Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 10:33 pm



Отговори на тема  [ 41 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
 Още един нов Outback 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm
Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Източих около 300 мл течност през щеката със спринцивка и отенъка и е по скоро кафеникав, има и много малки мехурчета които стоят на повърхността на източената течност. Четох че това не е много добро предсказание... Сега течността е точно на максимума... По късно мога да кача и снимки.

Чет Фев 28, 2019 1:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm
Мнения: 322
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега,
кафявото масло не е задължително да е свързано с проблем, най-веротно не е сменяно от много време. Смени маслото ако не си го сменял все още и източи или накарай да източат и това от торк конвертора и радиатора, при мен винаги досега от там е изтичала страшна боза, но кутийте си работят без пробеми.

Чет Фев 28, 2019 4:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm
Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Притесняват ме мехурчетата, не цвета. Маслото е освежено с 5 литра Ravenol SU5 ATF.

Чет Фев 28, 2019 4:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
С това "освежаване" само си хвърляш парите, особенно на кутия без ясна история и кой знае какво вътре. Машина с промивка е рецептата.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Фев 28, 2019 7:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm
Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ясна работата... някой знае ли каква е цената на услугата? Разбрах че при Тенчо 1040 имали машина. Утре и без това ще ги посещавам..

Чет Фев 28, 2019 8:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bsvgz написа:
Здрасти,

в кикдаун режим скоростите си ги изрежда супер, когато отпусна леко педала веднага превключва на по-ниска предавка. Няма някакви осезаеми шумове или предърпвания... Но някак си ми се струва че в ниските обороти не превключва скоростите както трябва понякога... Незнам, за първи път карам Субару и за първи път автоматик..

Като отпуснеш педала при кикдаун качва , а не сваля предавка . Пробвай да покараш Субару на колега защото си мисля , че се филмираш . След като АТ сменя нормално предавки и не рита значи всичко е ок . Щом си се насочил при Тенчо иди , там ще получиш компетентно мнение по въпроса . Кутията на Субару е малко архаична и , ако я сравняваш с други марки ще ти се стори мудна , но сменяш ли масло навреме без да я прегряваш е вечна .

Чет Фев 28, 2019 9:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
tsvetanov написа:
Колега,
кафявото масло не е задължително да е свързано с проблем, най-веротно не е сменяно от много време. Смени маслото ако не си го сменял все още и източи или накарай да източат и това от торк конвертора и радиатора, при мен винаги досега от там е изтичала страшна боза, но кутийте си работят без пробеми.


И как се източва маслото от турбината?

Чет Фев 28, 2019 10:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm
Мнения: 322
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Откачаш изходящия маркуч на автомата от радиатора , нанизваш чист маркуч за да виждаш какво изтича и палиш колата за няколко секунди докато изтекат 1-2л масло, доливаш същото количество масло и така докато потече свежо масло. Може да се ползва и електрическа помпа за масло, с която да се вкарва свежото масло към скоростите, а другия маркуч, по който маслото отива към скоростите се удължава и се поставя да изтича в съд в който ще събираме старото масло, пак наливаш докато потече чисто масло.

Пет Мар 01, 2019 7:13 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
tsvetanov написа:
Откачаш изходящия маркуч на автомата от радиатора , нанизваш чист маркуч за да виждаш какво изтича и палиш колата за няколко секунди докато изтекат 1-2л масло, доливаш същото количество масло и така докато потече свежо масло. Може да се ползва и електрическа помпа за масло, с която да се вкарва свежото масло към скоростите, а другия маркуч, по който маслото отива към скоростите се удължава и се поставя да изтича в съд в който ще събираме старото масло, пак наливаш докато потече чисто масло.


Този начин как гарантира че маслото в турбината се източва?

Пет Мар 01, 2019 9:12 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm
Мнения: 322
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има ли причина да се заяждаш?

Пет Мар 01, 2019 6:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Задаването на обоснован въпрос заяждане ли е? Цялата тая гимнастика с преточване се прави с АТФ машина. Може да се сглоби такава и в домашни у-вия, но е е лъжица за всяка уста. Затова и не се дават лаишки съвети тип "тунингбг".

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Мар 01, 2019 7:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
tsvetanov написа:
Има ли причина да се заяждаш?


Не се заяждам, а се надявах да е измислен начин как да се източи маслото от турбината, без да се разглабя кутията.
Предполагам си виждал турбина, прилича на една широка и сплескана колба с вал по средата.
Та метода който описваш може и да завърти маслото от кутията, защото се ползва различен вход и изход, но не разбирам как може да изциркулира маслото от турбината при положение че има само един вход/изход

Надявам се разбираш, че целта е да са наясно колегите с АТ кутии дали това е възможно и дали си заслужава да платят повече пари за тази услуга от нормалното...

@Alexx, промивка с машина как ще изкара маслото о турбината ( не мисля, че е възможно дори и под вакуум )?

Почти същият случай като надценката за прехвалената смазочна система за ГИ...too good to be true ;)

Пет Мар 01, 2019 9:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm
Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Предложиха ми за 630 лв да сменят маслото на автомата с машина, първо с по ефтино за промивка, после флъш и чак тогава да я напълнят с хубаво масло. Малко ме стресира цифрата при положение че само провериха цвета цвета на маслото, без да пробват изобщо как работи..

Съб Мар 02, 2019 1:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Стани, АТФ машината на TEXA си има процедура, в която "гърмиш" 1л ново масло + промивка на запален мотор, именно за да се промият всички възли в кутията. Цялата рециркулация се прави наведнъж, просто в даден етап машината изписва "запалете двигателя" и т.н. и т.н. 630лв наистина е бая, ама и зависи какво е маслото, добавките за миене и т.н. Всеки си има своята цена.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Мар 02, 2019 7:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Единственото което се гърми са 600+ лева за незнаен ефект
АТ кутия с проблем не се оправя с подобни процедури
По добре е да се смени маслото по класическия начин и да се похарчат още 150-200лв за промивка на клапанното тяло.

Фън-шуй скъп маркетинг...

Съб Мар 02, 2019 10:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm
Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте отново,

колата си върви супер, оказа се че си набивам филми за скоростната кутия. Ходих при Любо от Люлин и тествахме колата. Според него скоростите си превключват добре и няма никакви проблеми.

На няколко пъти обаче ми светват определени лампи по таблото (VDC, Check engine и мигащ Cruise Control) и колата навлиза в авариен режим. След като той ми направи диагностика ми каза, че трябва да си търся педал на газта - бил за смяна.

Въпросът ми е къде бихте ме посъветвали да търся (втора употреба) и как евентуално мога да разбера дали новият педал е изправен или всичко е на късмет.

Също така искам да споделя че ми гори масълце. При първоначалната смяна сложих Subaru by Motul 5w30 и до момента съм долял към литър и половина при изминати около 7000 км. Днес взех още един литър за доливане и мисля след около 1500км да направя следващата смяна. Оглеждал съм я и не намерих никакви омаслени участъци по двигателя, така че от там изхождам, че го гори. Какво бихте ми препоръчали да е следващото масло, за да намаля евентуално разхода.

Благодаря предварително :)

Вто Май 21, 2019 2:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm
Мнения: 322
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Направо смени марката на маслото според мен, иначе може да пробваш с 5w40.

Вто Май 21, 2019 5:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пробвай с Ravenol VSi 5W40. И него ако го харчи си за интервенция вътре.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Май 21, 2019 6:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm
Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря ви, ще го пробвам тоя Равенол.

А за педала на газта какво мислите? Имате ли някакъв опит?

Сря Май 22, 2019 3:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
5-30 не е подходящо за кола с ГО , но разхода не е фрапираш , пробвай с 5-40 , но промий мотора при смяна . Надявам се разхода да падне до 1-1.5л. до смяна , но не очаквай чудеса , все пак кола купена с ГО не е на 150хил. км. , а на 300-400 км. Не казвам , че това е точно твоята , но си имай едно на ум . За толкова години тук във Форума се начетох от колеги за коли на реални километри и купени от първи собственици , и пазени само за тях .Карай колата смело и времето ще покаже . :beer:

Сря Май 22, 2019 9:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 41 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор