|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Вибрации при смяна на предавки
Автор |
Съобщение |
zorrotto
Регистриран на: Съб Мар 02, 2019 7:22 pm Мнения: 12 Рейтинг: 35
|
Здравейте ! Става дума за 2.5 Outback 2005 г. След потегляне и когато автоматът превключи на втора предавка, на около 1900-2100 оборота се усещат вибрации, но не мога да определя от къде идват. На първа и четвърта предавка не се усещат никакви вибрации във всички обороти, а на трета на около 1300-1500 оборота съвсем леко доловими. Странното е, че при плавно ускорение (няма товар или спускане) не се усещат тези вибрации, а са осезаеми, когато се ускорява. Кутията превключва плавно и не рита. Някакви идеи и съвети как мога да разбера от къде идват тези вибрации ?
|
|
|
Нед Мар 03, 2019 5:55 pm |
|
|
Vmax
|
Сам няма да можеш, отиди до някой от белите сервизи, защото е възможно да от кардан, полуоски или от кутията.
|
|
|
Нед Мар 03, 2019 9:25 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
По-често проблема е от полуоски
|
|
|
Вто Мар 05, 2019 11:05 am |
|
|
zorrotto
Регистриран на: Съб Мар 02, 2019 7:22 pm Мнения: 12 Рейтинг: 35
|
Цитат: По-често проблема е от полуоски Благодаря за съвета, колега, но би ли казал, как със сигурност да установя, че е от тях ? Какво да търся - кривина, луфт, карета ?
|
|
|
Сря Мар 06, 2019 7:46 am |
|
|
Alxx
|
Ако бяха полуоси, вибрациите щяха да растат пропорционално на скоростта, без значение от предавката(почти без ). Все пак проверете вътрешните карета за луфт и дали имат грес. Аз бих се насочил към висящия лагер и тампона на кутията.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Мар 06, 2019 6:42 pm |
|
|
joreto
Регистриран на: Вто Май 25, 2010 7:30 pm Мнения: 80 Местоположение: Haskovo
Skype: georgi_kostadinov77
Автомобил: Аутбек 2.5 05г.АТ
Телефон: 0888811712
Рейтинг: 0
|
Аз смених полуоските с други,и нещата се оправиха.Карам същата кола със същите проблеми!
|
|
|
Чет Мар 07, 2019 7:07 am |
|
|
SpliFF
Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am Мнения: 215 Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
|
Ако ти се занимава, извади полуоските разглоби вътрешните карета за да ги изчистиш,пълниш ги с грес за карета(около 80-100гр грес на каре). След това им размени местата на полусоките, ако е от вътрешните карета, би следвало проблема да изчезне , но за колко време не се знае. Всичко това е при положение че ,проблема е от вътрешните карета и че не са сменяни местата им до сега. Пробвай на ръка луфта преди да ги свалиш.
|
|
|
Чет Мар 07, 2019 11:08 am |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Alxx написа: Ако бяха полуоси, вибрациите щяха да растат пропорционално на скоростта, без значение от предавката(почти без ). Все пак проверете вътрешните карета за луфт и дали имат грес. Аз бих се насочил към висящия лагер и тампона на кутията. При мен го имаше този проблем при ниска скорост и определено натоварване. При висока нямаше помен от проблема. Завъртяхме полуваловете/полуоските и се оправиха нещата.
|
|
|
Чет Мар 07, 2019 11:54 am |
|
|
zorrotto
Регистриран на: Съб Мар 02, 2019 7:22 pm Мнения: 12 Рейтинг: 35
|
Здравейте ! В продължение на темата, след съветите ви свалих полуоските. На ръка не се усещаха никави хлабини и в двете карета, но въпреки това свалих маншоните, изчистих всичката стара грес, промих хубаво с бензин и сложих една "ремонтна" грес. След хубав оглед, единствено което се установи като износване , бе на вътрешните карета и респективно на осите, които държа лагерите ... В последствие размених местата на полуоските и събрах всичко в обратния ред. Резултатът бе мигновнен - вибрациите изчезнаха ! Разбирам, че това е временно решение и по-скоро експеримент с който да установя със сигурност от къде идват тези вибрации. Искам да благодаря за споделения от вас опит и за съветите !
|
20
|
|
Пет Мар 15, 2019 7:36 pm |
|
|
zorrotto
Регистриран на: Съб Мар 02, 2019 7:22 pm Мнения: 12 Рейтинг: 35
|
zorrotto написа: Здравейте ! В продължение на темата, след съветите ви свалих полуоските. На ръка не се усещаха никави хлабини и в двете карета, но въпреки това свалих маншоните, изчистих всичката стара грес, промих хубаво с бензин и сложих една "ремонтна" грес. След хубав оглед, единствено което се установи като износване , бе на вътрешните карета и респективно на осите, които държа лагерите ... В последствие размених местата на полуоските и събрах всичко в обратния ред. Резултатът бе мигновнен - вибрациите изчезнаха ! Разбирам, че това е временно решение и по-скоро експеримент с който да установя със сигурност от къде идват тези вибрации. Искам да благодаря за споделения от вас опит и за съветите ! Не зная защо не се получи с изображението, затова изпращам директен линк към снимката ... https://drive.google.com/file/d/1D4hg06IupjUr3sIwLB6lrS_IWIuiHwRh/view?usp=sharing
|
|
|
Пет Мар 15, 2019 8:54 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта |
|