting.bg/ , скъпо е, но качествено(оставаш без кола за 3 до 5 дни) и с гаранция.
3. За часовника - да копчетата нищо не правят - влизаш в менюто, от там в настройките на навигацията и задаваш часовата зона...имаш опция 12/24 за избор и часовника се настройва сам.
4. Блутута ме измъчи, но се справих - връзваш си телефона, маркираш си всички контакти от телефонния си указател и им даваш изпращане през блутут към медията на колата и хоп указателя е пълен с имена (след добавяне на нови контакти...същата процедура за да се актуализират).
За връзване на аудиото през блутута е повечко игра - през AUX задаваш че искаш да вържеш през блутут външен плейър...то ти казва че вече е вързан, потвърждаваш че искаш да го "разкачиш" и го регистрираш наново ...абе игра си е, пиши ми да се разберем как да помогна по телефона, ако мога.

Дано съм бил полезен.

_________________
Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011
Пламен Маринов
 30

Чет Фев 11, 2021 1:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Фев 11, 2021 4:34 pm
Мнения: 1
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги! На вълна съм смяна на автомобила и доста сериозно съм се спрял на аутбек 3.6. Все още доопипвам почвата и проучвам нещата, та споделяйки идеята си с един познат, той ми спомена за "меки клапани" и че слагането на газова уредба не е много удачен вариант...тепърва ще търся информация и отзиви за Субару на газ...та ако има някой с някакъв опит по въпроса... Бих бил благодарен да сподели :)

Чет Фев 11, 2021 4:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 217
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моят Бек с неговите "меки клапани" за 4.5г. навъртя едни 200 000км на газ и чудно не са се "втърдили" все още. :-~
На всички твои въпроси има отговори във форума, поразрови се, ще намериш адски много полезна информация. За останалото питай, колегите са насреща. ;)

_________________
Outback Touring XT 2020
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi

Чет Фев 11, 2021 5:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сподели им, че твоите не са "нов внос, на реални километри" и каква им е реалната пазарна стойност? ;) Хората масово си купуват кочини, все пак...

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Фев 11, 2021 8:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 25, 2014 9:31 am
Мнения: 415
Местоположение: София
Автомобил: Outback '99 AT, B14, 3.6 Executive
Рейтинг: 64
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
[quote="Pacone

Мога га ти помогна със следните съвети:

1. Диска не ти липсва, а е в DVD четеца под основното CD(което реално виждаш) - има капаче с надпис DVD, то се сваля с нокът от долната му част в средата повдигаш и "чудо" - появява се прореза на DVD четеца;)ако нямаш навигация за БГ си изтегли от форума (има тема), запиши на бавна скорост на двуслойно DVD 8,7GB. За да я разпознае - първо пъхаш оригинален диск от тези които имаш и след това новия записан с БГ навигацията. Честно да ти кажа подкарах я, но не я ползвам...използвам гугълската от телефона.
2. Фаровете ги дай за пълно рециклиране, аз се доверих на Car Valeting - https://carvaleting.bg/ , скъпо е, но качествено(оставаш без кола за 3 до 5 дни) и с гаранция.
3. За часовника - да копчетата нищо не правят - влизаш в менюто, от там в настройките на навигацията и задаваш часовата зона...имаш опция 12/24 за избор и часовника се настройва сам.
4. Блутута ме измъчи, но се справих - връзваш си телефона, маркираш си всички контакти от телефонния си указател и им даваш изпращане през блутут към медията на колата и хоп указателя е пълен с имена (след добавяне на нови контакти...същата процедура за да се актуализират).
За връзване на аудиото през блутута е повечко игра - през AUX задаваш че искаш да вържеш през блутут външен плейър...то ти казва че вече е вързан, потвърждаваш че искаш да го "разкачиш" и го регистрираш наново ...абе игра си е, пиши ми да се разберем как да помогна по телефона, ако мога.

Дано съм бил полезен.[/quote]


Да, много ми помогна. Всичко което каза ми е полезно, ще пиша и на лично.

Поздрави,
Лазар

_________________
If in doubt.......FLAT 6

Не карам пил и не пия карал.

... важно е да знаеш числата колко са ти...

Чет Фев 11, 2021 9:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
- Щората на багажника не е плътно зад задния ред седални и има една дупка. За Б13 имаше един издатък да покрива тази част. Как е при вас, може при мен да липсва?
>> При мен има едно допълнително парче дето виси, част от щората е, и покрива дупката. Направено е така, защото облегалките на задните седалки могат да се регулират по наклон, и разстоянието от тях до щората е променливо.

- Keyless & Keyless Go....... леле това докато му свикна. Много е удобно по принцип, но ако се и заключваше сама като се отдалеча 15 м щеше да е екстра. Тъпото е, че не може да пробваш дали си заключил, защото пробвайки ще я отключиш и после пак заключиш и като пробваш пак ще се отключи...... Сега просто си я заключвам и не пипам.
>> пробваш на задните врати. Аз откакто минах на keyless, вече на обикновена кола с ключ ми е някакъв кахър - с хубавото много лесно се свиква :)

Съб Фев 13, 2021 7:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 09, 2019 10:32 pm
Мнения: 5
Местоположение: София
Автомобил: Outback 2013 3.6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
kvark написа:
1. Автоматът е само един на 3.6 до 2014г., а именно 5Е-АТ класически 5 степенен автомат. Желателно е да се обучи при Калин и колата заспива. До 2014г. CVT се монтира само на малкия двигател 2.5. От 2015г. CVT има и на 3.6 за някои пазари извън ЕС.
2. McIntosh - озвучителна система с прилично качество, монтира се на европейки, R Limited - ниво на оборудване за американския пазар.

Тествай един 3.6 и тогава търси Bat Bubi/Боян/, няма да съжаляваш и за двата избора: какъв автомобил да си купиш и от кого. ;)

Привет,

Имам канадски аутбек 2013 и ми е любопитно какво трябва да се обучава на кутията.
Може ли да получа някакви координати на въпросния Калин?

Пет Мар 05, 2021 11:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
viewtopic.php?f=10&t=23266

Съб Мар 06, 2021 10:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 11, 2014 10:31 pm
Мнения: 48
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте ,колеги карам Б14 2.5 ,2012 го. От около половин година,смених задните заводски амортисьори които са саморегулиращи,но единият изпусна и сложих обикновенни ,но ми трябват сега и пружини за тази конверсия. Колегите от Русия са намерили начин как да става това и са описали всичко в нагледнаа таблица,аз намерих всичко ,но пружините се оказаха проблем. Ако някой има идея от какво става или има идея как да ги набавя ,защото ги намирам само в Русия.
Ето и снимка на всичко нужно за конверсията от руския форум.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Мар 22, 2021 10:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 807
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте, тъй като не намерих много информация по въпроса, реших да попитам тук. Какво представляват кормилните рейки на Б14-ките с 3.6 мотора? Прави ми впечатление, че няма механична хидравлична помпа, задвижвана от аксесоарния ремък. Тоест или е електрохидравлика или е някакъв електромотор, който механично помага за усилването - или към рейката или на кормилния прът. В тази връзка, тъй като очевидно и тези рейки са слаби и си потропват, рециклират ли се успешно, кой ги рециклира и какво струва? Всякаква информация по темата ми е добре дошла.

П.П. Намерих я рейката, как изглежда, има електромотор на самата нея, но остава въпросът, някой успява ли да се справи с тропането и на каква цена?

Вто Мар 23, 2021 12:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
До колкото знам електрическите ги рециклират успешно. Хидравличните - не.

_________________
http://www.hostit.bg/

Вто Мар 23, 2021 2:15 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 271 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор