Доста странен проблем се получи.
Смених флуида ма кутията, диференциали, свеши Денсо и въздушен филтър. Сложих и ХАДО добавка синя (30гр. Преди бях слагал от нея 2х 7гр на старото масло и бях доволен) - тази по спецификация е за до 10л флуид.
Кутията започна да сменя така че не разбирам кога превключва. Притупването от 4та - 3та го няма - на бензин , на газ го има но по-малко (така се пооправи предишния път със ХАДО добавка).
Разход ми даде около 10/100 със 120кмч на магистрала, което е
, досега по малко от 13 на 100 не съм виждал и не мислех че е постижимо с тази кола.
Какво стана обачеее.... МРАК!!!
Когато тръгнах на дълъг път, някъде около Солун започна да губи мощност и да тресе.
Превключих ан бензин и стана вичко супер и много мазно смяна на скорости. Точно се зарадвах че всъщност проблема ми е на газ, но уви. След още 100км започн проблем и на бензин. Пак същото = изгасна на един светофар в спряло положение на D, но колата не се движеше (усетих че започва да гасне и превключих на бензин, защото бях върнал на газ отново за да се опитам да разбера кое е проблема) тъй като превключва много бързо смятам че изгасна на бензин и после мрак !!!
Не мога да тръгна тресе, не ускурява , даже тръгва да гасне в движение.
Спрях, свалих акумулатора за 5 мин със натисната спирачка.
Колата пак тръгна много зле не можах да се включа в трафика защото тръгна да гасне, след още 5 мин чакане тръгна ОК.
Нямаше как да не се пробвам да продължа, защото беше късно с всичкия багаж и тн.
Както и да е успях да тръгна и се добрах до дестинацията.
На връщане установих, кога започва да прави проблема но не съм сигурен на 100% откъде да търся проблема.
Когато карам плавно и внимателно без да я натискам , върви на ЧУК. Ако дам газ и започна да я натискам, след 5 мин започва да се мъчи тресе, да се опитва да гасне. Спрях, отново откачане на акумулатор, чакане 20 мин и тръгнах.
Карах внимателно и се прибрах.
Пнонеже направих грешката да сменя 2 различн неща и сега не съм сигурен кое докара проблема.
1. Автомат - Флуид и филтър на кутията. Понеже започна да сменя като по учебник, се надявам да не е проблема от нея, но пък като я сгазя и проблема започва -
може ли да прегрява и затова да го прави? С внимателно каране 350км без ядове все одено съм в кораб
2. Свещи, въздушен филтър, масло диф преден и заден. Това което се получава когато я натисна повечко прилича на проблем със запалването.
Може ли да е бубини или нещо по запалването свързано с по силно шофиране?
Инфо = КНОК сензора е откачен от блока но е свързан с кабел към системата за да не слуша но да не липсва, това ми го направиха в сервиз на Субару който се счита за много читав, преди 6м и колата живна по-пронцип. Но все пак е промяна от стандарта и трябва да го спомена.
Флуида на кутията направих с източване (без да надувам на машина или компресор) стария флуид не беше зле, имаше си червен цвят и не беше кафяв и гаден , леко беше почнал да понамирисва но слабо, карано е с него около 35ккм. Не видях да има някакви боклуци в него или парчотии. На около 20 градуса околна температуа не показва точно на МАКС а по средата. На загряла кутия обаче показва точнио на МАКС колкото трябва да е.