Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 )
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=26298
Страница 2 от 14

Автор:  Logus [ Нед Яну 28, 2018 12:25 pm ]
Заглавие:  Re: Особености на Субару Аутбек IV (2010-2014)

Откъм вътрешно пространство си е съвсем друга кола, нищо общо няма с предишния модел. Аз редовно возя 3 столчета или възрастен между две столчета - събират се. И мястото за крака е доста повече.

Автор:  Kenshin [ Пон Яну 29, 2018 2:48 pm ]
Заглавие:  Re: Особености на Субару Аутбек IV (2010-2014)

Logus написа:
Откъм вътрешно пространство си е съвсем друга кола, нищо общо няма с предишния модел. Аз редовно возя 3 столчета или възрастен между две столчета - събират се. И мястото за крака е доста повече.


То и от към усещане при шофиране си е съвсем различна кола. По мое мнение се кара много по - лесно, което според някой е скучно и пенсионерско. Реално погледаното обаче колата стой мнооооогооо по стабилно на пътя. Много по - малко се влияе от попадането в локви с по - висока скорост, при карането на сняг също се усеща много по - сигурна. При изпреварване когато има коловози с киша разделени, минава по - добре. По пясъка съм нямал никакви проблеми. Настроена си е за дълъг път, но е по - маневрена по B13-ката. Ако не се лъжа междуосието е скъсено с 5 см, а следата е малко по - широка.

Автор:  nashiabrat [ Чет Апр 05, 2018 10:58 pm ]
Заглавие:  Re: Особености на Субару Аутбек IV (2010-2014)

Карам вече 1 година Outback 3.6 2012 само на бензин. Извънградско 9.0-9.5 градско 13-16 зависи. За дълъг път няма място за сравнение - удобно, голям багажник, детски столчета, абе кеф... Спокойно се кара 130-150 и е тих и комфортнен.

Автор:  Borisov [ Пет Май 04, 2018 10:54 am ]
Заглавие:  Re: Особености на Субару Аутбек IV (2010-2014)

Здрвейте.
Имам въпрос относно използването на CVT кутията.Водих един чат с американски дилър който ме уверява че след 2014 всички модели:2,5 и 3,6 вече минават на такава кутия.
Някой има ли по-подробна информация понеже малко е объркваща информацията в официалния им сайт....

Автор:  Kenshin [ Пет Май 11, 2018 9:03 am ]
Заглавие:  Re: Особености на Субару Аутбек IV (2010-2014)

Borisov написа:
Здрвейте.
Имам въпрос относно използването на CVT кутията.Водих един чат с американски дилър който ме уверява че след 2014 всички модели:2,5 и 3,6 вече минават на такава кутия.
Някой има ли по-подробна информация понеже малко е объркваща информацията в официалния им сайт....


до колкото знам е прав. но cvt за двата двигателя е различно.

Автор:  subarurocks [ Пон Юли 09, 2018 3:48 pm ]
Заглавие:  Re: Особености на Субару Аутбек IV (2010-2014)

Здравейте,

а бихте ли споделили опита си като разход на гориво, особено ако е с ръчна скоростна кутия (може и за автомата) и разбира се кой е двигателя?

Има ли горене на масло и в какъв порядък?

Автор:  CUPONa [ Вто Юли 10, 2018 12:55 pm ]
Заглавие:  Re: Особености на Субару Аутбек IV (2010-2014)

Колеги,
има по-стара тема за този модел:
viewtopic.php?f=5&t=21047
Може ли някой модератор да ги обедини? :)

Автор:  subarurocks [ Вто Юли 17, 2018 12:01 pm ]
Заглавие:  Re: Особености на Субару Аутбек IV (2010-2014)

Тази тема също е полезна https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=25066 и може да се добави при обединение

Автор:  iassen [ Сря Яну 30, 2019 4:57 pm ]
Заглавие:  Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 )

Здравейте,

Моя опит от 4тото ми Субару - за година и 15000км пробег. Колата е 3.6 от Швейцария, с немска документация :(

Плюсове:
- перата на волана. Особено смяната на скоростите без да се минава на Sport(ръчно) и автоматичното превключване на Drive при подаване на газ
- Bluetooth връзката с телефона за разговори
- заключване/отключване от бутоните на двете предни врати и багажника
- паленето с бутон и невъзможността да заключих колата с ключ в купето
- автоматичния режим на чистачките. При мен работи МНОГО добре, за разлика от колегите с BMWта
- камерата за заден ход + парктрониците. Справят се повече от добре
- размера на купето - 5см в плюс във всички посоки се усещат, особено от пътниците и размера на багажното отделения
- сервото на волана. Не съм карал кола с по-лесно въртене на волана. Дори при тез' средно големи джапанки :)
- накладките на спирачките. Не знам дали са сменяни при мен, но спират уникално(пробвано и на писта). И не пускат феродовата чернилка !?!?!
- наличието на AUX, ако и да е само чинч при европейките

Минуси и/или кандидати за подобрение:
- Качеството и силата на звука от стандартните колони. Добри опции за настройки, но само за да слуша водача :). Отзад.....на кой му дреме :) Има тема за това във форума.
- по-твърдото возене
- шумоизолацията на купето. Не че на B13 е по-добра :(
- невъзможността да пускаш аудио/видео през Bluetooth. При мен не проработи - има тема за това.
- Фаровете, особено късите светят.......трагично. И за това има отделна тема във форума
- Смяната на крушките на късите. Тук инженерите направо са се осрали/постарали да е максимално зле. Т.е. като при Мазда и други коли, при които смяна на крушка започва със свали решетката или на подкалника и гадай къде, кое да не счупиш

Надявам се на срещата в Дряново да обменим повече инфо по темата.

Автор:  iassen [ Сря Яну 30, 2019 5:12 pm ]
Заглавие:  Re: Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 )

И сега за подобренията, които се надявам някой от вас да знае как да сподели как да се постигнат.

1. Изключително дразнещото неспиращо пищене при гасене и отворена врата.
Искам да го забраня или спра след определено време, но в инструкциите на ангlийски пише как става само за моделите с ключ.
Целта е да мога да сляза или отворя вратата на колата за чистене, ремонт, и т.н. без да ужасното пищене

Надявам се да има процедура или софтуерна настройка, която да спре тази "екстра"/бъг

2. Искам при фарове пуснати на Auto постоянно да светят късите.
Целта е таблото и навигацията да си минават в дневен/нощен режим автоматично.

3. Забрана на автоматичното връщане на положението на шофьорската седалка в някакво заводско положение. Това се случва, когато си иска при заключване/отключване при слизане и качване.
Имам настроени положения 1 и 2, но понякога(не намерих модел на поведение, който го предизвиква) седалката минава автоматично ужасно напред и прави качването ужасно.

4. Добавяне на възможност за пускане на аудио/видео през Bluetooth от Андроид(Samsung S+8 в момента)
Заобиколка може да е Bluetooth трансмитер, вързан за AUX-а, но това за сега звучи доста......неприемливо.

Автор:  iassen [ Сря Яну 30, 2019 5:40 pm ]
Заглавие:  Re: Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 )

Джантите на B14 са с 17'' 7J 5*100 и ET55.

В същото време всички сайтове от типа на http://www.wheel-size.com дават ЕТ 48.
Каквито всъшност са на B13.

Слагал ли е някой от вас джанти с ET48 на B14?

Автор:  kvark [ Сря Яну 30, 2019 6:59 pm ]
Заглавие:  Re: Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 )

https://www.driftshop.com/bbs-sr-18x8-5x100-et48-flat-grey-sr024.html

Този модел пасва идеално на автомобила. Ако ще слагаш Брембо апарати, ти трябват джанти с по-малко ЕТ. 18-те по диаметър ги събират, но ЕТ 48 не им е достатъчно за височината.

P.S. Спускай от високо винаги на ръчен, с понижаване на предавките чрез перата, иначе ще изкривиш дискове - 1000% гаранция. Мен спирането не ме впечатли много и затова минах на Брембо. :good: :)

Автор:  nelsky [ Чет Яну 31, 2019 5:52 am ]
Заглавие:  Re: Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 )

При мен късите са били все така на всички коли със ксенонови фарове-свети на 20-30 метра пред колата и от там като отсечено е тъмнина. Дори навремето един автомонтьор (друга марка) ми викаше-колата е добре, ама да вземеш да си смениш фаровете с обикновени, че ксеноните са ужас.

Аудиото през Блутут при мен работи, вярно малко борба имаше, но тръгна по някое време и то без да разбера как се получи :)

Това, че мотора не задържа колата при спускане ме дразни най-много. От 2007-ма карам само автоматици и досега всичките си държаха предавка, която да задържа колата без да се налага аз да коригирам нещо. Субаруто се юрва да ускорява и най-малкия наклон да види :) И перата не ми помагат много, свалям чак до 2-ра понякога и чак тогава се усеща разликата.
Обезшумяването не е на кой знае какво ниво, но не е болка за умиране. Единствено при скорости над 80-90 постепенно почва едно свистене отпред в ляво на челното стъкло и при 140 вече е ужасно. Не знам така ли е при всички, или да търся джамджии, да проверяват уплътненията.

Спирането е добре, но малко е дълъг хода на педала (сравнение с предните коли) та жената викаше, че не ще да спира в началото. А след като покарах седмица Субаруто и после се качих на другата кола, щях да изляза през предното стъкло на първия светофар :D
Звука не е нещо особено, а и кой знае какви настройки не намерих. На задните седалки не съм сядал да проверявам, не знаех, че има такъв проблем. Иначе са сложили гордо някакъв Макинтош за производител.

Автор:  kantarev [ Чет Яну 31, 2019 9:03 am ]
Заглавие:  Re: Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 )

При мен свистене няма при никакви километри...
Волана уникално лек при спряла кола....с един пръст го въртя :)
Фаровете на къси са ужасни :cry: Ходих на реглаж казаха светлина е добре, насочени са добре , обаче трагедия, сега смятам да сменя крушките на ксенона...

Автор:  Motek [ Чет Яну 31, 2019 4:06 pm ]
Заглавие:  Re: Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 )

Здравейте,

моето виждане за колата е, че е невероятна, особено като се има предвид , че е 3,6 :cool: !
Нямам никакво свирене от предното стъкло.
Нямам такъв проблем и със седалката, да се връща в заводска настройка когато си поиска, може би имаш някакъв проблем ( или ако е американка, знам ли ).
Мда, музиката си е нещо посредствено, но за мен е достатъчно.
Все си мисля, че моите джанти са с ЕТ 48, ще поровя за снимки, които бях направил.
Не съм доволен от качеството на кожения салон, или по - скоро предния собственик е ползвал някакви дървени постелки и го е позахабил.
Проблема на фаровете не е в крушките, а в изгорелите рефлектори, след ремонта им сега е ден пред мен ;) ( ако някой желае мога да дам инфо на лични ). Преди да ги оправя, буквално нямах фарове, на халогени се виждаше по - добре!

ПП: А за спирането - има още какво да се желае (като при всички модели Субару).

За сега срещам проблем само с намирането на резервна гума и джанта ](*,) .

Автор:  kvark [ Чет Яну 31, 2019 10:58 pm ]
Заглавие:  Re: Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 )

135/90R17 - този размер става за Бек B14.

Автор:  PitM [ Пет Фев 01, 2019 3:38 pm ]
Заглавие:  Re: Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 )

iassen написа:
Слагал ли е някой от вас джанти с ET48 на B14?


Моите са фабрично ЕТ48 (щатски 2011 Аутбек) и допускам, че всички от поколението са така. Карал съм също с оригинални Субару джанти ЕТ55 (за зимните гуми) - няма разлика. Единствено следата се стеснява с 1.4 см.

Автор:  tarambuka3500 [ Пет Фев 01, 2019 10:10 pm ]
Заглавие:  Re: Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 )

Аудиото на моделите след фейслифта от 2013 е доста по-добро (това с навигацията).
Незнам дали може да се напазарува отделно и да се ретрофитне на по-стар бек, но ако може ще е супер.

Сравнявал съм ги двете с мой приятел - нямат много общо - едното е доста ретро, с навигация/интерфейс като на тези от B13;
по-новото е с навигация от iGo, Bluetooth аудио работи без проблем, интерфейсът е по-модерен, а звукът определено е по-добър.

Разхода в момента (от Декември, Януари, студове + сняг), микс 50/50 градско извънградско е 10.4 нафта според борд компютъра.

Автор:  rosenaleks [ Нед Фев 24, 2019 3:48 pm ]
Заглавие:  Re: Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 )

Здравейте, колеги.
Някой знае ли как да се свържа с колегата Motek? Писах му на лични, но не отговаря.
Благодаря

Росен

Автор:  rosenaleks [ Чет Фев 28, 2019 5:11 pm ]
Заглавие:  Re: Особености на Субару Аутбек IV ( 2010-2014 )

rosenaleks написа:
Здравейте, колеги.
Някой знае ли как да се свържа с колегата Motek? Писах му на лични, но не отговаря.
Благодаря

Росен


Намерихме се

Страница 2 от 14 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/