Субару Форум България https://www.subaruclubbg.com/forum/ |
|
Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 ) https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=26298 |
Страница 1 от 14 |
Автор: | KODIAK [ Чет Мар 17, 2016 2:34 pm ] |
Заглавие: | Особености на SUBARU OUTBACK IV ( 2010-2013 ) |
Открих теми за "особености" на Субару Аутбек I,II и III,а не открих за IV. Така,че ако не греша,не е лошо да имаме отзиви и коментари и за тази серия. |
Автор: | PitM [ Пет Мар 18, 2016 6:16 am ] |
Заглавие: | Re: Особености на SUBARU OUTBACK IV ( 2010-2013 ) |
По-точно би било - "...IV (2010-2013)" |
Автор: | Aion [ Вто Мар 22, 2016 12:03 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на SUBARU OUTBACK IV ( 2010-2013 ) |
PitM написа: По-точно би било - "...IV (2010-2013)" Колегата вероятно има предвид, че 4ките са модел 2010та, но реално първите регистрации започват септември 2009. |
Автор: | KODIAK [ Сря Мар 23, 2016 11:18 am ] |
Заглавие: | Re: Особености на SUBARU OUTBACK IV ( 2010-2013 ) |
Outback IV Модификация (Двигател) Брой врати Мощност (к.с.) Тип купе Брой места Нач. на пр-во Край на пр-во 3.6R AWD (249 Hp) 4/5 249 Комби 5 2009 2013 2.5i AWD (167Hp) 4/5 167 Комби 5 2009 2013 2.5i (170 Hp) Limited 5 170 Комби 4+1 2010 2011 |
Автор: | SubaruParts [ Сря Мар 23, 2016 11:59 am ] |
Заглавие: | Re: Особености на SUBARU OUTBACK IV ( 2010-2013 ) |
Прикачени файлове: Capture.JPG ето така е по лесно |
Автор: | CUPONa [ Вто Окт 11, 2016 8:45 am ] |
Заглавие: | Re: Особености на SUBARU OUTBACK IV ( 2010-2013 ) |
KODIAK написа: Outback IV Модификация (Двигател) Брой врати Мощност (к.с.) Тип купе Брой места Нач. на пр-во Край на пр-во 3.6R AWD (249 Hp) 4/5 249 Комби 5 2009 2013 2.5i AWD (167Hp) 4/5 167 Комби 5 2009 2013 2.5i (170 Hp) Limited 5 170 Комби 4+1 2010 2011 Добавям и дизеловата версия на модела: Модификация (Двигател): 2.0D AWD (150Hp) Boxer Diesel 4 Брой врати: 4/5 Мощност (к.с.): 150 Тип купе: комби Брой места: 4+1 Нач. на пр-во: 2010 Край на пр-во: 2013 |
Автор: | tarambuka3500 [ Чет Окт 13, 2016 7:37 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на SUBARU OUTBACK IV ( 2010-2013 ) |
добре, да кажа и аз нещо. Колата е по-добра от предишния модел (казвам го като човек управлявал OBK2005 повече от 7 години) по-голяма, по-комфортна, по-икономична (дизел 2.0 vs. бензин 2.5), по-обезшумена, по-стабилна в завой, по-модерно оборудване вътре. |
Автор: | plm [ Пон Окт 24, 2016 10:42 am ] |
Заглавие: | Re: Особености на SUBARU OUTBACK IV ( 2010-2013 ) |
Няма да е лошо да има повече мнения, особено от хора, които могат да направят сравнение с предишния модел. Лично за мен като дойде време да сменям сегашния основния проблем ще бъде избора на двигател: 2,5 доста слаб за купето, остава 3,6 или дизел Да не забравя и CVT кутията е леко противоречива като поведение и усещане ... |
Автор: | DDD [ Пон Окт 24, 2016 12:45 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на SUBARU OUTBACK IV ( 2010-2013 ) |
plm написа: Лично за мен като дойде време да сменям сегашния основния проблем ще бъде избора на двигател: 2,5 доста слаб за купето, остава 3,6 или дизел Така е..., не може да им се отрече на FHI, богат избор и умеят да печелят клиенти . И при мен това е основния проблем, като дойде време просто не виждам какво може да се вземе(адекватно за парите си и времето горе-долу).Стигнах до заключението, че ще си карам с тази още известно време, пък дано да разнообразят малко двигателната гама(и не само) за в бъдеще. |
Автор: | PitM [ Пон Окт 24, 2016 2:59 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на SUBARU OUTBACK IV ( 2010-2013 ) |
Според мен това твърдение, че 2.5 двигателя бил слаб за купето, си е чист форумен фолклор. Тези 175 коня са напълно достатъчни и осигуряват възможност да се кара със 120-130 по баири (като Витиня) независимо с колко пасажери и багаж, както и с включен климатик. Дори не е нужно да си настъпил докрай. Преди да купя направих тест-драйв на същия модел с 3.6 - естествено, че върви повече. Шестакът е за предпочитане ако имате каравана, лодка или теглите ремарке и ако предпочитанията ви са за допълнителна мощност, но тогава трябва да се съобразяват по-високи: разход, данък и цени за консумативите. Данните за динамиката са известни и понеже аз не считам Аутбек, Легаси и Форестер за бегачки, то ускорението им е напълно приемливо. |
Автор: | melhaer [ Пон Яну 02, 2017 7:05 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на SUBARU OUTBACK IV ( 2010-2013 ) |
А проблемите с прегряването дали са разрешени при Б14? @stiffbg - няма да имаш проблем с газифицирането с обикновен ГИ с ОБД2, доколкото знам няма големи разлики с предния модел, а те са на 80% газифицирани, но ако можеш да си позволиш течна - по-добре сложи такава... А относно смяна на Б12/13 с Б14...аз честно казано, чакам някакво развитие с хибриди/електрически коли, и като гледам как Суби не влагат грам усилие в тази посока, не виждам как ще наваксат. |
Автор: | flux2 [ Вто Яну 03, 2017 1:47 am ] |
Заглавие: | Re: Особености на SUBARU OUTBACK IV ( 2010-2013 ) |
За мен този модел и тип автомобил му подхожда повече дизел (лично мнение, може би защото карам такъв). Върви много добре, по тих е на високи скорости (по-ниски обороти), тяга за изпреварване бол и прочие. Разход около 7.0-7.5. Преди имах бензиново субару (без газ), вървеше по-малко и гореше 2+ литра повече. |
Автор: | Aion [ Пет Яну 06, 2017 3:42 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на SUBARU OUTBACK IV ( 2010-2013 ) |
stiffbg написа: Благодаря и на двама ви за съветите. Май ще поизчакам и ще се поогледам повечко, че с газова, гуми и другите неща идва над бюджета колата. Колега, и аз като теб, почнах да се оглеждам от септ. 2015 за бек 13 фейслифт или 14. През това време доста четох, основно тук, но и на други места, и останах с твърдото убеждение, че шанса да напазарувам нов (5-8г.) и запазен бек оттук на добра цена е минимален. По някое време се свързах с Бат ни Буби тука във форума и той отдели доста време да ме "образова" на темата, и след няколко месеца на търсения, с него намерихме в Швейцария много добра бройка Б14 3.6 за 13.5к франка. Първоначално и на мен ми идваше цената по-висока от бройките тук, но накрая като финализирахме всички и теглих чертата, се оказа, че бека ми излиза поне 10% по-евтин от подобна адекватна бройка, продавана тук (реално адекватна, не само "рекламирана" като такава гробница, като с такива е пълен пазара) |
Автор: | CUPONa [ Пон Авг 07, 2017 8:20 am ] |
Заглавие: | Re: Особености на SUBARU OUTBACK IV ( 2010-2013 ) |
Малко впечатления при близо една година шофиране с Outback 2.0 D: Поведение на пътя - безупречно; комфорт и удобство - също безупречно реален разход на дизеллово гориво - 8.0 - 8.5 смесено Проблеми: Изключетлно дрзнещ проблем е филтърът за твърди частици (DPF филтъра). Постоянно слагам добавки в горивото, карам на високи обороти (на магистралата) и въпреки това вече втори път в рамките на 2 месеца ми светна лампата и влиза в авариен режим. Една регенерация на филтъра в сервиз е 100 лв. Не знам какво да правя... най-лесно е да се премахне, обаче какъв е смисълът?! Разбира се колата не е виновна, а шибаните български горива! Явно в нашата "прекрасна" държава не можеш да имаш дизелова кола, която да изхвърля малко вредни емисии. И едно нещо, което не е проблем но малко ме дразни: Доста силно се чува тропането, когато преминавам по неравноси по пътя (разбирайте нявсякъде в България, защото то гладки пътища няма), но разбрах, че това било нормално за Субару и въобще за японските автомобили. |
Автор: | mandata [ Пет Сеп 15, 2017 3:39 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на SUBARU OUTBACK IV ( 2010-2013 ) |
Карам дизелова 4-ка от Коледа 2016 г. При спокойно каране гори средно 6 л./100 км. Не ми е святкала никаква лампа за проблеми. Фаровете ми светеха лошо, но този проблем се оправя с разглобяване и ремонт на рефлекторите на ксенона. За този проблем в Пловдив, никога не ходете на сервиз "Квалитет" - по пътя за Куклен, където поправят люкове и ел.стъкла - голям мизерник е и работата му е много зле. По-добре при Стоян, който прави брони - 0898620306 За този Аутбек, дизеловия двигател 150 к.с. е достатъчен, но скоростите ми идват къси - настъпвам малко на 1-ва и чука прекъсвача на 4600 оборота. В завой не е намирам за много стабилна - накланя се като всяко друга кола. Спирачките не са от най-добрите - бая здраво трябва да се натискат. Тиха и комфортна, но не е много маневрена или просто е много голяма. Трудно е вкарвам в криви гаражни клетки, където съм влизал без проблеми с Хонда ЦР-В, Тойота Карина Е и др. Има тропане по неравности - предполагам, че са от тампоните на стабилизиращата щанга отпред. Има осезаемо отделяне на съединителя (може да е от моята кола), когато се превключват скоростите. Дали от големия въртящ момент или кофти демпфер, но се усеща изключването и по-малко включването на предавките. Като цяло - колата е добре. |
Автор: | Kenshin [ Вто Яну 23, 2018 3:50 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Аутбек IV (2010-2014) |
Много добре се пътува, не знам за платнените седалки но кожени са като фотьойли и комфортни и багажника е дооста голям. Извънградско 7.5-8.5 бензин за CVT. Ръчките не знам колко дават. Особенностите са в CVT-то. |
Автор: | stoychod [ Вто Яну 23, 2018 4:16 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Аутбек IV (2010-2014) |
На задната седалка дали могат да се съберат 3 детски столчета? На стария бек В12 не става. Влизат, но закопчалките на коланите са супер навътре в седалката и идват под столчетата и е ужас. Опция е да се закопчаят двете външни столчета и после да се пробваш да закопчаеш средното (негавата закопчалка за колана е малко по дълга). След 7 минути борба се отказах. За един път може и да стане но за постоянно |
Автор: | PitM [ Вто Яну 23, 2018 5:23 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Аутбек IV (2010-2014) |
stoychod написа: На задната седалка дали могат да се съберат 3 детски столчета? Събират се. Има три колана (за три пасажера) и възможност за укрепването им. |
Автор: | stoychod [ Вто Яну 23, 2018 6:34 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Аутбек IV (2010-2014) |
Мерси за отговора. И при мен има 3 пълноценни колана отзад за 3 пасажера, но реално не успях да вместя 3 столчета. Коланите са там но много трудно може да се бръкне между столчетата за да се щракнат. Ще погледна как са направени при по-новите беци. Може да е по-широко отзад и по-удобно. Не знам с Изофикс системата дали не е много по лесно - моя май няма такава. |
Автор: | Kenshin [ Сря Яну 24, 2018 2:40 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Аутбек IV (2010-2014) |
stoychod написа: Мерси за отговора. И при мен има 3 пълноценни колана отзад за 3 пасажера, но реално не успях да вместя 3 столчета. Коланите са там но много трудно може да се бръкне между столчетата за да се щракнат. Ще погледна как са направени при по-новите беци. Може да е по-широко отзад и по-удобно. Не знам с Изофикс системата дали не е много по лесно - моя май няма такава. Отзад няма нищо общо с B13-ката, особено с тия лягащи седалки направо предпочитам на дълъг път някой да ме кара . Виж в някоя книжка на колата колко места има за isofix отзад, мисля че са 3. На всяка седалка има по 2 пъпки за isofix тъй че трябва да са 3. |
Страница 1 от 14 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |