Автор |
Съобщение |
bsvgz
Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
|
Източих около 300 мл течност през щеката със спринцивка и отенъка и е по скоро кафеникав, има и много малки мехурчета които стоят на повърхността на източената течност. Четох че това не е много добро предсказание... Сега течността е точно на максимума... По късно мога да кача и снимки.
|
|
|
Чет Фев 28, 2019 1:49 pm |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
Колега, кафявото масло не е задължително да е свързано с проблем, най-веротно не е сменяно от много време. Смени маслото ако не си го сменял все още и източи или накарай да източат и това от торк конвертора и радиатора, при мен винаги досега от там е изтичала страшна боза, но кутийте си работят без пробеми.
|
|
|
Чет Фев 28, 2019 4:24 pm |
|
|
bsvgz
Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
|
Притесняват ме мехурчетата, не цвета. Маслото е освежено с 5 литра Ravenol SU5 ATF.
|
|
|
Чет Фев 28, 2019 4:45 pm |
|
|
Alxx
|
С това "освежаване" само си хвърляш парите, особенно на кутия без ясна история и кой знае какво вътре. Машина с промивка е рецептата.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Фев 28, 2019 7:57 pm |
|
|
bsvgz
Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
|
Ясна работата... някой знае ли каква е цената на услугата? Разбрах че при Тенчо 1040 имали машина. Утре и без това ще ги посещавам..
|
|
|
Чет Фев 28, 2019 8:14 pm |
|
|
petko 69
|
bsvgz написа: Здрасти,
в кикдаун режим скоростите си ги изрежда супер, когато отпусна леко педала веднага превключва на по-ниска предавка. Няма някакви осезаеми шумове или предърпвания... Но някак си ми се струва че в ниските обороти не превключва скоростите както трябва понякога... Незнам, за първи път карам Субару и за първи път автоматик.. Като отпуснеш педала при кикдаун качва , а не сваля предавка . Пробвай да покараш Субару на колега защото си мисля , че се филмираш . След като АТ сменя нормално предавки и не рита значи всичко е ок . Щом си се насочил при Тенчо иди , там ще получиш компетентно мнение по въпроса . Кутията на Субару е малко архаична и , ако я сравняваш с други марки ще ти се стори мудна , но сменяш ли масло навреме без да я прегряваш е вечна .
|
|
|
Чет Фев 28, 2019 9:15 pm |
|
|
Vmax
|
tsvetanov написа: Колега, кафявото масло не е задължително да е свързано с проблем, най-веротно не е сменяно от много време. Смени маслото ако не си го сменял все още и източи или накарай да източат и това от торк конвертора и радиатора, при мен винаги досега от там е изтичала страшна боза, но кутийте си работят без пробеми. И как се източва маслото от турбината?
|
|
|
Чет Фев 28, 2019 10:02 pm |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
Откачаш изходящия маркуч на автомата от радиатора , нанизваш чист маркуч за да виждаш какво изтича и палиш колата за няколко секунди докато изтекат 1-2л масло, доливаш същото количество масло и така докато потече свежо масло. Може да се ползва и електрическа помпа за масло, с която да се вкарва свежото масло към скоростите, а другия маркуч, по който маслото отива към скоростите се удължава и се поставя да изтича в съд в който ще събираме старото масло, пак наливаш докато потече чисто масло.
|
|
|
Пет Мар 01, 2019 7:13 am |
|
|
Vmax
|
tsvetanov написа: Откачаш изходящия маркуч на автомата от радиатора , нанизваш чист маркуч за да виждаш какво изтича и палиш колата за няколко секунди докато изтекат 1-2л масло, доливаш същото количество масло и така докато потече свежо масло. Може да се ползва и електрическа помпа за масло, с която да се вкарва свежото масло към скоростите, а другия маркуч, по който маслото отива към скоростите се удължава и се поставя да изтича в съд в който ще събираме старото масло, пак наливаш докато потече чисто масло. Този начин как гарантира че маслото в турбината се източва?
|
|
|
Пет Мар 01, 2019 9:12 am |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
Има ли причина да се заяждаш?
|
|
|
Пет Мар 01, 2019 6:34 pm |
|
|
Alxx
|
Задаването на обоснован въпрос заяждане ли е? Цялата тая гимнастика с преточване се прави с АТФ машина. Може да се сглоби такава и в домашни у-вия, но е е лъжица за всяка уста. Затова и не се дават лаишки съвети тип "тунингбг".
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Мар 01, 2019 7:02 pm |
|
|
Vmax
|
tsvetanov написа: Има ли причина да се заяждаш? Не се заяждам, а се надявах да е измислен начин как да се източи маслото от турбината, без да се разглабя кутията. Предполагам си виждал турбина, прилича на една широка и сплескана колба с вал по средата. Та метода който описваш може и да завърти маслото от кутията, защото се ползва различен вход и изход, но не разбирам как може да изциркулира маслото от турбината при положение че има само един вход/изход Надявам се разбираш, че целта е да са наясно колегите с АТ кутии дали това е възможно и дали си заслужава да платят повече пари за тази услуга от нормалното... @Alexx, промивка с машина как ще изкара маслото о турбината ( не мисля, че е възможно дори и под вакуум )? Почти същият случай като надценката за прехвалената смазочна система за ГИ...too good to be true
|
|
|
Пет Мар 01, 2019 9:37 pm |
|
|
bsvgz
Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
|
Предложиха ми за 630 лв да сменят маслото на автомата с машина, първо с по ефтино за промивка, после флъш и чак тогава да я напълнят с хубаво масло. Малко ме стресира цифрата при положение че само провериха цвета цвета на маслото, без да пробват изобщо как работи..
|
|
|
Съб Мар 02, 2019 1:53 pm |
|
|
Alxx
|
Стани, АТФ машината на TEXA си има процедура, в която "гърмиш" 1л ново масло + промивка на запален мотор, именно за да се промият всички възли в кутията. Цялата рециркулация се прави наведнъж, просто в даден етап машината изписва "запалете двигателя" и т.н. и т.н. 630лв наистина е бая, ама и зависи какво е маслото, добавките за миене и т.н. Всеки си има своята цена.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Мар 02, 2019 7:42 pm |
|
|
Vmax
|
Единственото което се гърми са 600+ лева за незнаен ефект АТ кутия с проблем не се оправя с подобни процедури По добре е да се смени маслото по класическия начин и да се похарчат още 150-200лв за промивка на клапанното тяло.
Фън-шуй скъп маркетинг...
|
|
|
Съб Мар 02, 2019 10:57 pm |
|
|
bsvgz
Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
|
Здравейте отново, колата си върви супер, оказа се че си набивам филми за скоростната кутия. Ходих при Любо от Люлин и тествахме колата. Според него скоростите си превключват добре и няма никакви проблеми. На няколко пъти обаче ми светват определени лампи по таблото (VDC, Check engine и мигащ Cruise Control) и колата навлиза в авариен режим. След като той ми направи диагностика ми каза, че трябва да си търся педал на газта - бил за смяна. Въпросът ми е къде бихте ме посъветвали да търся (втора употреба) и как евентуално мога да разбера дали новият педал е изправен или всичко е на късмет. Също така искам да споделя че ми гори масълце. При първоначалната смяна сложих Subaru by Motul 5w30 и до момента съм долял към литър и половина при изминати около 7000 км. Днес взех още един литър за доливане и мисля след около 1500км да направя следващата смяна. Оглеждал съм я и не намерих никакви омаслени участъци по двигателя, така че от там изхождам, че го гори. Какво бихте ми препоръчали да е следващото масло, за да намаля евентуално разхода. Благодаря предварително
|
|
|
Вто Май 21, 2019 2:47 pm |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
Направо смени марката на маслото според мен, иначе може да пробваш с 5w40.
|
|
|
Вто Май 21, 2019 5:12 pm |
|
|
Alxx
|
Пробвай с Ravenol VSi 5W40. И него ако го харчи си за интервенция вътре.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Май 21, 2019 6:21 pm |
|
|
bsvgz
Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
|
Благодаря ви, ще го пробвам тоя Равенол.
А за педала на газта какво мислите? Имате ли някакъв опит?
|
|
|
Сря Май 22, 2019 3:25 pm |
|
|
petko 69
|
5-30 не е подходящо за кола с ГО , но разхода не е фрапираш , пробвай с 5-40 , но промий мотора при смяна . Надявам се разхода да падне до 1-1.5л. до смяна , но не очаквай чудеса , все пак кола купена с ГО не е на 150хил. км. , а на 300-400 км. Не казвам , че това е точно твоята , но си имай едно на ум . За толкова години тук във Форума се начетох от колеги за коли на реални километри и купени от първи собственици , и пазени само за тях .Карай колата смело и времето ще покаже .
|
|
|
Сря Май 22, 2019 9:51 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта |
|