Отговори на тема  [ 273 мнения ]  стр Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Следваща
 Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 ) 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Вземи струна или тел за канали и разчопли отточните каналчета дали не са запушени. Десет минути занимавка е.


С тел за канали няма да стане - навита е ала пружина и няма да влезе..
Трябва да намериш дренажните отвори - сваляш калобраните отпред, би трябвало да са там, и ги отпушваш с леко ръчкане. Ако имаш силна прахосмукачка също става
После горните на люка ако има боклук; наливаш вода, по възможност прекарваш телта за да изчистиш хубаво и така.

Пет Ное 15, 2019 8:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 25, 2009 10:50 pm
Мнения: 77
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек 2.0 дизел
Телефон: 0882831036
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте.
Някой модели са със саморегулиращи се задни амортисьори (2,0 D). Много по-скъпи са и не виждам някаква полза.
Тъй като единият ми е омаслен от 3 години, реших да го сменя, но ми искат 370 лв./бр.
Някой има ли представа дали мога да сложа не саморегулиращи се, т.е. ще стане ли смяната, заедно с пружините без проблеми?
За два с нормално окачване ми искат 300 (без пружини), което си е също скъпо. Става въпрос за втора ръка амортисьори.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пет Ное 22, 2019 7:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А нови провери ли колко струват (обикновени)? :pardon:

_________________
http://www.hostit.bg/

Съб Ное 23, 2019 12:39 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm
Мнения: 660
Местоположение: София
Автомобил: Type R, Mustang GT.
Рейтинг: 454
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
mandata написа:
Здравейте.
Някой модели са със саморегулиращи се задни амортисьори (2,0 D). Много по-скъпи са и не виждам някаква полза.
Тъй като единият ми е омаслен от 3 години, реших да го сменя, но ми искат 370 лв./бр.
Някой има ли представа дали мога да сложа не саморегулиращи се, т.е. ще стане ли смяната, заедно с пружините без проблеми?
За два с нормално окачване ми искат 300 (без пружини), което си е също скъпо. Става въпрос за втора ръка амортисьори.



Колега,

Първо не те съветвам да сменяш само един амортисьор или една пружина (както гледам че натам клониш) - тези неща винаги се сменят по две, защото (от горчив опит го казвам) след като смениш единия другия ще сдаде багажа съвсем скоро.

Второ - вероятността да нацелиш читави амортисьори втора употреба е едно на хиляда, така че ще дадеш излишни пари и накрая пак ще отидеш на нови.

Както е писал колегата по-горе потърси обикновени нови - има тема по въпроса във форума - само ползвай търсачката

Успех

Съб Ное 23, 2019 1:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В подкрепа на tst,
При всеки автомобил, но особено при високи автомобили като Форестър, използване на различни амортисьори (стар и нов) може да доведе до много по-големи нещастия от това да ти изпусне и другия.
Естествено, зависи и как и къде си караш колата, но едно "потапяне" на магистрала може да завърши трагично, не дай си боже по таван.

Използвай отстъпките, които дават вендорите във форума и си вземи два обикновени, но нови амортисьори.
Успех.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Ное 24, 2019 12:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 831
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Някой има ли проблем с набирането на телефонен номер през мултимедията? Като искам да набера номер ми казва че няма покритие на мрежата, което не е така естествено. Ако набера номера от телефона, разговора си върви нормално, но всеки път трябва да набирам от телефона, в момента в който цъкна от мултимедията и ми казва че няма покритие. Нещо не може да разбере кво се случва. Пробвах да спра 4Г, 3Г, но все тая е. По рано има един Самсунг, с който си рабтоеше ама сега не работи. Някой решавал ли е подобен проблем?

Чет Ное 28, 2019 3:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm
Мнения: 660
Местоположение: София
Автомобил: Type R, Mustang GT.
Рейтинг: 454
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Kenshin написа:
Някой има ли проблем с набирането на телефонен номер през мултимедията? Като искам да набера номер ми казва че няма покритие на мрежата, което не е така естествено. Ако набера номера от телефона, разговора си върви нормално, но всеки път трябва да набирам от телефона, в момента в който цъкна от мултимедията и ми казва че няма покритие. Нещо не може да разбере кво се случва. Пробвах да спра 4Г, 3Г, но все тая е. По рано има един Самсунг, с който си рабтоеше ама сега не работи. Някой решавал ли е подобен проблем?



Най-вероятно има несъвместимост на версията на bluetooth-а на телефона и мутимедията.
Имам същия проблем, само че на друг автомобил - с един телефон набира с друг не.

Чет Ное 28, 2019 5:13 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 06, 2020 9:05 pm
Мнения: 3
Автомобил: Subaru OUTBACK 2.5 2010
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, фенове. Никой не е споделил височината на Аутбек Б14, в чужд горум намерих инфо за американската версия, която не е като европейската. Моят Бек е IV 2010 2.5 и ми изглежда клекнал. Със самонивелиращи амортисьори е и разстоянието от ръба на калника до средата на захвата на джантата е Front 43.3см. Rear 43 см.
Моля накой, ако има възможност да сподели какво е разстоянието на неговия Бек отпред и отзад, но и да не е повдиган.

Вто Дек 29, 2020 10:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am
Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте и от мен - аз се опитвам да разбера, с какво се подменят въпросните самонивелиращи се амортисьори (20365AJ061). Намирам това, а ми казаха в сервиз, че не са подходящи. Някой сменял ли задни амортисьори и с какво?

Вто Дек 29, 2020 11:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am
Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
mindless написа:
Здравейте и от мен - аз се опитвам да разбера, с какво се подменят въпросните самонивелиращи се амортисьори (20365AJ061). Намирам това, а ми казаха в сервиз, че не са подходящи. Някой сменял ли задни амортисьори и с какво?


Това са амортисьорите ми отзад, как да разбера дали са самоневелиращи се? - по нoмера им - 20365AJ061, не излиза да са самоневелиращи, но това ми бе казано в сервиз. Заместителя от KYB (340057 KYB) изглежда различно, a го дават за директен заместител на 20365AJ061.

Изображение

Изображение

Сря Дек 30, 2020 7:20 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Самонивелиращи са. Заместителят не е такъв и за капак върви с други пружини. Писано е по темата.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Дек 30, 2020 5:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
имат ли този странен завършек отдолу, като колба, са саморегулиращи.
Обикновените са просто една тръба.
предвид че това е част, която ще смените точно веднъж в живота на колата ви (стига да не се експлоатира зверски), моето мнение е да се вземат нови амове.
вместо да се правят галимации и перестройки, дето накрая ще излезнат 100-200лв по евтино, но колата вече не е същата.
И като цяло бих предположил, че който е инвестирал в ОБК 2010+ надали ще го спънат тия няколко стотачки ;)

Чет Дек 31, 2020 4:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am
Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Благодаря за информацията. Звъннах на Субару в Габрово - дадоха ми цена 978,67 лв. с ДДС за брой, което прави операцията с нови предни Каяба общо към 3 хиляди с труда. Възскъпо е по всякакви стандарти според мен. Вероятно компромис, който много други ще направят - само нови предни + закърпване от моргите отзад.

Алтернативно чух за - Каяба + фланци, но не ми е никак ясно какъв би бил крайния резултат, нито откъде се взимат подходящи пружини за работата.


Последна промяна mindless на Чет Дек 31, 2020 6:49 pm, променена общо 1 път


Чет Дек 31, 2020 6:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
mindless написа:
Благодаря за информацията. Звъннах на Субару в Габрово - дадоха ми цена 978,67 лв. с ДДС за брой, което прави операцията с нови предни каяба общо към 3 хиляди с труда. Възскъпо е по всякакви стандарти според мен. Вероятно компромис, който много други ще направят - само нови предни + закърпване от моргите отзад.


https://pedders.co.uk/amfinder?find=sub ... t_limit=15

Чет Дек 31, 2020 6:48 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am
Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Vmax написа:
mindless написа:
Благодаря за информацията. Звъннах на Субару в Габрово - дадоха ми цена 978,67 лв. с ДДС за брой, което прави операцията с нови предни каяба общо към 3 хиляди с труда. Възскъпо е по всякакви стандарти според мен. Вероятно компромис, който много други ще направят - само нови предни + закърпване от моргите отзад.


https://pedders.co.uk/amfinder?find=sub ... t_limit=15


Сърдечно благодаря, това звучи като съвсем смислена алтернатива.

Чет Дек 31, 2020 6:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm
Мнения: 842
Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
е тук има един от оригиналните (Tokico), нов, някъде в Литва
https://vernas.lt/en/parts/SUBARU/20365AJ064
С доставка до БГ вероятно ще излезе около 500лв. Що не им пишеш, може да имат още един.


а тук имат 2бр втора ръка (тия са някаква морга), по 125$ единия
https://www.ebay.com/sch/m.html?_odkw=& ... 4&_sacat=0
 15

Съб Яну 02, 2021 7:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Ное 06, 2012 11:38 am
Мнения: 46
Местоположение: Бургас
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
при IV генерация прави ли се пак реглаж на клапаните, както при предходните на всеки 50-60 000км ? И това има ли значение дали е с газово или е само на бензин? Благодаря предварително.

Пон Яну 11, 2021 3:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Георги1970 написа:
Здравейте,
при IV генерация прави ли се пак реглаж на клапаните, както при предходните на всеки 50-60 000км ? И това има ли значение дали е с газово или е само на бензин? Благодаря предварително.


Прави се - с газ на 50-60 000 в зависимост от качеството на настройката на газовото и състоянието на колата.
На бензин е по-голям интервала - пак зависи от състояние и подръжка.
И преди да си питал колко струва - при 2.5 е най-евтино до към 100лв ако не греша, при 3.0 - от 1 000лв нагоре в зависимост от това какво ще излезе за смяна ( вериги, обтегачи и т.н. ).

Има тема за разходите за подръжка на различните двигатели - погледни я за повече детайли.

Пон Яну 11, 2021 4:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Ное 06, 2012 11:38 am
Мнения: 46
Местоположение: Бургас
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря. Питам, защото под една статия за японски автомобили / мисля, че в мобиле/, някой беше коментирал, че на по-новите модели Субару вече не се прави този реглаж на клапаните.

Вто Яну 12, 2021 3:58 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am
Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте отново, малко продължение на темата за саморегулиращите се амортисьори...

Реални опции до момента:
1. Комплектa на Pedders, предложен от Vmax - цената е ок(900лв общо), но четох променливи коментари за качеството им по английските форуми.
2. Само пружини от Pedders (170лв/бр) + Каяба. Цената става 300-320лв на страна. Според съпорта на Pedders - ще работи ок, мнения не съм намерил.

Оказва се, че американския модел B14 е с конвенционални амортисьори и пружини. Заместител за амортисьорите (20365AJ02B) са налични на пазара тук, но пружините (20380AJ07A) не ги намирам... Да кажем, пружините могат да се внесат и от САЩ, цената им е символична (45-50 долара), с всички такси, транспорт и мита едва ли ще минат 150лв. Амортисьорите се намират по 120-130 лв (BILSTEIN). Общата цена ще е 250-300лв на страна. Въпросите, на които за сега не намирам отговор са:
1. Има ли други разлики по окачването м/у УСА и Европа/Свят или мога да сменя само този компонент без драми.
2. Освен пружината и амортисьора, ще трябват ли и нови Spring Seat (20375FG000) и Strut Mount (20370YC002) или ще паснат на сегашните ми.
3. Американският модел е 2см по-висок, което повдига въпроса, дали мога да сменя само задните компоненти без да наклоня прекалено колата напред...
4. Сигурен съм, че руснаците са "открили топлата вода", кои налични в Европа пружини работят за модела, но нещо не се ориентирам на руски...

Цените на оригиналните части в САЩ са ужасно дразнещо ниски...

Пет Яну 15, 2021 10:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 273 мнения ]  стр Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор