Автор |
Съобщение |
blagoevlogiev
Регистриран на: Нед Фев 17, 2019 6:47 pm Мнения: 2 Рейтинг: 0
|
Здравейте, това ми е първи пост тук, но чета форума отдавна и ето, че дойде време за първото ми Субару. Имам питания за конкретен автомобил, който гледах. 1.След като го запалихме, достигна работна температура и го покарахме около километър и след като спряхме, откъм страната на шофьора зад предната гума започна да пуши все едно е капало масло върху генерацията. Въпросът ми е дали е от гарнитура на капака на клапаните или е възможно да е от гарнитура на главата. 2.Климатикът изобщо не включва, според продавача няма фреон и затова не включва, така ли е? Като за начало е това, ще се радвам ако някой се включи. Поздрави.
|
|
|
Нед Фев 17, 2019 7:10 pm |
|
|
Marto_180
Регистриран на: Пон Май 07, 2018 7:53 am Мнения: 103
Автомобил: Outcack
Рейтинг: 12
|
Нямам опит с 3.0, но при мен на 2.5 бяха протекли гарнитурите на главите. Но без да се почисти отдолу и да се види от къде омаслява можем само да гадаем. Когато си купих колата и на моята не включваше компресора. Оказа се че има изпуснала тръбичка, която завариха срещу 20 лв и ми го напълниха с фреон за 90. И климатика проработи.
|
|
|
Нед Фев 17, 2019 7:29 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Забравил съм си кълбото иначе щях да ти кажа Вдигни я на повдигач свали кората и виж от къде капе. Климатика в сервиз за климатици ще ти кажат след като го проверят.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Нед Фев 17, 2019 7:54 pm |
|
|
valqk
|
Мен пък ми работи кълбото: проблеми: 1. между 50 и 5000лв 2. между 100 и 400лв Колега, ходи на оглед в сервиз, че иначе ще се наиграеш. Проблем №1 може да ти коства много, а и веднага след покупка.... не е гот.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Нед Фев 17, 2019 8:00 pm |
|
|
blagoevlogiev
Регистриран на: Нед Фев 17, 2019 6:47 pm Мнения: 2 Рейтинг: 0
|
Теча на масло се оказа от гарнитура на капака на клапаните. Утре взимам колата.
|
|
|
Сря Фев 20, 2019 12:43 pm |
|
|
bu12tras
Регистриран на: Нед Юни 07, 2015 10:18 am Мнения: 88 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0 B12
Рейтинг: 45
|
Дано да е само от там , да не се окаже после грамофон свири , майка плаче като при мен ....
|
|
|
Сря Фев 20, 2019 12:51 pm |
|
|
kantarev
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 10:34 am Мнения: 105 Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 i Tourer 2012
Рейтинг: 15
|
Хубаво де толкова ли е изгоден този бек..... капе , компресор не включва и се взима ей така.....просто питам?
|
|
|
Сря Фев 20, 2019 6:21 pm |
|
|
Емо74
Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm Мнения: 453 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
|
Най- добре иди в сервиз,където правят субару,да ти я огледат обстойно.
|
|
|
Сря Фев 20, 2019 8:29 pm |
|
|
ski_person
Регистриран на: Пон Авг 07, 2017 1:33 pm Мнения: 74
Автомобил: 2002 Outback sedan 3.0 H6
Телефон: 0884793503
Рейтинг: 83
|
И моя Бек 2002 3.0 го взех с теч от капаците на главите и не работещ климатик. Но капаците ми струваха 180 лева с труда при Любо (ако не се лъжа, но беше някаква такава сума). И при мен имаше миризма на изгоряло, но се оказаха скъсани маншони на полуоските, които хвърляха грес върху генерацията. А пък проблема с климатика беше липсата на фреон, което при мен се оказа нормален проблем за 3.0, Двигателя е доста горещ по принцип, а компресора на климатика е баш най-отгоре и О-пръстените на основните маркучи, които излизат от него, се изпичат с годините заради топлината и изпускат фреон. Сменят се - 2 бр. О-пръстена + зареждане на фреон ми струваха 130 лева.
|
|
|
Пон Фев 25, 2019 10:59 am |
|
|