Автор |
Съобщение |
bsvgz
Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
|
Източих около 300 мл течност през щеката със спринцивка и отенъка и е по скоро кафеникав, има и много малки мехурчета които стоят на повърхността на източената течност. Четох че това не е много добро предсказание... Сега течността е точно на максимума... По късно мога да кача и снимки.
|
|
|
Чет Фев 28, 2019 1:49 pm |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
Колега, кафявото масло не е задължително да е свързано с проблем, най-веротно не е сменяно от много време. Смени маслото ако не си го сменял все още и източи или накарай да източат и това от торк конвертора и радиатора, при мен винаги досега от там е изтичала страшна боза, но кутийте си работят без пробеми.
|
|
|
Чет Фев 28, 2019 4:24 pm |
|
|
bsvgz
Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
|
Притесняват ме мехурчетата, не цвета. Маслото е освежено с 5 литра Ravenol SU5 ATF.
|
|
|
Чет Фев 28, 2019 4:45 pm |
|
|
Alxx
|
С това "освежаване" само си хвърляш парите, особенно на кутия без ясна история и кой знае какво вътре. Машина с промивка е рецептата.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Фев 28, 2019 7:57 pm |
|
|
bsvgz
Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
|
Ясна работата... някой знае ли каква е цената на услугата? Разбрах че при Тенчо 1040 имали машина. Утре и без това ще ги посещавам..
|
|
|
Чет Фев 28, 2019 8:14 pm |
|
|
petko 69
|
bsvgz написа: Здрасти,
в кикдаун режим скоростите си ги изрежда супер, когато отпусна леко педала веднага превключва на по-ниска предавка. Няма някакви осезаеми шумове или предърпвания... Но някак си ми се струва че в ниските обороти не превключва скоростите както трябва понякога... Незнам, за първи път карам Субару и за първи път автоматик.. Като отпуснеш педала при кикдаун качва , а не сваля предавка . Пробвай да покараш Субару на колега защото си мисля , че се филмираш . След като АТ сменя нормално предавки и не рита значи всичко е ок . Щом си се насочил при Тенчо иди , там ще получиш компетентно мнение по въпроса . Кутията на Субару е малко архаична и , ако я сравняваш с други марки ще ти се стори мудна , но сменяш ли масло навреме без да я прегряваш е вечна .
|
|
|
Чет Фев 28, 2019 9:15 pm |
|
|
Vmax
|
tsvetanov написа: Колега, кафявото масло не е задължително да е свързано с проблем, най-веротно не е сменяно от много време. Смени маслото ако не си го сменял все още и източи или накарай да източат и това от торк конвертора и радиатора, при мен винаги досега от там е изтичала страшна боза, но кутийте си работят без пробеми. И как се източва маслото от турбината?
|
|
|
Чет Фев 28, 2019 10:02 pm |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
Откачаш изходящия маркуч на автомата от радиатора , нанизваш чист маркуч за да виждаш какво изтича и палиш колата за няколко секунди докато изтекат 1-2л масло, доливаш същото количество масло и така докато потече свежо масло. Може да се ползва и електрическа помпа за масло, с която да се вкарва свежото масло към скоростите, а другия маркуч, по който маслото отива към скоростите се удължава и се поставя да изтича в съд в който ще събираме старото масло, пак наливаш докато потече чисто масло.
|
|
|
Пет Мар 01, 2019 7:13 am |
|
|
Vmax
|
tsvetanov написа: Откачаш изходящия маркуч на автомата от радиатора , нанизваш чист маркуч за да виждаш какво изтича и палиш колата за няколко секунди докато изтекат 1-2л масло, доливаш същото количество масло и така докато потече свежо масло. Може да се ползва и електрическа помпа за масло, с която да се вкарва свежото масло към скоростите, а другия маркуч, по който маслото отива към скоростите се удължава и се поставя да изтича в съд в който ще събираме старото масло, пак наливаш докато потече чисто масло. Този начин как гарантира че маслото в турбината се източва?
|
|
|
Пет Мар 01, 2019 9:12 am |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
Има ли причина да се заяждаш?
|
|
|
Пет Мар 01, 2019 6:34 pm |
|
|
Alxx
|
Задаването на обоснован въпрос заяждане ли е? Цялата тая гимнастика с преточване се прави с АТФ машина. Може да се сглоби такава и в домашни у-вия, но е е лъжица за всяка уста. Затова и не се дават лаишки съвети тип "тунингбг".
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Мар 01, 2019 7:02 pm |
|
|
Vmax
|
tsvetanov написа: Има ли причина да се заяждаш? Не се заяждам, а се надявах да е измислен начин как да се източи маслото от турбината, без да се разглабя кутията. Предполагам си виждал турбина, прилича на една широка и сплескана колба с вал по средата. Та метода който описваш може и да завърти маслото от кутията, защото се ползва различен вход и изход, но не разбирам как може да изциркулира маслото от турбината при положение че има само един вход/изход Надявам се разбираш, че целта е да са наясно колегите с АТ кутии дали това е възможно и дали си заслужава да платят повече пари за тази услуга от нормалното... @Alexx, промивка с машина как ще изкара маслото о турбината ( не мисля, че е възможно дори и под вакуум )? Почти същият случай като надценката за прехвалената смазочна система за ГИ...too good to be true
|
|
|
Пет Мар 01, 2019 9:37 pm |
|
|
bsvgz
Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
|
Предложиха ми за 630 лв да сменят маслото на автомата с машина, първо с по ефтино за промивка, после флъш и чак тогава да я напълнят с хубаво масло. Малко ме стресира цифрата при положение че само провериха цвета цвета на маслото, без да пробват изобщо как работи..
|
|
|
Съб Мар 02, 2019 1:53 pm |
|
|
Alxx
|
Стани, АТФ машината на TEXA си има процедура, в която "гърмиш" 1л ново масло + промивка на запален мотор, именно за да се промият всички възли в кутията. Цялата рециркулация се прави наведнъж, просто в даден етап машината изписва "запалете двигателя" и т.н. и т.н. 630лв наистина е бая, ама и зависи какво е маслото, добавките за миене и т.н. Всеки си има своята цена.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Мар 02, 2019 7:42 pm |
|
|
Vmax
|
Единственото което се гърми са 600+ лева за незнаен ефект АТ кутия с проблем не се оправя с подобни процедури По добре е да се смени маслото по класическия начин и да се похарчат още 150-200лв за промивка на клапанното тяло.
Фън-шуй скъп маркетинг...
|
|
|
Съб Мар 02, 2019 10:57 pm |
|
|
bsvgz
Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
|
Здравейте отново, колата си върви супер, оказа се че си набивам филми за скоростната кутия. Ходих при Любо от Люлин и тествахме колата. Според него скоростите си превключват добре и няма никакви проблеми. На няколко пъти обаче ми светват определени лампи по таблото (VDC, Check engine и мигащ Cruise Control) и колата навлиза в авариен режим. След като той ми направи диагностика ми каза, че трябва да си търся педал на газта - бил за смяна. Въпросът ми е къде бихте ме посъветвали да търся (втора употреба) и как евентуално мога да разбера дали новият педал е изправен или всичко е на късмет. Също така искам да споделя че ми гори масълце. При първоначалната смяна сложих Subaru by Motul 5w30 и до момента съм долял към литър и половина при изминати около 7000 км. Днес взех още един литър за доливане и мисля след около 1500км да направя следващата смяна. Оглеждал съм я и не намерих никакви омаслени участъци по двигателя, така че от там изхождам, че го гори. Какво бихте ми препоръчали да е следващото масло, за да намаля евентуално разхода. Благодаря предварително
|
|
|
Вто Май 21, 2019 2:47 pm |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
Направо смени марката на маслото според мен, иначе може да пробваш с 5w40.
|
|
|
Вто Май 21, 2019 5:12 pm |
|
|
Alxx
|
Пробвай с Ravenol VSi 5W40. И него ако го харчи си за интервенция вътре.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Май 21, 2019 6:21 pm |
|
|
bsvgz
Регистриран на: Чет Яну 24, 2019 12:21 pm Мнения: 25
Автомобил: Outback 2.5 bi fuel, 2007, AT,
Рейтинг: 0
|
Благодаря ви, ще го пробвам тоя Равенол.
А за педала на газта какво мислите? Имате ли някакъв опит?
|
|
|
Сря Май 22, 2019 3:25 pm |
|
|
petko 69
|
5-30 не е подходящо за кола с ГО , но разхода не е фрапираш , пробвай с 5-40 , но промий мотора при смяна . Надявам се разхода да падне до 1-1.5л. до смяна , но не очаквай чудеса , все пак кола купена с ГО не е на 150хил. км. , а на 300-400 км. Не казвам , че това е точно твоята , но си имай едно на ум . За толкова години тук във Форума се начетох от колеги за коли на реални километри и купени от първи собственици , и пазени само за тях .Карай колата смело и времето ще покаже .
|
|
|
Сря Май 22, 2019 9:51 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|