Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
 Грешка P0558 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Авг 03, 2015 8:59 pm
Мнения: 45
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колеги, вчера ми светна чека с въпросната грешка ( P0558) , която може да означава два проблема, датчик за налягане в спирачната система или проблем с генератора. Та въпроса ми е имам ли въобще такъв датчик за спирачната система. Колата е аутбек Н6 3.0 , 209 к.с., 2003г.

Сря Мар 06, 2019 8:11 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
viewtopic.php?f=5&t=24114
viewtopic.php?t=11742&p=180974

Сря Мар 06, 2019 8:43 am
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Пон Авг 03, 2015 8:59 pm
Мнения: 45
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Това го прочетох колега , но питането ми е дали бека има такъв датчик тъй като алтернатора е ремонтиран преди три месеца и е с ново оригинално реле.

Сря Мар 06, 2019 9:02 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тази грешка е само за алтернатора
Прикачени файлове:
Screenshot_2.png

Прикачени файлове:
Screenshot_1.png


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Сря Мар 06, 2019 9:22 am
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Пон Авг 03, 2015 8:59 pm
Мнения: 45
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ясно, благодаря колега.

Сря Мар 06, 2019 9:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm
Мнения: 244
Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вчера ми светна чека с грешка P0558 (Forester SG 2.0 /125к.с) точно след като смянях разни крушки по таблото и бутоните и сложих китайски лед крушки.
Чиста случайност ли е или е възможно новите китайски боклуци да правят проблем (мисля, че не е толкова "умен" Форестъра от 2005-та)? Преди да паркирам нямаше проблем, при смяната давах 5-10 пъти на контакт и след като запалих да тръгвам светна чека с тази грешка.

Ще замеря сега напрежението на акумулатора и при зареждане (с/без товар)...

_________________
Forester 2.0X, 2005, АТ

Пътуване без граници
FB/travelpagebg
IG:@travelpagebg

Пон Юли 19, 2021 9:45 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
По-скоро е случайност. Той не че е умен, но може да вкарват смущения в ел захранването...ама чаак пък толкова.

Пон Юли 19, 2021 3:18 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm
Мнения: 244
Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Замерих акумулатора - 12.75V

При запалване - студен старт 14.1V
*Чека си изгасна след запалване

След като вдигна температура и оборотите паднаха на празен ход:
без консуматори - 13.7V (следях само 1-2 минути след "падане" на оборотите), 12.1 на топъл двигател
с консуматори - 13.5-13.8

Като това са стойности, които съм отчитал и преди година т.е. няма промяна в поведението на алтернатора.

Не съм карал колата днес, утре ще покарам и ще видя дали пак ще се покаже грешката и какви стойности показва в различни режими... #-o

_________________
Forester 2.0X, 2005, АТ

Пътуване без граници
FB/travelpagebg
IG:@travelpagebg

Пон Юли 19, 2021 4:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тествай, след каране и е топло, когато е загрял добре...

Пон Юли 19, 2021 7:03 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Случва се в големи жеги да скочи товарът по компонентите на самия алтернатор и колата да запише срив. Не е болка за умиране и не е индикация(в случая) за истински проблем. И да, алтернаторът му е от "умните". Иначе щеше да бичи постоянно 14,1.

P.S. 12,1 на топъл мотор е под границата за здрав акумулатор. Бих тествал първо батерията. Ако искаш мини, тестът е безплатен.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Юли 20, 2021 6:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm
Мнения: 244
Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Към момента грешката не се появява отново и не забелязвам промяна, трудно палене или нещо друго различно.

Вчера имам 4-5 паления и градско шофиране.
Стойности 12.1 ги видях на Torque-а след съвсем кратко шофиране в понеделник - на празен ход без консуматори, но не следях продължително при тези условия.

Акумулатора е от теб MOLL M3 Plus K2 12V 62AH.
Ще следя показанията от Торк-а и поведението. На проверка ще мога да мина след седмица.

_________________
Forester 2.0X, 2005, АТ

Пътуване без граници
FB/travelpagebg
IG:@travelpagebg

Сря Юли 21, 2021 1:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мини когато ти е удобно и без това си за периодична проверка :) . Показанията на торка са волтажът до ецу-то и не са много реални по ред причини. По-скоро вади мултицета и мери какво излиза от алтернатора.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Юли 21, 2021 6:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 12 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор