Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 1:33 am



Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
 Смяна на съединител - Subaru Outback 2.5i 2005 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Апр 16, 2015 11:11 am
Мнения: 27
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте! Отскоро имам проблем с потеглянето на първа скорост - ако не пускам съединителя много прецизно и колата започва да се тресе при потегляне. Досега не ми се е налагало да сменям съединител и се чудя какви са ми възможните опциии за Subaru Outback 2.5i 2005. Някой знае ли оринтировачно колко излиза процедурата в сервиз в София? Ще съм благодарен за всякакви съвети, понеже, както казах, досега не ми се е налагало да сменям на такова Суби съединител.

Пон Мар 04, 2019 4:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm
Мнения: 654
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Питай в сервизите.Как си представяш да отидеш в сервиз и да им кажеш "Във форума ми казаха че ще ми смените съединителя за толкова и толкова"?!? :shock:

Пон Мар 04, 2019 7:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 14, 2016 10:48 pm
Мнения: 133
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy 2.0-137hp
Телефон: 0887232884
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Колега това по скоро намирисва на маховик не на съединител но то е все тая ако смениш маховика то и нов съединител ще трябва!!! Ииии ето тук идва кофти новината маховик ако искаш демпферен както си е заводско е над 1000лв и съответно съединителят към 600лв и за работа според сервиза ако може да се конвертира с твърд цената е доста по ниска поне на 60% на долу но трябва да отскочиш до някой от белите сервизи да ти дадат по точна и цена и инфо дали може да се замени с твърд. Моят го подмених с твърд при Любо той ми каза от какъв модел може да се вземе твърд втора ръка за доста по малко пари но ако вземеш втора ръка задължително го шлайфай и балансирай преди монтаж !!!

Сря Мар 06, 2019 6:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 14, 2016 10:48 pm
Мнения: 133
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy 2.0-137hp
Телефон: 0887232884
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
А да и щях да забравя побързай да я видят защото ако е маховика и я караш повечко така има възможност да прецакаш коляновия вал и тогава щетата е :-~ :facepalm: :shock:
Така че бягай към сервиза.
 15

Сря Мар 06, 2019 6:12 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Апр 16, 2015 11:11 am
Мнения: 27
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
BadMad написа:
Колега това по скоро намирисва на маховик не на съединител но то е все тая ако смениш маховика то и нов съединител ще трябва!!! Ииии ето тук идва кофти новината маховик ако искаш демпферен както си е заводско е над 1000лв и съответно съединителят към 600лв и за работа според сервиза ако може да се конвертира с твърд цената е доста по ниска поне на 60% на долу но трябва да отскочиш до някой от белите сервизи да ти дадат по точна и цена и инфо дали може да се замени с твърд. Моят го подмених с твърд при Любо той ми каза от какъв модел може да се вземе твърд втора ръка за доста по малко пари но ако вземеш втора ръка задължително го шлайфай и балансирай преди монтаж !!!


Благодаря за инфото! Затова писах тук, понеже само бях слушал за подобни интервенции спестяващи пари(досега не ми се е налагало) и исках да отида поне малко подготвен :good:

Пон Мар 11, 2019 5:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колкото по-скоро, толкова по-добре.
Може и да трябва да се полира маховика, но ако преценят - да сменят и феродо и/или притискател.

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Мар 11, 2019 5:50 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 14, 2016 10:48 pm
Мнения: 133
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy 2.0-137hp
Телефон: 0887232884
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
За конверсията от двумасов(демпфер) се сменя съединител комплект(феродов; претискателен диск и болтове на маховика също и лагера) съединителя комплект се сменя защото е тотално различен от този за двумасовия болтовете защото на твърдият са по къси а лагера е защото е евтин и няма пак да разглобяваш за 15лв ако не го смениш и се орецака а маховика ако е 2ра ръка се шлайфа и след това се балансира не се полира !!! Има голяма разлика.

Сря Мар 13, 2019 12:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
:good:
Извинявам се. Грешка при писането. Трябва да мине през стругар, да го погледне и пилне, ако трябва (за баланс).
При употребата после, той ще си се 'полира' :pardon:

_________________
http://www.hostit.bg/

Сря Мар 13, 2019 12:45 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 14, 2016 10:48 pm
Мнения: 133
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy 2.0-137hp
Телефон: 0887232884
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Абсолютно ще се самополира става гладък като стъкло :good: :beer:

Сря Мар 13, 2019 1:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 11, 2018 1:17 pm
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

За да не отварям нова тема ще пиша тук, защото не успях да намеря достатъчно информация. Мисля да се опитам да си сменя сам съединителя, но се чудя дали няма да излезе някой подводен камък, когато най-малко желая. Мисля по метода със сваляне на скоростната кутия, източва не на течностите от нея и сваляне на кардана. Някой сменял ли си го е сам да предаде малко knowledge по темата. Колата е Subaru Outback 2.5 B13 2004

Също се чудя от какъв точно модел мога да направя конверсия на маховика, защото от това, което прочетох си е доста по изгодно да се направи и дали и тук има някакви подводни камъни при подмяната.

Поздрави и весело изкарване на празниците.

Чет Апр 25, 2019 6:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
BadMad написа:
За конверсията от двумасов(демпфер) се сменя съединител комплект(феродов; претискателен диск и болтове на маховика също и лагера) съединителя комплект се сменя защото е тотално различен от този за двумасовия болтовете защото на твърдият са по къси а лагера е защото е евтин и няма пак да разглобяваш за 15лв ако не го смениш и се орецака а маховика ако е 2ра ръка се шлайфа и след това се балансира не се полира !!! Има голяма разлика.

Колегата ти го е написал. Аз, пък до седмица-две ще мога да ти предложа комплект за конверсия. Няма ме до вторник в страната и после ще уточнявам как ще стане.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Апр 25, 2019 6:27 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А защо мислиш, че е по-лесно да свалиш скоростната?
Или имаш подемник и хидравличен крик със стойка?
Тази процедура е за автосервизи. Ако просто имаш гараж с канал, препоръчвам ти да свалиш двигателя. Работата е 2 часа макс. Влез в някой Субару сервиз да видиш какъв кютек е тая скоростна :) Препоръчвам само на каяци, които изтласкват 120кг без загрявка. :D

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Апр 25, 2019 8:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 12 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор