|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Вибрации при смяна на предавки
Автор |
Съобщение |
zorrotto
Регистриран на: Съб Мар 02, 2019 7:22 pm Мнения: 12 Рейтинг: 35
|
Здравейте ! Става дума за 2.5 Outback 2005 г. След потегляне и когато автоматът превключи на втора предавка, на около 1900-2100 оборота се усещат вибрации, но не мога да определя от къде идват. На първа и четвърта предавка не се усещат никакви вибрации във всички обороти, а на трета на около 1300-1500 оборота съвсем леко доловими. Странното е, че при плавно ускорение (няма товар или спускане) не се усещат тези вибрации, а са осезаеми, когато се ускорява. Кутията превключва плавно и не рита. Някакви идеи и съвети как мога да разбера от къде идват тези вибрации ?
|
|
|
Нед Мар 03, 2019 5:55 pm |
|
|
Vmax
|
Сам няма да можеш, отиди до някой от белите сервизи, защото е възможно да от кардан, полуоски или от кутията.
|
|
|
Нед Мар 03, 2019 9:25 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
По-често проблема е от полуоски
|
|
|
Вто Мар 05, 2019 11:05 am |
|
|
zorrotto
Регистриран на: Съб Мар 02, 2019 7:22 pm Мнения: 12 Рейтинг: 35
|
Цитат: По-често проблема е от полуоски Благодаря за съвета, колега, но би ли казал, как със сигурност да установя, че е от тях ? Какво да търся - кривина, луфт, карета ?
|
|
|
Сря Мар 06, 2019 7:46 am |
|
|
Alxx
|
Ако бяха полуоси, вибрациите щяха да растат пропорционално на скоростта, без значение от предавката(почти без ). Все пак проверете вътрешните карета за луфт и дали имат грес. Аз бих се насочил към висящия лагер и тампона на кутията.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Мар 06, 2019 6:42 pm |
|
|
joreto
Регистриран на: Вто Май 25, 2010 7:30 pm Мнения: 80 Местоположение: Haskovo
Skype: georgi_kostadinov77
Автомобил: Аутбек 2.5 05г.АТ
Телефон: 0888811712
Рейтинг: 0
|
Аз смених полуоските с други,и нещата се оправиха.Карам същата кола със същите проблеми!
|
|
|
Чет Мар 07, 2019 7:07 am |
|
|
SpliFF
Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am Мнения: 215 Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
|
Ако ти се занимава, извади полуоските разглоби вътрешните карета за да ги изчистиш,пълниш ги с грес за карета(около 80-100гр грес на каре). След това им размени местата на полусоките, ако е от вътрешните карета, би следвало проблема да изчезне , но за колко време не се знае. Всичко това е при положение че ,проблема е от вътрешните карета и че не са сменяни местата им до сега. Пробвай на ръка луфта преди да ги свалиш.
|
|
|
Чет Мар 07, 2019 11:08 am |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Alxx написа: Ако бяха полуоси, вибрациите щяха да растат пропорционално на скоростта, без значение от предавката(почти без ). Все пак проверете вътрешните карета за луфт и дали имат грес. Аз бих се насочил към висящия лагер и тампона на кутията. При мен го имаше този проблем при ниска скорост и определено натоварване. При висока нямаше помен от проблема. Завъртяхме полуваловете/полуоските и се оправиха нещата.
|
|
|
Чет Мар 07, 2019 11:54 am |
|
|
zorrotto
Регистриран на: Съб Мар 02, 2019 7:22 pm Мнения: 12 Рейтинг: 35
|
Здравейте ! В продължение на темата, след съветите ви свалих полуоските. На ръка не се усещаха никави хлабини и в двете карета, но въпреки това свалих маншоните, изчистих всичката стара грес, промих хубаво с бензин и сложих една "ремонтна" грес. След хубав оглед, единствено което се установи като износване , бе на вътрешните карета и респективно на осите, които държа лагерите ... В последствие размених местата на полуоските и събрах всичко в обратния ред. Резултатът бе мигновнен - вибрациите изчезнаха ! Разбирам, че това е временно решение и по-скоро експеримент с който да установя със сигурност от къде идват тези вибрации. Искам да благодаря за споделения от вас опит и за съветите !
|
20
|
|
Пет Мар 15, 2019 7:36 pm |
|
|
zorrotto
Регистриран на: Съб Мар 02, 2019 7:22 pm Мнения: 12 Рейтинг: 35
|
zorrotto написа: Здравейте ! В продължение на темата, след съветите ви свалих полуоските. На ръка не се усещаха никави хлабини и в двете карета, но въпреки това свалих маншоните, изчистих всичката стара грес, промих хубаво с бензин и сложих една "ремонтна" грес. След хубав оглед, единствено което се установи като износване , бе на вътрешните карета и респективно на осите, които държа лагерите ... В последствие размених местата на полуоските и събрах всичко в обратния ред. Резултатът бе мигновнен - вибрациите изчезнаха ! Разбирам, че това е временно решение и по-скоро експеримент с който да установя със сигурност от къде идват тези вибрации. Искам да благодаря за споделения от вас опит и за съветите ! Не зная защо не се получи с изображението, затова изпращам директен линк към снимката ... https://drive.google.com/file/d/1D4hg06IupjUr3sIwLB6lrS_IWIuiHwRh/view?usp=sharing
|
|
|
Пет Мар 15, 2019 8:54 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: dragoveli, vakko и 22 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|