Автор |
Съобщение |
kikminev
Регистриран на: Чет Апр 16, 2015 11:11 am Мнения: 27 Рейтинг: 0
|
Здравейте! Отскоро имам проблем с потеглянето на първа скорост - ако не пускам съединителя много прецизно и колата започва да се тресе при потегляне. Досега не ми се е налагало да сменям съединител и се чудя какви са ми възможните опциии за Subaru Outback 2.5i 2005. Някой знае ли оринтировачно колко излиза процедурата в сервиз в София? Ще съм благодарен за всякакви съвети, понеже, както казах, досега не ми се е налагало да сменям на такова Суби съединител.
|
|
|
Пон Мар 04, 2019 4:52 pm |
|
|
dragoveli
Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm Мнения: 654 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
|
Питай в сервизите.Как си представяш да отидеш в сервиз и да им кажеш "Във форума ми казаха че ще ми смените съединителя за толкова и толкова"?!?
|
|
|
Пон Мар 04, 2019 7:15 pm |
|
|
BadMad
Регистриран на: Пет Окт 14, 2016 10:48 pm Мнения: 133 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy 2.0-137hp
Телефон: 0887232884
Рейтинг: 45
|
Колега това по скоро намирисва на маховик не на съединител но то е все тая ако смениш маховика то и нов съединител ще трябва!!! Ииии ето тук идва кофти новината маховик ако искаш демпферен както си е заводско е над 1000лв и съответно съединителят към 600лв и за работа според сервиза ако може да се конвертира с твърд цената е доста по ниска поне на 60% на долу но трябва да отскочиш до някой от белите сервизи да ти дадат по точна и цена и инфо дали може да се замени с твърд. Моят го подмених с твърд при Любо той ми каза от какъв модел може да се вземе твърд втора ръка за доста по малко пари но ако вземеш втора ръка задължително го шлайфай и балансирай преди монтаж !!!
|
|
|
Сря Мар 06, 2019 6:00 pm |
|
|
BadMad
Регистриран на: Пет Окт 14, 2016 10:48 pm Мнения: 133 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy 2.0-137hp
Телефон: 0887232884
Рейтинг: 45
|
А да и щях да забравя побързай да я видят защото ако е маховика и я караш повечко така има възможност да прецакаш коляновия вал и тогава щетата е Така че бягай към сервиза.
|
15
|
|
Сря Мар 06, 2019 6:12 pm |
|
|
kikminev
Регистриран на: Чет Апр 16, 2015 11:11 am Мнения: 27 Рейтинг: 0
|
BadMad написа: Колега това по скоро намирисва на маховик не на съединител но то е все тая ако смениш маховика то и нов съединител ще трябва!!! Ииии ето тук идва кофти новината маховик ако искаш демпферен както си е заводско е над 1000лв и съответно съединителят към 600лв и за работа според сервиза ако може да се конвертира с твърд цената е доста по ниска поне на 60% на долу но трябва да отскочиш до някой от белите сервизи да ти дадат по точна и цена и инфо дали може да се замени с твърд. Моят го подмених с твърд при Любо той ми каза от какъв модел може да се вземе твърд втора ръка за доста по малко пари но ако вземеш втора ръка задължително го шлайфай и балансирай преди монтаж !!! Благодаря за инфото! Затова писах тук, понеже само бях слушал за подобни интервенции спестяващи пари(досега не ми се е налагало) и исках да отида поне малко подготвен
|
|
|
Пон Мар 11, 2019 5:04 pm |
|
|
valqk
|
Колкото по-скоро, толкова по-добре. Може и да трябва да се полира маховика, но ако преценят - да сменят и феродо и/или притискател.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пон Мар 11, 2019 5:50 pm |
|
|
BadMad
Регистриран на: Пет Окт 14, 2016 10:48 pm Мнения: 133 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy 2.0-137hp
Телефон: 0887232884
Рейтинг: 45
|
За конверсията от двумасов(демпфер) се сменя съединител комплект(феродов; претискателен диск и болтове на маховика също и лагера) съединителя комплект се сменя защото е тотално различен от този за двумасовия болтовете защото на твърдият са по къси а лагера е защото е евтин и няма пак да разглобяваш за 15лв ако не го смениш и се орецака а маховика ако е 2ра ръка се шлайфа и след това се балансира не се полира !!! Има голяма разлика.
|
|
|
Сря Мар 13, 2019 12:37 am |
|
|
valqk
|
Извинявам се. Грешка при писането. Трябва да мине през стругар, да го погледне и пилне, ако трябва (за баланс). При употребата после, той ще си се 'полира'
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Сря Мар 13, 2019 12:45 pm |
|
|
BadMad
Регистриран на: Пет Окт 14, 2016 10:48 pm Мнения: 133 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy 2.0-137hp
Телефон: 0887232884
Рейтинг: 45
|
Абсолютно ще се самополира става гладък като стъкло
|
|
|
Сря Мар 13, 2019 1:55 pm |
|
|
zangelov
Регистриран на: Сря Апр 11, 2018 1:17 pm Мнения: 2 Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги,
За да не отварям нова тема ще пиша тук, защото не успях да намеря достатъчно информация. Мисля да се опитам да си сменя сам съединителя, но се чудя дали няма да излезе някой подводен камък, когато най-малко желая. Мисля по метода със сваляне на скоростната кутия, източва не на течностите от нея и сваляне на кардана. Някой сменял ли си го е сам да предаде малко knowledge по темата. Колата е Subaru Outback 2.5 B13 2004
Също се чудя от какъв точно модел мога да направя конверсия на маховика, защото от това, което прочетох си е доста по изгодно да се направи и дали и тук има някакви подводни камъни при подмяната.
Поздрави и весело изкарване на празниците.
|
|
|
Чет Апр 25, 2019 6:22 pm |
|
|
Alxx
|
BadMad написа: За конверсията от двумасов(демпфер) се сменя съединител комплект(феродов; претискателен диск и болтове на маховика също и лагера) съединителя комплект се сменя защото е тотално различен от този за двумасовия болтовете защото на твърдият са по къси а лагера е защото е евтин и няма пак да разглобяваш за 15лв ако не го смениш и се орецака а маховика ако е 2ра ръка се шлайфа и след това се балансира не се полира !!! Има голяма разлика. Колегата ти го е написал. Аз, пък до седмица-две ще мога да ти предложа комплект за конверсия. Няма ме до вторник в страната и после ще уточнявам как ще стане.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Апр 25, 2019 6:27 pm |
|
|
ico_tech
|
А защо мислиш, че е по-лесно да свалиш скоростната? Или имаш подемник и хидравличен крик със стойка? Тази процедура е за автосервизи. Ако просто имаш гараж с канал, препоръчвам ти да свалиш двигателя. Работата е 2 часа макс. Влез в някой Субару сервиз да видиш какъв кютек е тая скоростна Препоръчвам само на каяци, които изтласкват 120кг без загрявка.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Апр 25, 2019 8:23 pm |
|
|