Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
 Полуоска Марка и Цена 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:48 pm
Мнения: 4
Автомобил: SUBARU OUTBACK
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте!
Преди няколко дни бях пуснал пост в фейс групата за едно тропане и скърцане. Колата е Outback 3.0 Н6 Si-Drive(фейслифт ли му се вика не знам :) ). Колеги дадоха предложения къде да гледам, за което много им благодаря! Аз смятах, че проблема е в рейката, но днес слязох да огледам обстойно колата. Скърцането се оказа доста глупаво! Амотисьора е както си мислех, но по-точно пружината се търка в чашката при основата и от там метал в метал знаем как е... За тропането един колега беше написал ,, погледни вътрешните карета" и днес хванах с ръка предна дясна полуоска, и я размърдах. Забелязах че има движение и се чува почукване! Смятам че тропането е от вътрешното каре и се прибрах да разгледам цените как вървят. За външно каре знам, че може да се смени само то, а и съм сменял на друга кола. Обаче за вътрешно... намирам цели полуоски, но по-лошото е че виждам 3 марки: някакви RIDEX-100лв. които с тази цена изобщо не ми вдъхват доверие, SKF - 200 или 250лв. там някъде и OEM оригинални от Ebay за 350 долара без доставка сигурно, не загледах обявата, че тия 600+лв. малко в повече ще ми дойдат. Та въпроса ми е има ли други марки? Някой който е сменял и е доволен от дадена марка(ако може и цена да даде БЛАГОДАРЯ). Варянт за 2-ра ръка си признавам не ме устройва. Смятам това че взимаме коли 2-ра,3-та,5-та ръка е достатъчно, но и частите да ги сменяме с използвани и да се разтропа след няколко месеца и тя... Не знам! За това реших да се обърна към вас за съвет.
Харесвам си много колата, и когато сменям или правя нещо по нея искам да е като хората, ако се наложи и оригинална полуоска ще поръчам!
Благодаря ви предварително!
Искам само да допълня. Сменени по предницата са: Биалетки, Накрайници, Шарнири,Тампони стаб.щанга, Здни(вертикални) Тампони на носачите и е правен реглаж на двата моста! Просто да се избегне излишно дискутиране за изброените неща!

Съб Мар 09, 2019 9:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, сам ли си постави диагнозата?
Описанието във фейс и това тук са различни. Ако имаш затягане при завой в кръг, то проблема ти е друг.

Ако наистина е вътрешно каре, разумните опции са:

1. ОЕМ ново
2. ОЕМ втора ръка

Според мен е редно да минеш през сервиз за диагностика и съвет. Тук ще получиш само предположения, врачки няма:)

Съб Мар 09, 2019 9:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am
Мнения: 273
Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 188
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз съм слагал на Outback полуоски SKF, предни. Все още си се търкалят на съответното возило. Но причината за смяна не е чукане, а силна вибрация над определена скорост(очевидно имаше биене).

PS. Прочетох ти оригиналния пост, и също по това което си описал смятам, че е рейка проблема! Въпроса е при завой чука ли по-силно, по-слабо като се минава през неравности? Също така кои накрайници си сменил. Вътрешните на рейката сменени ли са или само външни?
Но ако решиш да сменяш предни полуоски, за SKF мога да асистирам за цена под 200лв на полуоска.

_________________
The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.

Нед Мар 10, 2019 9:52 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:48 pm
Мнения: 4
Автомобил: SUBARU OUTBACK
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
TurboManiak написа:
Аз съм слагал на Outback полуоски SKF, предни. Все още си се търкалят на съответното возило. Но причината за смяна не е чукане, а силна вибрация над определена скорост(очевидно имаше биене).

PS. Прочетох ти оригиналния пост, и също по това което си описал смятам, че е рейка проблема! Въпроса е при завой чука ли по-силно, по-слабо като се минава през неравности? Също така кои накрайници си сменил. Вътрешните на рейката сменени ли са или само външни?
Но ако решиш да сменяш предни полуоски, за SKF мога да асистирам за цена под 200лв на полуоска.


Чукането е всеки път различно, но предимно е при движение направо и дясната гума нацели неравност(примерено подала се плочка)!Странното е че чукането не е еднократно ами се разтриса и го усещам във волана. Вътрешни накрайници си признам, че не съм сменил.

Нед Мар 10, 2019 1:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am
Мнения: 273
Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 188
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Освен вътрешните накрайници може да е самата рейка. Но нямаш при скорост силни вибрации, или вибрации при скорост в завой? Ако нямаш по бих клонил в посока рейка.

_________________
The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.

Нед Мар 10, 2019 4:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2017 8:48 pm
Мнения: 4
Автомобил: SUBARU OUTBACK
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
TurboManiak написа:
Освен вътрешните накрайници може да е самата рейка. Но нямаш при скорост силни вибрации, или вибрации при скорост в завой? Ако нямаш по бих клонил в посока рейка.

Да при набиране или по магистрала нямам никакви вибрации, тропане и скърцане! Дори да нацеля неравност с висока скорост тропане нямам. Обаче в малки улички с ниска скорост, както казах тропа направо имаш чуството, че колелото ще падне!

Нед Мар 10, 2019 4:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз се боря с един полъргаис вибрация която ту идва ту изчезва и то само със 120-130.
Твоето прилича на реика, предната ми кола имаше идентичен проблем и в реиката си имаше доста луфт.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Нед Мар 10, 2019 11:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 7 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор