Отговори на тема
 Поведение на скоростна кутия 4EAT Outback BH 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm
Постове: 57
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте!
Имам въпрос за поведението на скоростната ми кутия. Колата е Outback H6 BH модел. Става дума за кикдаун-а. В редките моменти в които искам да се изтрелям очаквам, че като се движа с 40 примерно като я настъпя до долу ще свали на 1-ва, а тя не сваля. Съответно резултата е, че малолитражка ще ме изяде. Тя просто тръгва от 3-та в най-добрия случай сваля на 2-ра в тоя момент да се движа с 60 км/ч максимум и си остава на 2-ра и се сещате в кви обороти съм и кога ще стигна въобще в живеца й.
С други думи мисля, че поведението й е неадекватно. При ниски скорости в порядъка на 30-50 км/ч автоматика никога не сваля на 1-ва. Да не говорим, че и при по-ниски скорости това се случва. Същото май се случва когато се движа с 80. Просто оставам на 3-та иии някога във времето ще стигна 4-5 хиляди.
Принципно не се оплаквам. Колата си върви, ако тръгна от 0 км/ч и принципно си върви, но нещо не ми се струва адекватно. Не знам дали нещо не е окей по управлението на кутията от гледна точка на компютър. Има ли възможност да се настройва тая кутия по някъв начин?
Иначе от гледна точка на поддръжка всичко е както трябва да бъде. Маслото й е сменено, до горната точка е, въобще колата е подържана. Флуидите се сменят преждевременно.
Благодаря!

Нед Май 05, 2019 10:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm
Постове: 654
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Под педала би трябвало да имаш бутон за кика виж да не си го покрил със стелката.Не е адекватно държането наистина.

Пон Май 06, 2019 10:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Постове: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На 40-50км/ч никога не връща 1ва.
Не разбрах какво се случва на 80км/ч но там кикдауна сваля 2ра и изтрелването е усезаемо.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Пон Май 06, 2019 1:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm
Постове: 57
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Пробвал съм стелката. Самият сензор имам чувството, че нещо е повреден, защото самия бутон дето държи контакт с педала нещо не се връща като хората. Като че ли пружината не е окей. Не знам.
С 80 км/ч на 4та като й дам пълна газ не връща на втора. А просто на 3та. Усеща се, че при пълна газ може да свали една предавка. Очаквам, че като й дам пълна газ ще отида на поне 4 и нещо хиляди оборота. А тя просто тръгва от 2 и нещо 3 и се сещате, че докато влезне в силата си минава много време. Като влезе тръгва много.

Пон Май 06, 2019 3:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Трябва да се закачи на уред и да се види бутонът отчита ли, отделно да се изчете самата кутия и моторът. Няма да стане с гадаене.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Май 06, 2019 9:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 13, 2018 9:54 pm
Постове: 2
Skype: няма
Автомобил: субару
Телефон: 0888148885
Рейтинг: 3
Нов фен
Отговори с цитат
бутона за кика е потънал затова поведението на колата е такова....
компа на автомата е тип двоен когато потъне бутона който е тип ключ за,, нощна лампа ,,на
компа работи половина платка
потъналия бутон е казал на платката че кика е вкучен затова не сваля предавка в кавички разбира се.....
какво се прави.....
сваляш ключа от педала отваряш го елементарно е махаш текстолитовата преграда копираш я върху ламарина..
дебелината ще е разбереш защото има два канала ,ламарината е обличаш със скоч и е връщаш обратно....
след това в двата края на ламаринката две пружинки с диаметъра на ламаринката за да могат да стоят....
пружинките се изчисляват така че да връщат бутона
връщаш обратно на педала ......регулираш и си готов.....
извинявайте за текста но ми липсват бутони на компа
 3

Пон Май 06, 2019 10:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор