Отговори на тема  [ 41 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3  Следваща
 Още един нов Outback 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm
Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Източих около 300 мл течност през щеката със спринцивка и отенъка и е по скоро кафеникав, има и много малки мехурчета които стоят на повърхността на източената течност. Четох че това не е много добро предсказание... Сега течността е точно на максимума... По късно мога да кача и снимки.

Чет Фев 28, 2019 1:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm
Мнения: 322
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега,
кафявото масло не е задължително да е свързано с проблем, най-веротно не е сменяно от много време. Смени маслото ако не си го сменял все още и източи или накарай да източат и това от торк конвертора и радиатора, при мен винаги досега от там е изтичала страшна боза, но кутийте си работят без пробеми.

Чет Фев 28, 2019 4:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm
Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Притесняват ме мехурчетата, не цвета. Маслото е освежено с 5 литра Ravenol SU5 ATF.

Чет Фев 28, 2019 4:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
С това "освежаване" само си хвърляш парите, особенно на кутия без ясна история и кой знае какво вътре. Машина с промивка е рецептата.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Фев 28, 2019 7:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm
Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ясна работата... някой знае ли каква е цената на услугата? Разбрах че при Тенчо 1040 имали машина. Утре и без това ще ги посещавам..

Чет Фев 28, 2019 8:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bsvgz написа:
Здрасти,

в кикдаун режим скоростите си ги изрежда супер, когато отпусна леко педала веднага превключва на по-ниска предавка. Няма някакви осезаеми шумове или предърпвания... Но някак си ми се струва че в ниските обороти не превключва скоростите както трябва понякога... Незнам, за първи път карам Субару и за първи път автоматик..

Като отпуснеш педала при кикдаун качва , а не сваля предавка . Пробвай да покараш Субару на колега защото си мисля , че се филмираш . След като АТ сменя нормално предавки и не рита значи всичко е ок . Щом си се насочил при Тенчо иди , там ще получиш компетентно мнение по въпроса . Кутията на Субару е малко архаична и , ако я сравняваш с други марки ще ти се стори мудна , но сменяш ли масло навреме без да я прегряваш е вечна .

Чет Фев 28, 2019 9:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
tsvetanov написа:
Колега,
кафявото масло не е задължително да е свързано с проблем, най-веротно не е сменяно от много време. Смени маслото ако не си го сменял все още и източи или накарай да източат и това от торк конвертора и радиатора, при мен винаги досега от там е изтичала страшна боза, но кутийте си работят без пробеми.


И как се източва маслото от турбината?

Чет Фев 28, 2019 10:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm
Мнения: 322
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Откачаш изходящия маркуч на автомата от радиатора , нанизваш чист маркуч за да виждаш какво изтича и палиш колата за няколко секунди докато изтекат 1-2л масло, доливаш същото количество масло и така докато потече свежо масло. Може да се ползва и електрическа помпа за масло, с която да се вкарва свежото масло към скоростите, а другия маркуч, по който маслото отива към скоростите се удължава и се поставя да изтича в съд в който ще събираме старото масло, пак наливаш докато потече чисто масло.

Пет Мар 01, 2019 7:13 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
tsvetanov написа:
Откачаш изходящия маркуч на автомата от радиатора , нанизваш чист маркуч за да виждаш какво изтича и палиш колата за няколко секунди докато изтекат 1-2л масло, доливаш същото количество масло и така докато потече свежо масло. Може да се ползва и електрическа помпа за масло, с която да се вкарва свежото масло към скоростите, а другия маркуч, по който маслото отива към скоростите се удължава и се поставя да изтича в съд в който ще събираме старото масло, пак наливаш докато потече чисто масло.


Този начин как гарантира че маслото в турбината се източва?

Пет Мар 01, 2019 9:12 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm
Мнения: 322
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има ли причина да се заяждаш?

Пет Мар 01, 2019 6:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Задаването на обоснован въпрос заяждане ли е? Цялата тая гимнастика с преточване се прави с АТФ машина. Може да се сглоби такава и в домашни у-вия, но е е лъжица за всяка уста. Затова и не се дават лаишки съвети тип "тунингбг".

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Мар 01, 2019 7:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
tsvetanov написа:
Има ли причина да се заяждаш?


Не се заяждам, а се надявах да е измислен начин как да се източи маслото от турбината, без да се разглабя кутията.
Предполагам си виждал турбина, прилича на една широка и сплескана колба с вал по средата.
Та метода който описваш може и да завърти маслото от кутията, защото се ползва различен вход и изход, но не разбирам как може да изциркулира маслото от турбината при положение че има само един вход/изход

Надявам се разбираш, че целта е да са наясно колегите с АТ кутии дали това е възможно и дали си заслужава да платят повече пари за тази услуга от нормалното...

@Alexx, промивка с машина как ще изкара маслото о турбината ( не мисля, че е възможно дори и под вакуум )?

Почти същият случай като надценката за прехвалената смазочна система за ГИ...too good to be true ;)

Пет Мар 01, 2019 9:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm
Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Предложиха ми за 630 лв да сменят маслото на автомата с машина, първо с по ефтино за промивка, после флъш и чак тогава да я напълнят с хубаво масло. Малко ме стресира цифрата при положение че само провериха цвета цвета на маслото, без да пробват изобщо как работи..

Съб Мар 02, 2019 1:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Стани, АТФ машината на TEXA си има процедура, в която "гърмиш" 1л ново масло + промивка на запален мотор, именно за да се промият всички възли в кутията. Цялата рециркулация се прави наведнъж, просто в даден етап машината изписва "запалете двигателя" и т.н. и т.н. 630лв наистина е бая, ама и зависи какво е маслото, добавките за миене и т.н. Всеки си има своята цена.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Мар 02, 2019 7:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Единственото което се гърми са 600+ лева за незнаен ефект
АТ кутия с проблем не се оправя с подобни процедури
По добре е да се смени маслото по класическия начин и да се похарчат още 150-200лв за промивка на клапанното тяло.

Фън-шуй скъп маркетинг...

Съб Мар 02, 2019 10:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm
Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте отново,

колата си върви супер, оказа се че си набивам филми за скоростната кутия. Ходих при Любо от Люлин и тествахме колата. Според него скоростите си превключват добре и няма никакви проблеми.

На няколко пъти обаче ми светват определени лампи по таблото (VDC, Check engine и мигащ Cruise Control) и колата навлиза в авариен режим. След като той ми направи диагностика ми каза, че трябва да си търся педал на газта - бил за смяна.

Въпросът ми е къде бихте ме посъветвали да търся (втора употреба) и как евентуално мога да разбера дали новият педал е изправен или всичко е на късмет.

Също така искам да споделя че ми гори масълце. При първоначалната смяна сложих Subaru by Motul 5w30 и до момента съм долял към литър и половина при изминати около 7000 км. Днес взех още един литър за доливане и мисля след около 1500км да направя следващата смяна. Оглеждал съм я и не намерих никакви омаслени участъци по двигателя, така че от там изхождам, че го гори. Какво бихте ми препоръчали да е следващото масло, за да намаля евентуално разхода.

Благодаря предварително :)

Вто Май 21, 2019 2:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm
Мнения: 322
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Направо смени марката на маслото според мен, иначе може да пробваш с 5w40.

Вто Май 21, 2019 5:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пробвай с Ravenol VSi 5W40. И него ако го харчи си за интервенция вътре.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Май 21, 2019 6:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm
Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря ви, ще го пробвам тоя Равенол.

А за педала на газта какво мислите? Имате ли някакъв опит?

Сря Май 22, 2019 3:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
5-30 не е подходящо за кола с ГО , но разхода не е фрапираш , пробвай с 5-40 , но промий мотора при смяна . Надявам се разхода да падне до 1-1.5л. до смяна , но не очаквай чудеса , все пак кола купена с ГО не е на 150хил. км. , а на 300-400 км. Не казвам , че това е точно твоята , но си имай едно на ум . За толкова години тук във Форума се начетох от колеги за коли на реални километри и купени от първи собственици , и пазени само за тях .Карай колата смело и времето ще покаже . :beer:

Сря Май 22, 2019 9:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 41 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор