Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
 Въпроси преди покупката на Аутбек 3.0 2002 г. 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Фев 17, 2019 6:47 pm
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, това ми е първи пост тук, но чета форума отдавна и ето, че дойде време за първото ми Субару. Имам питания за конкретен автомобил, който гледах. 1.След като го запалихме, достигна работна температура и го покарахме около километър и след като спряхме, откъм страната на шофьора зад предната гума започна да пуши все едно е капало масло върху генерацията. Въпросът ми е дали е от гарнитура на капака на клапаните или е възможно да е от гарнитура на главата.
2.Климатикът изобщо не включва, според продавача няма фреон и затова не включва, така ли е?
Като за начало е това, ще се радвам ако някой се включи. Поздрави.

Нед Фев 17, 2019 7:10 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 07, 2018 7:53 am
Мнения: 103
Автомобил: Outcack
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Нямам опит с 3.0, но при мен на 2.5 бяха протекли гарнитурите на главите. Но без да се почисти отдолу и да се види от къде омаслява можем само да гадаем.
Когато си купих колата и на моята не включваше компресора. Оказа се че има изпуснала тръбичка, която завариха срещу 20 лв и ми го напълниха с фреон за 90. И климатика проработи.

Нед Фев 17, 2019 7:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Забравил съм си кълбото иначе щях да ти кажа ROFL ROFL ROFL
Вдигни я на повдигач свали кората и виж от къде капе.
Климатика в сервиз за климатици ще ти кажат след като го проверят.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Нед Фев 17, 2019 7:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мен пък ми работи кълбото:
проблеми:
1. между 50 и 5000лв :giggle:
2. между 100 и 400лв
:pardon:
Колега, ходи на оглед в сервиз, че иначе ще се наиграеш.
Проблем №1 може да ти коства много, а и веднага след покупка.... не е гот.

_________________
http://www.hostit.bg/

Нед Фев 17, 2019 8:00 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Нед Фев 17, 2019 6:47 pm
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Теча на масло се оказа от гарнитура на капака на клапаните. Утре взимам колата.

Сря Фев 20, 2019 12:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 07, 2015 10:18 am
Мнения: 88
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0 B12
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Дано да е само от там , да не се окаже после грамофон свири , майка плаче като при мен ....

Сря Фев 20, 2019 12:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 10:34 am
Мнения: 105
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 i Tourer 2012
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Хубаво де толкова ли е изгоден този бек..... капе , компресор не включва и се взима ей така.....просто питам?

Сря Фев 20, 2019 6:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm
Мнения: 453
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Най- добре иди в сервиз,където правят субару,да ти я огледат обстойно.

Сря Фев 20, 2019 8:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 07, 2017 1:33 pm
Мнения: 74
Автомобил: 2002 Outback sedan 3.0 H6
Телефон: 0884793503
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И моя Бек 2002 3.0 го взех с теч от капаците на главите и не работещ климатик.
Но капаците ми струваха 180 лева с труда при Любо (ако не се лъжа, но беше някаква такава сума). И при мен имаше миризма на изгоряло, но се оказаха скъсани маншони на полуоските, които хвърляха грес върху генерацията. А пък проблема с климатика беше липсата на фреон, което при мен се оказа нормален проблем за 3.0, Двигателя е доста горещ по принцип, а компресора на климатика е баш най-отгоре и О-пръстените на основните маркучи, които излизат от него, се изпичат с годините заради топлината и изпускат фреон. Сменят се - 2 бр. О-пръстена + зареждане на фреон ми струваха 130 лева.

Пон Фев 25, 2019 10:59 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 9 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор