Автор |
Съобщение |
Marto_180
Регистриран на: Пон Май 07, 2018 7:53 am Мнения: 97
Автомобил: Outcack
Рейтинг: 12
|
Като стана въпрос за маркучи, забелязах омасляване на маркуча между двете помпи на съединителя. Чудя се дали да го търся оригинално. Имам опит с една фирма в която съм рециклирал хидравлични маркучи и мисля че няма да им е проблем да се справят и с този. Пцв клапанчето го смених скоро, но при изваждането на маркуча, който е към него откъм блока се сцепи. Чат пат ми светва чека само при принудителен празен ход и дава грешка за прекъсване на някой цилиндър. Това се случва само при продължително спускане на скорост без газ. Така и не можах да го хвана от къде е. Може да се окаже, че е някое вакумно маркуче. Ще прехледам всичко и ще сменя каквото е нужно.
|
|
|
Чет Фев 14, 2019 9:53 am |
|
|
valqk
|
Сравни цените и гаранцията за правеняка и си прецени, кое ще ти е по-добре... ако имат опит и ги правят добре и е двойно надолу, защо не
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Чет Фев 14, 2019 11:02 am |
|
|
Marto_180
Регистриран на: Пон Май 07, 2018 7:53 am Мнения: 97
Автомобил: Outcack
Рейтинг: 12
|
Колеги имам един въпрос. Голям проблем ли е семеринга от задната страна на коляновия вал да е 5 мм по на вътре. Без да искам се поолях и се чудя утре да купувам ли друг или да го оставя така. Понеже няма да мога да го ивадя без да го повредя.
|
|
|
Чет Фев 14, 2019 7:54 pm |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
Проблем е, свалях двг още веднъж заради това, верно три литров, но не си заслужава риска за 20кинта
|
|
|
Чет Фев 14, 2019 8:34 pm |
|
|
Marto_180
Регистриран на: Пон Май 07, 2018 7:53 am Мнения: 97
Автомобил: Outcack
Рейтинг: 12
|
Благодаря! Свалих го и утре ще взема нов. Днес залепих маслената помпа и сепаратора, регулирах клапани, бях планувал да слагам маховика и съединителя, но явно ще е утре. И остава да сложа главите и картера и съм организирал за събота една бригада от 5 човека. Ще вържем двигателя за една тръба и ще го сложим на мястото му. Не очаквам да тежи повече от 100 кг сглобен. И в този ред на мисли ми изниква нов въпрос. Бях чел, че след ремонт на глави трябва след 2000 км да се регулират клапани наново. Така ли е?
|
|
|
Чет Фев 14, 2019 10:14 pm |
|
|
Alxx
|
Желателно е да се проверят, особенно ако са зенквани дъната или са претърпели някаква обработка.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
2
|
|
Чет Фев 14, 2019 10:19 pm |
|
|
Marto_180
Регистриран на: Пон Май 07, 2018 7:53 am Мнения: 97
Автомобил: Outcack
Рейтинг: 12
|
Някой може ли да подскаже това кабелче къде беше вързано?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Нед Фев 17, 2019 2:35 pm |
|
|
Marto_180
Регистриран на: Пон Май 07, 2018 7:53 am Мнения: 97
Автомобил: Outcack
Рейтинг: 12
|
Въразх го за едно болтче на колектора. Колата запали. Даже тръгна Дали всичко ще е наред предстои да разбера. Ще пиша за поведението на колата. Благодарности на всички включили се със съвети
|
|
|
Нед Фев 17, 2019 5:20 pm |
|
|
valqk
|
Честито. На маса прилича, да. Дано няма яд.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Нед Фев 17, 2019 7:27 pm |
|
|
Marto_180
Регистриран на: Пон Май 07, 2018 7:53 am Мнения: 97
Автомобил: Outcack
Рейтинг: 12
|
Появи ми се едно странно свирене. Мислех че е от ремъците но по ясно го чувам от долната страна на колата, някъде от задната страна на двигателя. Свиренето наподобява звук от силен вятър или свирене с уста. На празен ход го няма. Появява се някъде след 1200 оборота. Не знам дали може да е от лагерчето на маховика, но до сега не съм чувал лагер да свири по тизи начин. Друго, което ме съмнява е пробив по генерацията или да не са паснали хубаво гарнитурите на колекторите, но пак не ми звучи като нещо такова. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
|
|
|
Вто Фев 19, 2019 10:27 am |
|
|
valqk
|
Лагера ще вие, съмнява ме да свири така... с натиснат съединител има ли разлика? Звучи като генерация, ама пък щеше и да бучи, ако беше дупка, но ако е много малка, може точно така да се получава... Друго което ми хрумва - вакууми (ама пък щеше да съска и да има ядове) или картерна вентилация, ама чак да свири.... Ако имаш къде, иди на канал/поемник и слушайте, докато някой дава газ - от главите, назад... то ще се чуе. Ако не, слухтиш в коша и все ще се покаже, я заек, я котка Да кажеш, като го намериш, че звучи странно и ще е интересно от какво е било.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Вто Фев 19, 2019 10:35 am |
|
|
Marto_180
Регистриран на: Пон Май 07, 2018 7:53 am Мнения: 97
Автомобил: Outcack
Рейтинг: 12
|
Не съм обърнал внимание дали се влияе от натискането на съединителя. Ще пробвам после. Преди време сложих големи скоби за водни съединения на изгнилите предпазни ламаринки на генерацията. След това започна едно свирукане обаче на ниски обороти. Тогава я закарах в сервиз за ауспуси, казаха че има дупка, зарариха я и се оправи. Искаха да слагат мека връзка, но го отложих. Дано пак да е нещо такова.
|
|
|
Вто Фев 19, 2019 12:43 pm |
|
|
Marto_180
Регистриран на: Пон Май 07, 2018 7:53 am Мнения: 97
Автомобил: Outcack
Рейтинг: 12
|
Колата за сега работи добре, не губи антифриз и масло и двигателя от долу е сух. Мисля че ремонта е успешен. Но свиренето си продължава. Не зависи от това дали е натиснат съединителя, а единствено от оборотите на двигателя. Тоест от нещо, което се върти е. Свалих предните 2 ремъка и без тях нямаше промяна. Не знам дали може маховика да свири така. Сравнително нов е. Sachs на около 40к. км. Не ми се иска маховик за 1000лв. да е заминал толкова бързо, а все пак ако е от него ще има ли промяна при натиснат съединител? Стегнах му болтовете по сервизно ръководство, ако не се лъжа на 72 Nm. Другия заподозрян е обтяжната ролка на ангренажния ремък. Когато я свалях я хванах с ключ за болта, който е в оста й и я надигнах за да законтря обтегача със щифт. Не знам дали това е правилният начин, но при упражнението болта се завъртя малко в посока стягане. Вероятно уикенда ще отворя капака на ангренажния ремък да видя дали не е кривнала оста и да опита някъде. Иначе и тя е сравнително нова. NTN на около 12к.
|
|
|
Пон Фев 25, 2019 12:57 pm |
|
|
valqk
|
|
Пон Фев 25, 2019 2:12 pm |
|
|
Marto_180
Регистриран на: Пон Май 07, 2018 7:53 am Мнения: 97
Автомобил: Outcack
Рейтинг: 12
|
Благодаря! Дори намерих магазин в който продават на удобно място. След малко ще си взема. Това нещо до ролките ли се опира? През пластмасовия капак на ангренажния ремък дали ще хване нещо ако е от там?
|
|
|
Пон Фев 25, 2019 3:15 pm |
|
|
ico_tech
|
Цитат: Когато я свалях я хванах с ключ за болта, който е в оста й и я надигнах за да законтря обтегача със щифт. Не знам дали това е правилният начин, но при упражнението болта се завъртя малко в посока стягане. Вероятно уикенда ще отворя капака на ангренажния ремък да видя дали не е кривнала оста и да опита някъде. Иначе и тя е сравнително нова. NTN на около 12к. И за колко време прибра щифта?!?
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Фев 25, 2019 3:36 pm |
|
|
Marto_180
Регистриран на: Пон Май 07, 2018 7:53 am Мнения: 97
Автомобил: Outcack
Рейтинг: 12
|
Всъщност усетих, че това не е правилният начин като мръдна болта и после я хванах с 2 ръце и я повдигнах, а приятел който ми правеше компания вкара щифта. Там ли нещо съм объркал?
|
|
|
Пон Фев 25, 2019 4:07 pm |
|
|
ico_tech
|
Цитат: Push the adjuster rod vertically. • Press the adjuster rod gradually taking three minutes or more. • Do not allow press pressure to exceed 9,807 N (1,000 kgf, 2,205 lb). • Push in the adjuster rod to the end face of the cylinder. However, do not press the adjuster rod below the end face of the cylinder. Doing so may damage the cylinder.
Check that the adjuster rod does not move when a pressure of 165 N (16.8 kgf, 37.1 lbf) is applied to it. This is to check adjuster rod stiffness.
Може да си сбъркал, може и да ти се е разминало - като провериш ще разбереш. При проблем в този елемент, се чува по-скоро тракане, не свирене. А за стетоскопа - не се обиждай, но ако аз и един лекар правим аускултация на сърдечен шум със стетоскоп заключенията ще са крайно различни (есетествено в полза на лекаря ). За да го ползваш трябва да знаеш какво да търсиш, защото шумовете, усилени през това просто устройство, са доста различни.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Фев 25, 2019 4:48 pm |
|
|
Marto_180
Регистриран на: Пон Май 07, 2018 7:53 am Мнения: 97
Автомобил: Outcack
Рейтинг: 12
|
Не се обиждам, за пръв път ще ползвам такъв уред и си нямам идея какво да правя с него. Колкото до обтегача се съмнявам дали не съм му изкривил оста и да е опряла ролката в основата му. Понеже се чува нещо като много тънко пилене (все едно зъболекарска машинка) или свирене от силен вятър.
|
|
|
Пон Фев 25, 2019 5:05 pm |
|
|
Marto_180
Регистриран на: Пон Май 07, 2018 7:53 am Мнения: 97
Автомобил: Outcack
Рейтинг: 12
|
Малко развитиенпо темата. Днес бях решил да свалям капака на ангренажния ремък да преслушам ролките. Мо преди това легнах под колата със слушалките да видя там какво се случва. Има една предпазна ламарина под маховика, захваща се за двигателя. Като допрях там стетоскопа щеше да ми спука тъпанчетата. Викам си ясно от маховика свири. Но реших да огъна ламарината малко на долу, че беше плътно опряла в скоростната кутия и свиренето изчезна. Умрях от кеф маховика е здрав двигателя е сух, маслото си е на място. Антифриза в преливника е мръднал 1 пръст надолу за 2 седмици, но не мисля, че е нещо фрапантно. Може и да се е дообезвъздушила. Сложих вече кората под двигателя и се надявам темата вече да е приключила. Още веднъж благодарности
|
|
|
Нед Мар 03, 2019 1:17 pm |
|
|